●Σηφης Pov
Την αφηνω να ξεκουραστει και κατεβαινω στο σαλονι οπου τσακωνεται ο Αρης με τον Κωστα.
Κ: δεν εχεις δικαιωμα να την αγγιζεις ρε
Α: δεν το εκανα συνηδητα πανω στα νευρα μου το εκανα στο ειπα , φωναζε .
Κ: ΜΕ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΡΕ ΣΗΚΩΝΕΙΣ ΧΕΡΙ ΠΑΝΩ ΤΗΣ !! αρχισε να οριεται ο Κωστας.
Α: ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΑΜΩ!
Σ: σκαστε και οι δυο ΤΩΡΑ ! Φωναξα για να με ακουσουν .
Σ: δεν της κανουν καλο οι φωνες .
Κ: εχεις δικιο , λεει μετανιωμενος , αλλα αν την ξανα αγγιξεις θα σε βρουν στο χωμα λεει απηλιτικα στον Αρη.
Σ: Κωστα αρκετα! Παρε τηλεφωνο τη Μελινα να ερθει την χρειαζεται η Αλεξια τωρα . Λεω και γνεφει.
Σ: Αρη εσυ φυγε θα μιλησουμε αλλη στιγμη λεω με νευρα.
Α:οχι αν δεν μου πεις γιατι εισαι μαζι με την Αλεξια και απο ποτε.
Σ: θα συζητησουμε αυριο τωρα θελω να ειμαι κοντα στην Αλεξια .
Α: και εγω το ιδιο θελω.
Σ: εκεινη ομως οχι οποτε πηγαινε. Απαντω εχθρικα και φευγει κοπανωντας την πορτα .●1 εβδομαδα αργοτερα
Εδω και μια βδομαδα ετοιμαζω πυρετοδως τα γενεθλια της Αλεξιας . Ειναι πολυ καλυτερα απο την ημερα που εγινε το σκηνικο με τον Αρη . Αυριο ειναι σαββατο και μαζι και τα γενεθλια της Αλεξιας . Ολοι οι φιλοι τις εχουν ειδοποιηθει για την εκπληξη την οποια εχω στησει με τον Νικο και τον Κωστα .
Εχω κλεισει μια μεγαλη αιθουσα στην οποια θα υπαρχουν λουλουδια φαγητα ποτα μουσικη με dj . Επισης θα υπαρχουν μεγαλα μπαλονια με τον αριθμο 17 και μια τριοροφη τουρτα. Της αγορασα και ενα φορεμα για την περισταση και θα της το αφησω το πρωι πανω στο κρεβατι . Υποτιθεται πως ειμαι στη δουλεια αλλα εχω παει να τακτοποιησω τις τελευταιες λεπτομεριες.
Τελειωνω γυρω στις 4 και επιστρεφω σπιτι . Ανοιγω την πορτα και την βλεπω να καθεται στον καναπε παρακολουθωντας τηλεοραση. Ειναι αποροφημενη ετσι την πλησιαζω και την φιλαω στο πανω μερος του κεφαλιου της και γυριζει να με κοιταξει .
Αλ: μωρο μου δεν σε καταλαβα, λεει γλυκα.
Σ: δεν πειραζει αγαπη μου .
Αλ: Πως πηγε η δουλεια;
Σ: καλα πολυ κουραση, ψευδομαι.
Αλ: θες να πας να ξεκουραστεις;
Σ: οχι μωρο μου θελω να μεινω μαζι σου της απαντω και ξαπλωνω πανω της .
Την φιλαω στο μαγουλο στοργικα και εκεινη χαμογελαει αχνα.
