Τιι;

131 8 5
                                    

•Αλεξ Pov

Ε:Ηρεμησε ψυχη μου εγω ειμαι εδω. Της χαιδευω τα μαλλια καθως με κραταει αγκαλια και κλαιει νιωθω να σταματαει και το σωμα της να πεφτει κατω την τραβαω γρηγορα και τη σηκωνω σαν νυφη και την πηγαινω ως το αυτοκινητο του Νικου. Μπαινουμε μεσα και πηγαινουμε στο σπιτι μου . Την ανεβαζω στο δωματιο μου και της βγαζω τα παππουτσια και την βαζω μεσα στο ζεστο παπλωμα. Καθομαι διπλα της και της χαιδευω τα μαλλια . Ανοιγει σιγα σιγα τα ματακια της και με κοιταει
Αλξ: Η μαμα η μαμα λεει και παει να σηκωθει , την τραβαω στην αγκαλια μου .
Ε: Ηρεμησε σε παρακαλω
Αλξ: Θελω να τη δω
Ε: Δεν ειναι καλη ιδεα ζωη μου , ξαπλωσε λιγο να ξεκουραστεις .
Αλξ: Οχι θελω να τη δω , απαντα και σηκωνεται αποτομα αλλα ξανα καθεται
Αλξ: ζαλιζομαι
Ε: κανε αυτο που στο λεω ρε Αλεξια
Αλξ: καλα , λεει και ξανα ξαπλωνει . Κατεβαινω κατω και βλεπω το Νικο να καθεται στον καναπε .
Ε: Ποτε ειναι η κηδεια ;
Ν: Αυριο το πρωι
Ε: τι θα κανουμε με την Αλεξια ;
Ν: φοβαμαι πολυ πως θα αντιδρασει . Ο πατερας μας ειναι χαμενος στον κοσμο του . Δεν καταλαβαινει τιποτα  ολη την ημερα πινει . Εκεινη την ωρα κατεβαινει η Αλεξια
Αλξ: θα παω να δω το μπαμπα και θα γυρισω .
Ε: εισαι σιγουρα καλα ; θελεις να σε παω;
Αλξ: οχι δε χρειαζεται αγαπη μου σε λιγες ωρες θα ειμαι πισω . Λεει και κλεινει την πορτα . Αφου εφυγε εκατσα με το Νικο και μιλαγαμε .

