•Αλεξιας Pov
Μπηκαμε στο δωματιο του ξαπλωσαμε αγκαλια στο κρεβατι και βαλαμε να δουμε μια κομωδια για να ξεχαστω. Νιωθω εξαντλημενη .. ειμαι ξαπλωμενη στον ωμο του και τα βλεφαρα μου κλεινουν . Μετα απο λιγο νιωθω τον Αλεξ να κατεβαζει το σωμα μου πιο κατω στο κρεβατι και να με σκεπαζει καλυτερα. Ακουω την πορτα να ανοιγει γρηγορα και καποιον να φωναζει το ονομα μου . Πεταγομαι ορθιο και βλεπω τον Αρη με πλησιαζει τρεχοντας .
Αρ: Ποιος στα εκανε αυτα ; ποιος πουστης τολμησε και στα εκανα αυτα ;
Ε: ο-ο πατερας μου λεω και μπαινω στην αγκαλια του Αλεξ .
Αλ: μπορεις να την αφησεις να ξεκουραστει γρυλιζει ο Αλεξ;
Αρ:καλα αλλα θα ξανα ερθω , ειπε και εφυγε.
Αλ: ελα ζωη μου κοιμησου λεει και ξαπλωνουμε αγκαλια ... τα βλεφαρα μου κλεινουν και αποκοιμιεμαι . Το πρωι ξυπναω και ο Αλεξ με το Νικο κοιμουνται . Κατεβαινω στο σαλονι και βλεπω πολλα μυνηματα με συληπητηρια για τη μαμα μου αμεσως εκλεισα το κινητο μου και το αφησα στο τραπεζακι . Ακουω το κουδουνι και σηκωνομαι να ανοιξω . Μπροστα μου βλεπω τον Αρη.
Αρ:Συγνωμη .. συγνωμη μου σε χτυπησα που σε πληγωσα που σε απατησα .. ημουν μαλακας .. λεει και τον βλεπω να δακριζει.
Ε: Χρειαζομαι χρονο , σχεδον ψυθιριζω .
Αρ: οσο θελεις, λεει και σηκωνει το πηγουνι μου, φενεσαι εξαντλημενη λεει και πιανει την πληγη του λαιμου μου. Αυτοματα κλεινω τα ματια μου και εικονες απο τον πατερα μου, το μπουκαλι και τα λογια του ερχονται στο μυαλο μου .. Ποσο ποναει το να μην σ αγαπαει ο ιδιος σου ο πατερας.Ε: "Ξερεις αν δεν με χτυπαγαν ισως να μην ημουνα ετσι . Καταφερα και τα ξεπερασα μεχρι να ερθει εσυ και να μου θυμησεις το συναισθημα του πονου που ενιωθα τοτε και τελος ο πατερας μου . Αν αυτο σας ικανοποιει ακουστε το . Εχω γινει κομματια .. δεν θελω τιποτα πια .. μονο να πεθανω θελω το καταλαβαινετε ! Με διαλυσατε !! " φωναξα και ετρεξα εξω απο το σπιτι . Πηγα στο παρκο και καθισα , εβγαλα τη λεπιδα που ειχα στη ζακετα μου και αρχισα να τραβαω χαρακιες . Καποια στιγμη καποιος τραβαει και πεταει τη λεπιδα απο το χερι μου και την πεταει κατω
Αλ: ΓΙΑΤΙ; ΓΙΑΤΙ ΓΑΜΩΤΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ; ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΩΣ ΜΑΣ ΠΛΗΓΩΝΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΣΟΥ ; λεει και με ταρακουναει απο τους ωμους . Τα ματια μου εχουν γεμισει δακρυα . Τραβιεμαι και αρχιζω να τρεχω προς τον κεντρικο δρομο . Πριν πατησω το ποδι μου στο δρομο καποιος με τραβαει και πεφτουμε πισω με φορα .
Το στηθος μου ανεβωκατεβαινει γρηγορα προσπαθωντας να βρω την ανασα μου και ο Αλεξ μου χαιδευει τα μαλλια .
Αλ: Συγνωμη ,συγνωμη που σου φωναξα . Το ξερω ηταν λαθος μου . Σε παρακαλω συγχωρεσε με λεει και με φιλαει στο πισω μερος του κεφαλιου .
Κουναω καταφατικα το κεφαλι μου και σηκωνομαστε πηγαινωντας προς το σπιτι . Μπαινωντας μεσα βλεπουμε τα παιδια να καθονται μαζι με τον Νικο .
