Πεθαίνω

111 9 6
                                    


●Αλεξιας Pov

Μολις φτασαμε και κατεβηκαμε απο το αεροπλανο 6 αμαξια βρισκονταν και μας περιμεναν για να μας παραλαβουν . Ο Σηφης με εβαλε στη θεση του συνοδηγου και επειτα μπηκε εκεινος στη θεση του οδηγου.
Σ: εχουμε αρκετη ωρα διαδρομη για να φτασουμε στο σπιτι. Με ενημερωνει
Αλξ: δεν πειραζει απαντω χαζευοντας το τοπιο απο το παραθυρο.
Σ: ισως ειναι ευκαρια να μαθεις περισσοτερα για μενα τι λες;
Αλξ: ναι
Σ: λοιπον ρωτησε με οτι θελεις λεει χαμογελωντας .
Στρεφομαι προς την μερια του και τον κοιταω . Ειναι ομορφος αλλα και τοσο ξενος σε εμενα.
Αλξ: ποσο χρονων εισαι ;
Σ: 23
Αλξ: και πως εχεις τοσα χρηματα αφου εισαι τοσο μικρος;
Σ: οι γονεις μου πεθαναν σε τροχαιο οταν ημουν 19 και αφου ημουν ενηλικος αναγκαστηκα να αναλαβω εγω τις επιχειρησεις.
Αλξ: σπουδαζεις κατι ;
Σ: ναι οικονομικα
Αλξ: μαλιστα
Σ: δεν θες να μαθεις κατι αλλο;
Αλξ: θα ηθελα να μαθω για μενα . Δηλαδη τι θα συμβει τωρα που θα μενω μαζι σου.
Σ: πες μου τις αποριες σου.
Αλξ: θα τελειωσω το σχολειο ;
Σ: ναι αλλα με καθηγητη στο σπιτι δεν θα πηγαινεις σε σχολειο εξω .
Αλξ: θα ερχομαι παντου μαζι σου ;
Σ: ναι ακομη και σε επαγγελματικα ταξιδια .
Αλξ: εγω ως τι μενω μαζι σου ;
Σ: ως η κοπελα μου .
Αλξ: μαλιστα
Με τη συζητηση ειχε περασει η περισσοτερη ωρα και σε λιγο θα φταναμε στο σπιτι .
Οταν φτασαμε ειδα μπροστα μου μια υπεροχη μοντερνα βιλα με υπεροχο κηπο λιγο πιο εξω απο το Λονδινο .

Οταν φτασαμε ειδα μπροστα μου μια υπεροχη μοντερνα βιλα με υπεροχο κηπο λιγο πιο εξω απο το Λονδινο

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Σταματα το αυτοκινητο και ερχεται να μου ανοιξει την πορτα . Ο Σηφης λεει στο Δημητρη να ετοιμασει τα δωματια μεχρι να κανουμε μια βολτα στον κηπο .
Σ: παμε ;
Αλξ: ναι ,απαντω και προχωρα μπροστα ενω εγω ακολουθω.
Ο κηπος ηταν αρκετα μεγαλος με πολλα λουλουδια .
Περπατησαμε μεχρι που ο δημητρης μας φωναξε πως τα δωματια μας ειναι ετοιμα και πηγαμε προς το εσωτερικο του σπιτιου.
Ανεβηκαμε τη σκαλα και ο Σηφης ανοιγει την πρωτη πορτα .
Σ: εδω ειναι το δικο σου δωματιο τακτοποιησου . Μου λεει και κρατα την πορτα . Μπαινω μεσα και κλεινω την πορτα . Καθως παω να προχωρησω η πορτα ανοιγει και το κεφαλι του Σηφη εμφανιζεται και τον κοιταω ερωτηματικα.
Σ: απλα ηθελα να σου πω πως αν χρειαστεις κατι το δωματιο μου ειναι απεναντι . Λεει και γνεφω.
Κλεινει η πορτα και προχωραω προς τα μεσα εμφανιζεται μπροστα μου ενα υπεροχο δωματιο ⬇️

Ήρθες και όλα άλλαξαν Where stories live. Discover now