●Σηφης Pov
Εχουν περασει δυο ωρες και το μονο που κανω ειναι βολτες εξω απο την πορτα του χειρουργειου.
Ο Δημητρης καθεται διπλα μου και περιμενει και ο ιδιος με την ιδια απορια . Η πορτα ανοιγει και ο γιατρος βγαινει εξω . ( η συζητηση γινεται στα αγγλικα αφου γινεται στο Λονδινο )
Γ: ειστε για την κοπελα?
Σ: ναι
Γ: το χειρουργειο πηγε πολυ καλα αφαιρεσαμε τη σφαιρα απο την κοιλια της κοπελας και κλεισαμε τις πληγες . Θα μεινει 2 μερες εδω και επειτα μπορει να επιστρεψει σπιτι αλλα με προσοχη. Θα σας δωσω τις οδηγιες οταν θα ειναι να παρει το εξητηριο της.
Σ: ευχαριστω γιατρε . Απαντω και γνεφει χαμογελαστα.
Η πορτα ανοιγει μια ακομα φορα και βλεπω την Αλεξια στο κρεβατι να κοιμαται την πλησιασα και της χαιδεψα τα μαλλια . Φενεται χλωμη αλλα ηρεμη .
Την μεταφερουν στο δωματιο και αφου κανω τα χαρτια εισαγωγης πηγαινω αμεσως στο δωματιο της που βρισκεται ο Δημητρης .
Καθεται στο μικρο καθιστικο του δωματιου και την κοιταει . Πηγαινω στην πολυθρονα διπλα απο το κρεβατι της και της πιανω το χερι και της το φιλαω. Καθομαι διπλα της και απλα τη κοιταω. Ο Δημητρης σηκωνεται και με πλησιαζει .
Δ: θελεις να φυγεις να πας σπιτι και να κατσω εγω εδω μαζ της;
Σ: οχι θελω να ειμσι ο πρωτος που θα δει μολις ανοιξει τα ματια της .
Δ: ενταξει θα παω σπιτι να της φερω καποια ρουχα για αυριο να σου φερω τιποτα ;
Σ: μονο μια αλλαξια . Αα και φερε της οτι πιο ανετο και ζεστο εχει στη ντουλαπα της.
Δ: ενταξει αν γινει κατι παρε με τηλεφωνο. Ειπε και εφυγε
Εμεινα στην ιδια θεση για περιπου δυο ωρες . Ανοιξε τα ματια της σιγα σιγα και γυρισε προς το μερος μου . Σηκωθηκα και της φιλησα το κουτελο .
Σ: ολα καλα πηγαν .
Αλξ: φοβηθηκα παρα πολυ , λεει και με κοιταει εντονα στα ματια .
Με τραβαει κοντα της ωστε να ειμαι απο πανω της και να την κοιταω στα ματια .
Σ: σουςςς ολα καλα πηγαν πονας;
Αλξ: λιγο
Σ: συγνωμη εγω επρεπε να ειμαι στη θεση σου
Αλξ: δεν θα ηθελα να εισαι και νιωθω καλα που ημουν εγω αντι για σενα .
Σ: γιατι ; ρωταω με ενα βλεμμα αποριας στα ματια
Αλξ: γιατι τοσο καιρο ησουν διπλα και με προειδοποιουσες για ολα τα κακα . Γιατι ησουν διπλα στις χειροτερες στιγμες μου και με αγαπησες περισσοτερο απο την ιδια μου την οικογενεια . Λεει με δακρυα στα ματια .
Δεν αντεξα αλλο εσκυψα και τη φιλησα ξαφνιαστηκε στην αρχη αλλα ανταποκριθηκε ζητησα προσβαση με τη γλωσσα μου στο στομα μου και αφου μου την εδωσα βαθινα το φιλι μας περισσοτερο . Σταματησαμε για να παρουμε ανασα . Κοιταζομασταν στα ματια και εκεινη την ωρα χτυπησε η πορτα .
Σ: περαστε ,λεω και ο γιατρος ξεπροβαλε μαζι με μια νοσοκομα .
Γ: ξυπνησε η ασθενης μας την κοιταει και χαμογελαει
Αλξ: ναι απαντα με ενα μικρο χαμογελο και επειτα κοιταει εμενα στα ματια .
Γ: θα μπορουσατε να μας αφησετε για λιγο γιατι πρεπει να αλλαξει μου τους επιδεσμους;
Σ: ενταξει ,απαντω και στεκομαι απεξω ακριβως απο την πορτα για να ακουω. Ακουω ομιλιες του γιατρου με την Αλεξια αλλα τιποτα καθαρο 20 λεπτα αργοτερα η πορτα ανοιγει και ο γιατρος βγαινει εξω.
Γ: ολα ειναι καλα οι πληγες δεν ειναι μεγαλες σε 1 με 2 μηνες θα εξαφανιστουν απλα μπορει να εχει καποια μικρα σημαδια τιποτε αλλο.