•Αλεξιας Pov

Φτανω στο σπιτι των γονειων μου μπαινω μεσα και βλεπω το μπαμπα μου να πινει ουισκι και στο αλλο χερι να κραταει μια φωτογραφια της μαμας .
Ε: μπαμπα ηρθα να σε δω
Π: γιατι ; δεν θελω κανεναν και ειδικα εσενα ! Φυγε φωναζει . Τα ματια μου βουρκωνουν .
Ε: Γιατι τι εκανα ; τον ρωταω . Σηκωνεται ορθιος με το μπουκαλι στα χερια και με πλησιαζει .
Π: Αν δεν τσακωνομασταν για σενα τωρα η μανα σου δε θα ηταν νεκρη ! Αν δε σ αγαπουσε τοσο τωρα θα ειμασταν καλα . Της ελεγα να σε ριξει να μην εχουμε και αλλο βαρος αλλα εκεινη δεν ηθελε . Λεει και σπαει το μπουκαλι διπλα απο το κεφαλι μου , με χαστουκιζει και πεφτω κατω απο τη δυναμη παιρνει ενα γυαλι και μου κανει μια χαρακια στο λαιμο με τραβαει απο τα μαλλια με χαστουκιζει πιο δυνατη και νιωθω πως το μαγουλο μου αρχιζει να μελανιαζει .
Π: Τωρα σηκω φυγε απο εδω μεσα ! Ουρλιαζει και σερνομαι μεχρι εξω καθομαι εξω απο την κλειστη πορτα . Σηκωνομαι σιγα σιγα και παιρνω το δρομο του γυρισμου . Μετα απο μια ωρα και αφου ειναι πλεον 8 η ωρα ανοιγω την πορτα. Εκει βλεπω ολη την παρεα να καθεται μαζι και η Μελινα και μολις με βλεπουν τρεχουν αμεσως κοντα μου .
Ν: Αλεξια τι επαθες ; ποιος στα εκανε αυτα ; Δεν μπορω να μιλησω μονο τους κοιταω βουρκωμενη .
Αλ: Ποιος πουστης τολμησε να σε αγκιξει γαμω ; ρωταει θυμωμενος
Ε Ο-ο μπαμπας η-ηταν μεθυσμενος κ-και δεν ηξερε τι εκανε .
Ν-Αλ: Τιι;
Ν: Πως τολμησε ;  θα τον σκισω , λεει γεματος νευρα . Με βαζουν να κατσω και ο Αλεξ παρατηρει τα χτυπηματα . Βλεπει την πληγη στο πλαι του λαιμου μου και γουρλωνει τα ματια. Η Μελινα εχει φερει το φαρμακειο και πλησιαζει να καθαρισει την πληγη ομως ο Αλεξ την σταματαει .
Αλ: Ασε θα την καθαρισω εγω . Λεει και πλησιαζει την πληγη τσουζει πολυ και με κανει να βγαλω ενα επιφωνημα πονου .
Αλ: πως στο εκανε ;
Ε: με ενα κομματι γυαλι απο μπουκαλι, απαντω και και ξεφυσαει . Καθομαι στον καναπε  αγκαλια με τον Αλεξ .
Κ: Αλεξια μου ειναι πρισμενο το μαγουλο σου λεει δυστακτικα .
Ε: εμμ ναι το ξερω .
Αλ: σε χαστουκισε ;
Ε: εμμμ..
Αλ: και απο οτι φενεται οχι μια φορα , διαπιστωνει. Απλα χωνω το κεφαλι μου στην καμπυλη του λαιμου του και κολλαω περισσοτερο πανω του για να ζεσταθω .
Αλ: κρυωνεις ;
Ε: λιγο
Αλ: εισαι παγωμενη , λεει και γυριζω για να μπορω να αγκαλιασω ακομη περισσοτερο.
Παυ: Μηπως να πηγαινουμε σιγα σιγα;
Κ: Ναι να αφησουμε την Αλεξια να ξεκουραστει . Αυριο θα ερθουμε και εμεις.
Ε: δεν ειναι αναγκη να ταλαιπωρηστε παιδια
Μ: χρειαζεται μη μιλας ! Μου λεει η Μελινα και μου δινει ενα φιλι στο μαγουλο πριν φυγουν .
Αλ: παμε πανω να ξαπλωσουμε;
Ε: ο Νικος ;
Ν: θα κοιμηθω στο κρεβατι σου , απαντα και ανεβαινουμε επανω . Γδυνομαι και φοραω μια μακρια μπλουζα του Αλεξ . Ο Αλεξ γδυνεται και ξαπλωνει διπλα μου .
Ε: Αλεξ φοβαμαι , δεν ξερω τι να κανω αυριο.
Αλ: θα το περασουμε μαζι μωρο μου μην ανυσηχεις εγω θα ειμαι διπλα σου .
Με τραβαει στην αγκαλια του και με αυτα τα λογια κοιμαμαι .
Το πρωι ξυπναω στις 9 και βλεπω τον Αλεξ να κοιμαται . Κατεβαινω στην κουζινα χωρις να τον ξυπνησω και φτιαχνω καφε . Μετα απο μιση ωρα κατεβαινει ο Αλεξ .
Αλ: καλημερα μωρο μου
Ε: καλημερα αγαπη μου
