Πρώτη φορά

120 6 1
                                    


ΠΡΟΣΟΧΉ ΈΝΤΟΝΟ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΌ ΠΕΡΙΕΧΌΜΕΝΟ !! ΔΙΑΒΆΖΕΤΕ ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΕΥΘΎΝΗ 🔞🔞❌❌❌



Ο Αλεξ εκεινη την ωρα μπαινει στο δωμάτιο και αφηνω το κινητό μου.
Αλ: Σε πηρε παλι ; Ρωτα και καθεται στο κρεβάτι.
Ε: Ναι .. λεω χαμηλόφωνα και σκύβω το κεφάλι μου.
Αλ: Γαμωτο ! Λεει και κοπαναει το χερι του στο στρωμα.  Τρανταζομαι και εγω μαζι και τραβαω το παπλωμα επανω μου .
Ε: εμμ παω λιγο στο μπανιο λεω και κατευθύνομαι προς το διάδρομο . Κλεινω και κλειδωνω την πόρτα καθομαι κατω και ακουμπαω το κεφάλι μου στο πλακακι .  Ουφφ ποιος ειναι; Τι θελει απο εμενα; Γαμωτο φοβάμαι αλλα δεν θελω να του το δείξω, θελω να ειμαι δυνατη !
Γυρίζω στο κρεβάτι και ο Αλεξ εχει ειδη ξαπλωσει . Πηγαινω διπλα του και ξαπλωνω στην αγκαλια του. Μου χαϊδεύει τα μαλλιά και αποκοιμιεμαι επανω του .
Το πρωι ξυπνησα γυρω στις 10 και ο Αλεξ κοιμοταν διπλα μου ενω ειχε τα χέρια του τυλιγμένα γύρω από την μέση μου . Κατέβηκα στην κουζίνα και εφτιαξα καφε ,εκατσα στον καναπε και άνοιξα την τηλεόραση. Χαζεψα λιγο στο facebook instagram και απάντησα σε καποια μυνηματα στο messenger. Αφου χασαμε το σχολείο μιας που ξεχασα να βάλω ξυπνητήρι αποφασισα να μαγειρέψω. Ανέβηκα στο δωμάτιο και αλλαξα  φορεσα αυτα

Και τη μαυρη μου ζακετα . Ξύπνησα τον Αλεξ  και του ειπα πως παω στο super market .Απαντησε με ενα ξερό "μμμ" και εφυγα . Ο καιρος ηταν λιγο συννεφιασμένος και ειχε αρκετό κρύο μιας και ειναι Ιανουάριος ακομη. Ξεκινησα να περπαταω  με γρήγορα βήματα και σε λιγοτερο απο 10 λεπτα ημουν εκει. Πηρα οτι χρειαζομουν και και ξεκινησα για το σπιτι . Στο δρομο χτυπαει το κινητό μου . Ειναι απόκρυψη...
?: Ντυσου καλυτερα μωρο μου θα μου κρυωσεις .. λεει και κλεινω αμεσως το κινητο. Αρχιζω να τρεχω με τις σακουλες στο χερι . Ανοιγω γρηγορα την πορτα μολις φτανω και την κλεινω με δυναμη. Ο Αλεξ και ο Νικος καθονται στο σαλονι και μολις με βλεπουν έρχονται διπλα μου .
Ν: τι εγινε;
Ε: Μ-με πηρε π-παλι και μ-μου είπε ...να ντυθω καλυτερα γιατι θα του κρυωσω λεω προσπαθώντας να βρω τις ανάσες μου.
Αλ: Το κερατο μου !! Λεει και με σπρωχνει για να φυγει .. κοπαναει την πορτα πισω του και εγω κάθομαι στο πατωμα κατεβάζοντας το κεφάλι μου.
Ο Νικος καθεται διπλα μου και με παιρνει αγκαλια . Σηκωνομαι και ανεβαινω στο δωμάτιο μου , βγαινω στο μπαλκόνι και καθομαι προς ακουμπώντας τα ποδια μου στα καγκελα . Εχει κρυο ομως δεν με ενδιαφέρει..   Μετα απο αρκετη ωρα ανοιγει η πορτα του δωματίου μου αλλα δεν δινω σημασία νομίζοντας πως είναι ο Νικος . Δυο χερια τυλίγονται γυρω μου και ενα ζευγάρι χειλη ακουμπούν το λαιμό μου .
Ε:Αλεξ ..
Αλ: Σςς ελα μεσα εχει κρυο λεει και με τραβαει στην αγκαλια του.  Με φιλάει απαλα στα χειλη και με σφίγγει κοντά του ενω το φιλι μας βαθαίνει και γίνεται κτητικό. "Πηδα" λεει μεσα στο φιλι και εγω πηδάω και τυλίγω τα πόδια μου γύρω από τη μέση του.  Με οδηγεί προς το δωμάτιο του και με ακουμπά απαλά στο κρεβάτι. Συνεχίζει να με φιλάει και σιγά σιγά κατεβαινει προς το λαιμό μου. Δαγκώνει και ρούφα κάθε σημείο του λαιμού κάνοντας με να ανατριχιασω .
Παίρνω κόφτες ανάσες προσπαθώντας να ελέγξω τον εαυτό μου. Σηκώνεται ελάχιστα και αφαιρεί την μπλούζα του αφήνοντας με να θαυμάσω το υπέροχο σώμα του . Κρατα στην άκρη των δακτύλων του την μπλούζα μου και με κοιτάζει στα μάτια περιμένοντας την έγκριση μου . Του γνέφω καταφατικά και τοτε ενα πονηρό χαμόγελο εμφανίζεται στα χείλη του.  Αρχίζει να  φιλάει καθε σημείο γύρω από το στήθος και έπειτα αφαιρεί το σουτιέν μου . Προσπαθω να συγκρατηθω ..
Αλ: Άφησε τον εαυτό σου ελεύθερο μωρό μου .. λεει με την υπέροχη βαριά φωνή του και τότε δεν κρατιέμαι αλλο και αφηνω εναν αναστεναγμό να βγει από μέσα μου . Ο Αλεξ αφαιρει τα υπόλοιπα ρούχα μου και τα δικά του και κανει κύκλους με τα δάχτυλα του στο σώμα μου και είναι κάτι εντελώς πρωτόγνωρο.
Αλ: Αγάπη μου αν δεν είσαι έτοιμη εγω ...
Ε: Αλεξ είμαι έτοιμη λεω και αφου φοράει ενα προφυλακτικό μπαίνει σιγά σιγά μεσα μου . Πονάει αρκετά και νιώθω ενα μικρό κάψιμο.. Αφήνω ενα μεγάλο αναστεναγμό να βγει και γατζώνομαι επάνω στον Αλεξ γδαιρνοντας την πλάτη του . Οι ωθήσεις του είναι αργές και μικρές . Μετα απο λιγο ο πόνος εχει υποχωρήσει και έχει αντικατασταθεί απο ηδονή . Σιγά σιγά οι κινήσεις του γίνονται πιο γρήγορες .
Ε: Αχχ Αλεξ
Αλ: Αλεξιααα ειναι τοσο σφιχτά μεσα σου  γαμωτο !! Λεει και νιώθω τοσο όμορφα 
Ε: Μμ.. πιο γρήγορα ααχχ ...  Λεω και υπακούει συνεχίζει με πιο γρήγορες κινήσεις και νιώθω το σώμα μου να παραλύει . Οι μυς μου σφίγγονται και ρίχνω το κεφάλι μου προς τα πίσω φωναζοντας.  Τελειώνουμε μαζι και πέφτει πάνω μου.

