1 μήνας

109 7 3
                                    

● Σηφης Pov

Της εκανα για πρωτη φορα ερωτα. Καναμε απο το μεσημερι μεχρι αργα το βραδυ με μικρα διαλλειματα για αγκαλιες. Φαινοταν εξουθενωμενη οποτε την τταβηξα στην αγκαλια μου και μας σκεπασα .
Αλξ: Σ αγαπω λεει και νιωθω ολοκληρωμενος.
Σ: και εγω σ αγαπω καρδια μου , της απαντω και τη φιλαω στοργικα στο μετωπο .
Αλξ: νυσταζω
Σ:ελα να κοιμηθουμε της απαντω και ερχεται ακομα πιο κοντα μου.
Καπως ετσι μας πηρε ο υπνος.

Το πρωι ξυπνησα γυρω στις 11 και η Αλεξια κοιμοταν ακομα . Αρχισα να τη φιλαω στην πλατη και επειτα στο μαγουλο μεχρι που ανοιξε τα ματακια της .
Αλξ: καλημερα λεει και με φιλαει στα χειλη
Σ: καλημερα μωρο μου . Σημερα πρεπει να παμε στο γιατρο για το τραυμα της υπενθυμιζω.
Αλξ: ναι αγαπη μου τι ωρα θα παμε ;
Σ: στις 6 . Εκλεισε ο Δημητρης ραντεβου.
Αλξ: ωραια απαντα και σηκωνεται.
Πηγαινει στο μπανιο και μετα απο λιγο ακουω το νερο να τρεχει . Μπαινω αθορυβα μεσα και τη βλεπω στο ντουζ . Γδυνομαι και ανοιγω την πορτα της ντουζιερας .
Γυριζει αποτομα και προσπαθει να καλυφθει .
Σ: μην ντρεπεσαι μωρο μου δε θα δω κατι που δεν εχω δει , της λεω παιχνιδιαρηκα και της κλεινω το ματι .
Αλξ: γιατι μπηκες ; ρωτα
Σ: ειπα να κανουμε μπανακι αγκαλιτσα της απαντω και την τραβαω στην αγκαλια μου ανοιγοντας τη βρυση.
Βρεχω τα σωματα μας και επειτα αρχιζω να τριβω με το σφουγγαρι το σωμα της επειτα επαναλαμβανει το ιδιο στο δικο μου. Ταυτοχρονα αφηνω υγρα φιλια στο λαιμο της .
Αφου τελειωσαμε βγηκαμε και η Αλεξια πηγε στο δωματιο της για να ντυθει . Εγω εβαλα τις φορμες μου και την περιμενα στο κρεβατι . Ανοιξε την πορτα και εμεινα καγκελο . Φορουσε ενα μαυρο κολαν με ενα φουτερ που εφτανε πανω απο την κοιλια . Ηρθε στο κρεβατι και εκατσε διπλα μου .
Αλξ: εμ γιατι με κοιτας ετσι αγαπη μου; ρωτα κοιτωντας με στα ματια μου .
Σ: εχεις πολυ ωραιο σωμα μωρο μου ,της απαντω την βαζω να κατσει πανω στα ποδια μου .
Αρχισα να τη φιλαω σταθερα στα χειλη και πηγα να κατεβασω τα χερια μου προς τον ποπο της αλλα με σταματησε. Σταματησα το φιλι και την κοιταξα με ενα βλεμμα αποριας .
Αλξ: δεν αντεχω αλλο μωρο μου .
Σ: γιατι;
Αλξ: μετα το χθεσινο πως να εχω αντοχες ; ρωτα και πεφτει πισω στο κρεβατι .
Σ: καλα τη γλυτωσες για τωρα αλλα οχι για πολυ . Της λεω με ενα πονηρο βλεμμα.
Φαγαμε μεσημεριανο και επειτα πηγαμε στο γιατρο . Μπηκαμε μεσα μαζι και την εξετασε οταν τελειωσαν καθισαμε για να μας μιλησει .
Γ: λοιπον ολα ειναι πολυ καλα. Η πληγη εχει κλησει και δεν υπαρχει κανενας φοβος πλεον .
Σ: ωραια γιατρε ευχαριστουμε πολυ , απαντω και η Αλεξια προχωρα μπροστα προς τα εξω.
Μπαινουμε στο αυτοκινητο και γυριζουμε προς το σπιτι .

Ήρθες και όλα άλλαξαν Where stories live. Discover now