Ν: τι εγινε ; που εισασταν ; ρωταει και πλησιαζει , Αλεξια τι εγινε;
Ε: Τ-τιποτα παω να κανω ενα μπανιο . Λεω και ανεβαινω επανω . Γδυνομαι και μπαινω στη μπανιερα . Αφου τελειωσω σκουπιζομαι και κοιταω τα χερια μου , οχι γαμωτο! Ανοιξαν οι πληγες . Καποιος χτυπαει την πορτα ,
Αλ: Αγαπη μου εισαι καλα ;
Ε: εεμμ.. δεν προλαβαινω να απαντησω και ανοιγει την πορτα . Με κοιταει και βλεπει τις πληγες .
Ε: Μ-μαλλον α-απο το νερο ε-ειναι , τραυλιζω.
Αλ: παμε στο δωματιο μας να το καθαρισουμε , λεει και τον κοιταω σα χαμενη .
Ε: Σ-σε π-πιο;
Αλ: Στο δωματιο μας μωρο μου λεει χαμογελαστος και με τραβαει απαλα απο το χερι. Καθομαστε στο κρεβατι αντικριστα και με φιλαει καθως ακουμπαει τη γαζα στα χερι μου και κανω εναν μορφασμο μεσα στο φιλι.
Ε: παω να ντυθω και θα κατεβω .
Αλ: ενταξει θα σε περιμενουμε κατω .. εμμ τα παιδια λενε να παμε για καφε θελεις ;
Ε: ειναι καλη ιδεα λεω και του χαμογελαω .
Αλ: ωραια ετοιμασου και κατεβα λεει χαμογελαστος . Πηγαινω στο δωματιο μου και ανοιγω την ντουλαπα . Να βαλω μαυρα λογο της μαμας μου ; Αχχχ μαμα ποσο μου λειπεις. Αλεξια συγκεντρωσου ! Το μαυρο δε δηλωνει πενθος το πενθος ειναι στην ψυχη μας, σκεφτομαι και φοραω αυτα .Πιανω τα μαλλια μου μια αλογοουρα και κατεβαινω κατω .
Ε: Ετοιμη και εγω .
Μ: εμμ αγαπη σιγουρα δεν εχεις θεμα να παμε για καφε .
Ε: οχι οχι παμεε ! Λεω και σηκωνονται .
Μιση ωρα μετα ειμαστε στην καφετερια και καθομαστε λεγοντας διαφορες βλακειες . Κοιταω στην πορτα και βλεπω τον Αρη . Με πλησιαζει ,
Αρ:Μπορω να σου μιλησω λιγο ; με ρωταει και σηκωνομαι .
Ε: κοιτα συγνωμη απλα δεν ειμαι καλα τελευταια , λεω και κατεβαζω το κεφαλι.
Αρ:Δεν φταις εσυ .. αν δεν σε ειχα πληγωσει τοσο τιποτα δεν θα ειχε συμβει. Κοιτα Αλεξια ακομης αγαπω και θα σ αγαπαω , με τον αδελφο σου τα βρηκαμε και μακαρι να τα βρισκαμε και εμεις . Ομως εισαι με αυτον , αλλα θα περιμενω, θα περιμενω οσο χρειαστει Αλεξια . Λεει και φευγει αφηνοντας με παγωμενη απο τα λογια του . Μετα απο λιγο επιστρεφω στο τραπεζι και ολοι με κοιτανε περιεργα .
Αλ:Τι σου ειπε αυτος ;
Ε: Νικο τα ξαναβρηκατε ;
Ν: Ναι σημερα το πρωι ; μηπως εχεις θεμα ; με ρωταει και γνεφω αρνητικα.
Ο Αλεξ μου πιανει το χερι και του χαμογελαω ελαφρα .
Τι θελει ο Αρης ; γιατι ηρθε τωρα; γιατι μετα απο οσα εχουν γινει; Λες να μ αγαπαει πραγματικα ; Πφφφ ειμαι τοσο μπερδεμενη γαμωτοΕεπππ αργησαααα!! Το ξερωω και ζητω συγνωμηηη.
Πλεον λογο σχολειου θα ανεβαζω 1 φορα την εβδομαδα μπορει και 2 αναλογως το διαβασμα .
Δεν εχω να πω κατι αλλο
Φιλακια γλυκακιααα
Sa💘
CZYTASZ
Ήρθες και όλα άλλαξαν
LosoweΜε λένε Αλεξια και ειμαι 16 ετών δεχομαι καθημερινα bulling απο τους συμμαθητες μου λογο της εμφανισης μου .. ολα ομως αλλαζουν οταν παιρνω μια αποφαση ζωης 17/01/2018 #3 στην κατηγορία περιπέτεια