Alex Pov (ωωωπππ )

Μπαινω σιγά σιγά μέσα της και είναι τόσο στενή. Νιώθω τον παρθενικό υμένα της να με πιέζει και σπρώχνω σταθερά την ακούω να φωνάζει και δεν εχω ξανά ακούσει κοπέλα να φωνάζει ετσι . Ειναι τοσο αθωα αλλα ταυτόχρονα και σεξυ  απο κατω μου .
Κοιτάζει γρήγορα κάτω και βλέπω το αίμα στα σεντόνια επιστρέφω το βλέμμα μου στο δικο της και κάνω σταθερές ωθήσεις .. Όταν καταλαβαίνω πως πλεον δεν πονάει τόσο κανω τις ωθήσεις μου πιο γρήγορες . Γαμωτο τώρα νιώθω ακομα περισσοτερο ποσο στενη και τρελαίνομαι. Νιώθω το σωμα της να σφίγγεται και καταλαβαίνω πως είναι πολύ κοντά συνεχίζω επιταχύνοντας το ρυθμο και τελειώνουμε ταυτόχρονα. Πεφτω πανω της και τραβαω το σεντόνι για να μην δει τώρα το αίμα την βάζω στην αγκαλιά μου και δεν μιλάει.
Αλξ:  Σε πονεσα πολυ μωρο μου ;
Ε: Οχι στην αρχή μόνο πόνεσα αλλα μετα από λίγο δεν ένιωθα τίποτα.
Ε: Τοτε γιατί δε μιλάς; Τη ρωτάω και της σηκώνω το πιγουνι βλεπωντας τα λυπημένα ματακια της.
Αλξ: Εεμμ .. να ξερεις εγω δεν ειχα ξανα κάνει και εσυ έχεις πάει με κοπέλες που ήξεραν τι εκαναν και εγω δεν ξέρω τίποτα.. λεεκ γρήγορα και χαμηλώνει το κεφάλι.
Ε: Καμία όμως δεν μου ειχε δωθεί ολοκληρωτικά. Ολες είχαν πάει με κάποιον πριν από εμένα ενω εσυ εδωσες τον εαυτό σου και με μου εμπιστευτικές την πρώτη σου φορά μωρό μου. Σ αγαπω πολυυυ.
Αλξ: Και εγω σ αγαπώ Αλεξ ..

Εεεεππ τι εγινεεε; Χάθηκα το ξερωωω ομως σας αποζημιωσα με τέλειο κεφάλαιο ..
Φιλακιααα 💞

Ήρθες και όλα άλλαξαν Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang