Party

44 4 0
                                    

Σηφης Pov

Ξυπναω το πρωι και νιωθω κατι να ακουμπαει στο στηθος μου . Οταν ανοιγω τα ματια μου βλεπω την Αλεξια να κοιμαται τοσο ηρεμη που νιωθω ασχημα που θα πρεπει να την μετακινησω . Κανω καποιες αργες κινησεις και χωρις να την ξυπνησω ακουμπαω το κεφαλι της στο μαξιλαρι και την σκεπαζω καλυτερα ωστε να μην κρυωσει. Η ωρα ειναι 9 οποτε ντυνομαι και κατεβαινω κατω οπου με περιμενει ο Δημητρης για να κανονισουμε τις τελευταιες λεπτομεριες .
Δ: καλημερα φιλε.
Σ: καλημερα ,λεω ενω χασμουριεμαι.
Δ: ολα ειναι ετοιμα τα εχω κανονισει.
Σ: θα ερθουν ολοι;
Δ: ναι δηλαδη οσους εχουμε καλεσει αφου ειπες να ειναι κλειστο παρτυ μετα την αποπειρα δολοφονιας της Αλεξιας.
Σ: φυσικα και θα υπαρχει και φυλαξη δεν θα την αφησω να παθει τιποτα .
Δ: το ξερω την αγαπας πολυ .
Σ: δεν την αγαπω απλα, ειναι ολη μου η ζωη , απαντω χαμογελωντας.
Εκεινη την ωρα ακουω βηματα απο την σκαλα και βλεπω την Αλεξια με μια μαυρη φορμα και ενα αμανικο μου να κατεβαινει ενω τεντωνοταν.
Με κοιταει και χαμογελωντας και με πλησιαζει .
Αλ: καλημερα λεει και στους δυο μας και την φιλαω απαλα στα χειλη κρατωντας την απο την μεση και κολλλωντας την πανω μου .
Σταματαμε για να παρουμε ανασα και η Αλεξια κατευθυνεται προς την κουζινα.
Σ: λοιπον εγω στις 8 θα την παρω απο δω για να βγουμε υποτιθεται για δειπνο και θα την φερω εκει . Φροντισε να ειστε ολοι μαζεμενοι εκει .
Δ: ναι ρε μην αγχωνεσαι το πολυ 7:30 θα ειναι ολοι εκει . Γνεφω και πηγαινω στην κουζινα για να βρω την Αλεξια . Την βλεπω να καθεται στο τραπεζι ενω η  Μαργαριτα σερβιρει το πρωινο . Καθομαι διπλα της και της χαιδευω το ποδι κυκλικα με το δαχτυλο μου . Γυριζει και που χαμογελαει  ,ενω εκεινη την στιγμη η Μαργαριτα αφηνει μπροστα μας τις πιατελες με τα φαγητα και 2 κουπες καφε . Οση ωρα τρωμε πιεζω την Αλεξια να πιει και πορτοκαλαδα για να παρει βιταμινες αλλα δεν με ακουει. Βλεπω τον Δημητρη να μπαινει στην κουζινα.
Δ: αστην βρε την κοπελα μιση ωρα την ψελνεις μεχρι μεσα ακουγεται η μουρμουρα σου λεει και γελανε μαζι , ενω εγω τους αγριοκοιταζω.
Σ: συγνωμη που προσεχω την κοπελα μου να μην παθει τιποτα λεω και σταυρωνω τα χερια μου κοιταζοντας τον αγρια.
Αλ: εισαι υπερβολικος ομως βρε αγαπη μου , μου λεει και μου τσιμπαει το μαγουλο κανοντας με να γελασω μαζι της .
Αφού τελειώνουμε το πρωινό μας εγώ με τον Δημήτρη πάμε στο γραφείο αφού πολλές δουλειές τρέχουν στην εταιρεία. Μετά από 3 ώρες σταματάμε και αποφασίζουμε να πάμε για τις τελευταίες λεπτομέρειες. Βγαίνουμε στο σαλόνι όπου η Αλεξία κάθεται στην πολυθρόνα και διαβάζει ένα βιβλίο την πλησιάζω αφού είναι αποροφημένη την φιλαω στο μέτωπο και με κοιτάζει χαμογελώντας.
Α:αγάπη μου
Σ: εμείς πρέπει να πάμε μέχρι την εταιρεία και θα γυρίσουμε σύντομα ότι χρειαστείς ειδοποίησε με αμέσως.
Α:μην ανησυχείς είναι και η μαργαρίτα εδώ.
Σ:πάντα θα ανησυχώ για σένα. Της δίνω ένα φιλί στα χείλη και έπειτα φεύγουμε.

Ήρθες και όλα άλλαξαν Where stories live. Discover now