Σ: αυριο θα βγει;
Γ: ναι αλλα με προσοχη οχι πολλες κινησεις και πιεση στην κοιλια. Θα σας τα πω και αυριο το πρωι αναλυτικοτερα.
Σ: ωραια ,απαντω και φευγει μπαινω στο δωματιο και τη βλεπω να με κοιταει χαμογελωντας. Την πλησιαζω και την παιρνω αγκαλια οπως και εκεινη . Μου τραβαει απαλα το κεφαλι και με φιλαει απαλα στα χειλη για λιγο . Επειτα με αφηνει και της χαμογελαω.
Καθομαι διπλα της στην πολυθρονα .
Σ: αυριο το πρωι θα επιστρεψουμε σπιτι .
Αλξ: ωραια απαντα.
Σ: οταν παμε σπιτι θελω να συζητησουμε δεν νομιζω πως εδω ειναι το καταλληλο μερος .
Αλξ: ενταξει δικιο εχεις.●Αλεξιας Pov
Το βραδυ κοιμηθηκε διπλα μου . Ξυπνησα γυρω στις 3 και προσπαθουσα να βολευτω στο κρεβατι αλλα δεν μπορουσα . Καποια στιγμη ανοιγει η πορτα και ο Δημητρης μπαινει μεσα .
Δ: ολα καλα;
Αλξ: ναι
Δ: δεν κοιμασαι ;
Αλξ: δεν βολευομαι
Δ: θες να γυρισω ;
Αλξ: οχι οχι ενταξει απαντησα και βγηκε . Ολη αυτη την ωρα ο Σηφης κοιμοταν ηρεμος διπλα μου. Μετα απο λιγη ωρα καταφερε να με παρει ο υπνος. Το πρωι που ανοιξα τα ματια μου ο Σηφης δεν ηταν διπλα μου . Οι νοσοκομες ηρθαν και μου αλλαξαν γαζες . Μου εδειξαν πως να το κανω και επειτα εκατσα λιγο καθιστη στο κρεβατι . Η πορτα ανοιξε και ο Σηφης μπηκε μεσα.
Σ: καλημερα πως εισαι;
Αλξ: καλα ποτε φευγουμε;
Σ: μολις σε βοηθησω να αλλαξεις φευγουμε.
Αλξ: εμμ δεν χρειαζεται να ταλαιπωρησε θα τα καταφερω.
Με πλησιασε και με σηκωσε τραβωντας με απο το θωρακα.
Σ: εσυ ποτε δεν θα με ταλαιπωρουσες λεει χαμογελωντας. Απαντω με ενα κοιταγμα στα ματια .
Αφου με εντυσε με επιασε κατω απο τα χερια και περασε απαλα τα χερια του κατω απο το στηθος μου.
Περπατουσαμε ετσι μεχρι την εξοδο . Με εβαλε στο αυτοκινητο και ξεκινησαμε για το σπιτι . Σε καποια στιγμη και ενω κοιτουσα εξω ενιωσω το χερι του να τυλιγεται στο δικο μου.
Γυρισα και τον κοιταξα που οδηγουσε εμεινε ετσι μεχρι που φτασαμε . Με πηγε σιγα σιγα στο δωματιο μου και με εβαλε να κατσω στο κρεβατι, με σκεπασε και εκατσε διπλα μου . Εκεινος εσπασε τη σιωπη που υπηρχε μεταξυ μας.
Σ: Αλεξια θελω να σταθω διπλα σου ως συντροφος. Απο οταν σε ειδα με τον αδελφο σου να βγαινετε απο εκεινο το νοσοκομειο με μαγεψες ανελαβε ο ιδιος να σε παρακολουθω για να καταφερω να ειμαι κοντα σου . Ηθελα να σε προστατευω απο ολα τα ασχημα . Αποφασισα να σου μιλησω στο τηλεφωνο για να εχουμε καποια επικοινωνια . Ηθελα να σε βλεπω καλα και οχι μεσα στη λυπη και τη δυστυχια. Ηθελα να σε παρω απο κει και να ειμαι συνεχεια μαζι σου . Οχι ομως σαν φιλος . Σαν κατι παραπανω. Σε ηθελα απο την πρωτη φορα που σε ειδα μωρο μου.
Θες να ειμαστε μαζι ; θα κανουμε ενα βημα τη φορα χωρις τιποτα βιαστικο και πιεστικο .
Αλξ: θελω να σε εχω διπλα μου θελω να ειμαστε μαζι Σηφη .
Σ: σου υποσχομαι πως δεν θα σε πληγωσω και εγω τι υποσχεσεις μου τις τηρω παντα μωρο μου παντα..
YOU ARE READING
Ήρθες και όλα άλλαξαν
RandomΜε λένε Αλεξια και ειμαι 16 ετών δεχομαι καθημερινα bulling απο τους συμμαθητες μου λογο της εμφανισης μου .. ολα ομως αλλαζουν οταν παιρνω μια αποφαση ζωης 17/01/2018 #3 στην κατηγορία περιπέτεια