Σ: τι θα κανουμε το απογευμα;
Αλ: προς το παρον τι λες να παμε να κοιμηθουμε και οταν ξυπνησουμε να παμε καμια βολτα ;
Σ: πολυ καλη ιδεα μωρο μου,της απαντω και την παιρνω στα χερια μου σε στυλ νυφη και την μεταφορα στην κρεβατοκαμαρα μας . Την αφηνω στο κρεβατι και γδυνομαι , το ιδιο κανει και αυτη καθως φοραγε καποιες στενες τις φορμες. Πηγαινω προς την ντουλαπα παιρνω μια φορμα και ενα κοντομανικο δικο μου και της τα δινω . Ντυνεται ατσαλα και μπαινει μεσα απο τα σκεπασματα , μπαινω και εγω και την παιρνω αγκαλια χαιδευοντας της τα μαλλια.
Σ: Αλεξια σ αγαπω , της λεω κοιταζοντας την στα ματια μου χαμογελαει και τοποθετει το χερι της στο μαγουλο μου χαιδευοντας το .
Αλ: και εγω σ αγαπω αγαπη μου , μου απαντα.
Τις τελευταιες μερες νιωθω ενα φοβο πως μπορει να της συμβει κατι. Οση προστασια και να εχει το σπιτι φοβαμαι μηπως δεν νιωθει εκεινη καλα ψυχολογικα .
Σ: Εισαι ευτυχισμενη μαζι μου ; την ρωταω με φοβο .
Αλ: ειμαι ολοκληρωμενη μαζι σου , λεει γλυκα και απλα την φιλαω απαλα στα χειλη σαν να φοβαμαι μην την σπασω .
Επειτα απο αυτο την τραβαω πιο κοντα και εκεινη χωνεται στο στηθος μου σαν να θελει να νιωσει ασφαλεια.
Αφου κοιμηθηκαμε γυρω στις 2 ωρες ξυπνησαμε ηπιαμε καφε και αφου βαλαμε φορμες πηγαμε βολτα στο παρκο κοντα στο σπιτι.
Την κραταγα αγκαλια και προχωραγαμε ωσπου πεσαμε πανω στον Αρη . Σταματησε μπροστα μας και η Αλεξια κατεβασε το κεφαλι για να μην τον κοιταει.
Αρ: Αλεξια πως εισαι; ρωταει γλυκα και το ενα μου χερι σχηματιζει μπουνια. Εκεινη δεν του απαντα και στρεφεται προς τα εμενα .
Αλ: σε περιμενω πιο μπροστα ,μου λεει γρηγορα φευγοντας απο την αγκαλια μου και απομακρινεται .
Μενω μονος με τον Αρη.
Αρ: ξερω οτι εκανα χοντρη μαλακια αλλα δεν μπορω να ειναι ετσι , μου λεει και με πιανουν περισσοτερο τα νευρα μου.
Σ: δεν ειναι και η πρωτη φορα που ακουμπας χερι πανω της αλλα πιστεψε με την επομενη φορα που θα το σκεφτεις και μονο θα το μετανιωσεις πικρα, απαντω εχθρικα και χωρις να περιμενω απαντηση προχωραω προς την Αλεξια.
Μολις φτανω διπλα της μπλεκω τα δαχτυλα μας και ξεκιναμε να περπαταμε .
Αλ: τι ειπατε;
Σ:τιποτα σημαντικο της απαντω ηρεμα μη θελοντας να της μεταφερω τον εκνευρισμο μου.
Περπαταγαμε αρκετη ωρα ωσπου φτασαμε σε ενα καφε της περιοχης και κατσαμε.
Το κινητο της αρχισε να χτυπα και εκεινη αφου το κοιταξε για λιγο το σηκωσε.
Αλ: ναι; απαντα δυστακτικα.
Την βλεπω να παγωνει για λιγο και επειτα κλεινει το τηλεφωνο .
Σ: ποιος ηταν;
YOU ARE READING
Ήρθες και όλα άλλαξαν
RandomΜε λένε Αλεξια και ειμαι 16 ετών δεχομαι καθημερινα bulling απο τους συμμαθητες μου λογο της εμφανισης μου .. ολα ομως αλλαζουν οταν παιρνω μια αποφαση ζωης 17/01/2018 #3 στην κατηγορία περιπέτεια