Αλ: εισαι ετοιμη για σημερα ;
Ε: οχι .. του λεω την αληθεια .
Αλ: κανεις δεν μπορει να ειναι ετοιμος για κατι τετοιο ζωη μου  λεει και με αγκαλιαζει ζεστα. Μετα απο μια ωρα ανεβαινω στο δωματιο για να ντυθω . Φοραω ενα μαυρο φορεμα και μια πλεκτη ζακετα γιατι εχι κρυο αφηνω τα μαλλια μου κατω για να καλυψω οσο γινεται τα σημαδια και κατεβαινω στο σαλονι . Ο Νικος και ο Αλεξ ειναη ειδη ετοιμη και με περιμενουν για να φυγουμε. Μετα απο λιγη ωρα φτανουμε στην εκκλησια τη βλεπω
Μεσα στο φερετρο .. ειναι τοσο ηρεμη οπως ηταν παντα . Γιατι να τη χασω ;γιατι; Εχει δικιο ο πατερας μου εγω εφταιγα . Αν δεν τσακωνοντουσαν για μενα ισως τωρα μα ζουσε.  Νιωθω ενα χερι να με χαιδευει στην πλατη και με βγαζει απο τις σκεψεις μου . Στα μαγουλα μου κυλουν καυτα δακρυα .  Αφου τελειωνει το μυστηριο και η ταφη βγαινουμε απο το χωρο υης εκκλησιας. Εκει ειναι ολα τα παιδια και εμφανιζεται ο πατερας μου . Ο Αλεξ με κραταει απο τη μεση, μας βλεπει και μας πλησιαζει . Σηκωνει το χερι να με χαστουκισει αλλα γυριζω αποτομα προς τον Αλεξ και κλαιω δυνατοτερα .
Ν: Αν τολμησεις να ξανα αγγιξεις την αδελφη μου θα σε σκοτωσω . Το καταλαβες ;
Γυριζω και αντικριζω τον αδελφο μου να στεκεται απεναντι απο τον πατερα μου .
Π: Αυτη φταιει ! Αν δεν την αγαπουσε τοσο η μανα σου δεν θα τσακωνομασταν και δε θα φευγε ! Της ειπα πως επρεπε να το ειχε ριξει αυτο το παιδι αλλα η μανα σου τσαντιστηκε και εφυγε .
Δεν αντεξα αλλο τα ποδια μου λυγισαν και γονατισα κατω κλαιγοντας
Ν: Εσυ φταις και οχι η Αλεξια! Φυγε τωρα απο δω !
Ο Αλεξ γονατιζει διπλα μου .
Αλ: Δεν εφταιγες σε τιποτα  μ ακους!! Προσπαθει να με σηκωσει αλλα δεν εχω δυναμη να σηκωθω στα ποδια μου .Ο Νικος με πλησιαζει και με τραβαει μαζι με τον Αλεξ ορθια .
Μπαινουμε στο αυτοκινητο και πηγαινουμε σπιτι μαζι με τα παδια . Καθομαστε ολοι στο σαλονι και παραγγελνουν φαγητο .
Αλ: Μωρο μου παρε να φας , λεει και μοθ δινει ενα πιατα με φαγητο ,αλλα εγω δεν του δινω σημασια .
Αλ: Αλεξια δεν γινεται να μην φας εχεις να φας 2 μερες !! Σηκωνομαι και πηγαινω στο δωματιο μου ξαπλωνω στο κρεβατι μου και κοιταω το ταβανι . Μετα απο λιγη ωρα σηκωνομαι και βγαινω στο μπαλκονι , χρειαζομαι καθαρο αερα . Καθομαι και κοιταω τον κοσμο που περναει , οι περισσοτεροι χαρουμενοι , αλλοι λυπημενοι και αναμεσα σε ολους αναγνωριζω τον Αρη . Καπνιζει και ειναι στεναχωρημενος , γυριζει και με κοιταει .. σταματαει και εγω αλλαζω το βλεμμα μου.
Αρ: Αλεξια θελω να σου μιλησω , φωναζει και ο Αλεξ μπαινει στο δωματιο μου μπαινω και εγω και με κοιταει με ενα βλεμμα αποριας. Μπαινω στο μπανιο και ανοιγω το νερο καθομαι περιπου μιση ωρα και επειτα φοραω μπιτζαμες και βγαινω . Ο Αλεξ ειναι ξαπλωμενος στο κρεβατι μου .
Αλ: Αντε εισαι ετοιμη ;
Ε: Για τι να ειμαι ετοιμη;
Αλ: παω στο δωματιο μου να ξαπλωσουμε και να δουμε ταινια .
Ε: εεε ..
Αλ: δεν εχει εε μωρο μου παμε . Λεει και με τραβαει απο το χερι .

Γειαααα σας τι κανετεεεεεεε γλυκακιααα;
Καινουριο κεφαλαιο αλπιζω να σας αρεσειιι .
Ασχημα ειναι η Αλεξια ...  κατι θα κανουμε γι αυτοοο 😉😉

Φιλακιααα❤❤

Sa💝

Ήρθες και όλα άλλαξαν Where stories live. Discover now