Καταστρεφεται ο κοσμος μου

125 10 2
                                    

•Αλεξιας Pov

Μετα απο αρκετη ωρα συζητησης αποφασισαμε να δωσουμε μια ευκαιρια στον Τολη ΟΜΩΣ θα τον εχουμε ολοι απο κοντα . Ο Αλεξ δεν ειναι και ιδιαιτερα ευχαριστημενος με αυτο αλλα συμβιβαστηκε .Μετα απο αρκετη ωρα γυριζουμε σπιτι βαζω ανετες φορμες και πηγαινω στο δωματιο του Αλεξ . Ακουω το νερο να τρεχει και υποθετω πως κανει μπανιο , καθομαι στο κρεβατι του και τον περιμενω. Μετα απο το λιγα λεπτα βγαινει ενας βρεγμενος Αλεξ με μια πετσετα στην μεση .Αυτοματα δαγκωνω το κατω χειλος μου ..
Αλ: βλεπεις κατι που σ αρεσει μικρη ; ρωταει με ενα πονηρο βλεμμα .
Ε: Εεμμμ .. λεω διχως να ξερω τι να απαντησω και ειμαι σιγουρη πως ειμαι κατακοκκινη
Αλ: εισαι τοσο σεξυ οταν κοκκινιζεις λεει και με πλησιαζει .. Καθεται διπλα μου και με τραβαει απο το σβερκο φιλωντας με κτιτικα . Με ριχνει πισω χωρις να ξεκολλησει τα χειλη μας . Τον σταματαω μετα απο λιγο και κατεβαινω στο σαλονι . Δεν ειμαι .. Δεν φοβαμαι τον Αλεξ απλα φοβαμαι τον εαυτο μου . Δεκα λεπτα αργοτερα κατεβαινει ο Αλεξ ντυμενος πια και καθεται διπλα μου .
Αλ: Θες να παραγγειλουμε κατι να φαμε ;
Ε: θα φτιαξω εγω μια μακαροναδα να φαμε λεω καπως αμηχανα και πηγαινω στην κουζινα . Ο Αλεξ με ακολουθει ..
Αλ: θελεις να σε βοηθησω ;
Ε: οχι οχι πηγαινω κατσε
Αλ: θελω να κατσω εδω μαζι σου λεει με πιανει απο τον καρπο , με γυριζει μπροστα και ερχομαστε μετωπο με μετωπο .
Αλ: Ποτε δεν θα εκανα κατι που δεν θα ηθελες .. Μονο οταν και αν εισαι ετοιμη για κατι τετοι θα συμβει . Λεει σε ηρεμο και χαμηλο τονο και νιωθω την καρδια μου να χτυπα πολυ γρηγορα .
Ε: Ενταξει, ψυθιριζω
Αλ: Ελα τωρα να μαγειρουψε μωρο μου γιατι αυριο εχουμε σχολειο .
Αφου μαγειρεψαμε μαζι φαγαμε χαζεψαμε λιγο τηλεοραση και μιλησα με τον αδελφο . Η μαμα μου ειναι στην ιδια κατασταση , θα παω αυριο να την δω . Στις 11:30 ανεβηκαμε στο δωματιο του Αλεξ και ξαπλωσαμε αγκαλια μετα απο λιγη ωρα μας πηρε ο υπνος . Το πρωι ξυπνησαμε στις 7 ετοιμαστηκαμε φαγαμε πρωινο το οποιο εφτιαξα εγω και ξεκινησαμε με τα ποδια προς το σχολειο. Μπαινουμε στο προαυλιο και βλεπω τον Τολη μολις με εντοπιζει τρεχει κοντα μας .
Τ: Λοιπον τι αποφασισατε ;
Ε: Μπορεις να μπεις στην παρεα για να μας αποδιξεις αυτο που θελεις.
Τ: Αληθεια ; ρωταει και φωτιζεται το προσωπο του
Αλ: Ναι, γρυλιζει, αα και κοντα τα χερακια σου , του λεει ειρωνικα
Τ: Οτι πεις του απαντα αδιαφορα ο Τολης . Πλησιαζουμε τα παιδια που καθονται στο παγκακι μας . Χαιρετουν ολοι τον τον Τολη και εμας .
Τ: παιδια σας ευχαριστω για την ευκαρια που μου δωσατε , λεει ολο χαρα .
Τιποτα απαντουν ολοι μαζι .
Κ: Αρκει να εισαι σωστος , λεει ο κωστας κοιτωντας εντονα στα ματια τον Τολη .
Τ: Θα ειμαι ! Του απαντα σιγουρος ..
Μετα απο αυτο μπαινουμε στην ταξη οι πρωτες 2 ωρες περνανε βασανιστηκα . Την τριτη ωρα χτυπαει η πορτα και μεσα μπαινει η διευθυντρια .
Διευ: Καλημερα παιδια , παρακαλω η Αλεξια να ερθει μαζι μου .  Την κοιταω με ενα βλεμμα αποριας .
Διευ: παρε και τα πραγματα σου κοριτσι μου , λεει και ετοιμαζω την τσαντα μου κοιταω τον Αλεξ και εκεινος ανασηκωνει παραξενεμενος τους ωμους του . Πηγαινουμε στο γραφειο της και εκει βλεπω το Νικο .
Ε: Νικο τι εγινε; ρωταω και σηκωνει το κεφαλι του ... Τα ματια του ειναι κοκκινα και ελαχιστα πρισμενα .
Ν: Αλεξια η-η μαμα.. δ-δεν τα καταφερε μου λεει και νιωθω ολο μου τον κοσμο να διαλυεται . Τα ματια μου κλεινουν και αφηνω ελευθερο τι σωμα μου .  Καθομαι στο πατωμα και κλαιω βουβά. Ο Νικος με πλησιαζει .
Ν: σε παρακαλω κοριτσακι μου πρεπει να ειμαστε δυνατη , με σηκωνει παιρνει την τσαντα μου και περναει το χερι του απο τη μεση μου για να καταφερω να στηριχθω.
Ν: Ειναι δυνατο να ερθει μαζι μας και ο Αλεξ; ξερετε ειναι σαν μελος της οικογενειας μας .
Διευ: Ναι φυσικα παμε προς τα εξω και θα τον φωναξω . Προχωραμε και το μονο που θελω ειναι να παω στη μαμα μου τωρα ..  Μετα απο λιγα λεπτα απο την ταξη μου βγαινει ο Αλεξ .
Αλ: τι εγινε ; ρωταει και τρεχει κοντα μου πανικοβλημενος .
Ε: Η-η μαμα μου .. καταφερνω να πω αλλα δεν εχω δυναμη να συνεχισω , χωνομαι στην αγκαλια του και και κλαιω βουβά.. ενω εκεινος μου χαιδευει τα μαλλια .
Αλ: Ηρεμησε ψυχη μου εγω ειμαι εδω.
Ειναι το τελευταιο πραγμα που ακουω πριν μαυρισουν ολα γυρω μου ..

Γειαααα σας !! Πως ειστεεεε ;
Σε λιγες μερες ξεκιναμε σχολειοοο και δεν θελωωωω😭😭😭 κεφαλαιο θα μπαινει μαλλον μια με δυο φορες την εβδομαδα !! Δεν μπορω συχνωτερα .
Σας αγαπω πολυυυ πολυυυ και ευχαριστω για τη στηριξη σας .

Φιλακιααα
Sa💘

Ήρθες και όλα άλλαξαν Donde viven las historias. Descúbrelo ahora