πληγές

130 9 0
                                    

•Αλεξιας Pov

Το πρωι ξυπνησα ολόγυμνη στην αγκαλιά του Αλεξ . Ενιωθα ενα πονο και  τσούξιμο στην περιοχή μου που προδιδε τι ειχε συμβεί. Σηκωθηκα χωρις να ξυπνήσω τον Αλεξ και πήγα στο μπάνιο . Εκανα ενα ζεστό ντουζ ,ειχα λίγη αιμορραγία . Τελειωσα και φορεσα τις φορμες μου ,πηγα στο δωμάτιο και ο Αλεξ ντυνόταν μολις με βλεπει με παίρνει αγκαλιά .
Αλ: Μωρο μου εισαι καλα ;
Ε: Ναι λιγο αιμα ειχα μονο
Αλ: Πονας ;
Ε: Λιγο μην ανησυχείς 
Αλ: θα φτιαξω εγω πρωινό σήμερα γιατί έχουμε και σχολείο έχουμε ειδη αρκετές απουσίες .
Ε: Εντάξει αλλαζω και κατεβαίνω λεω και φευγει αφου μου αφηνει ενα φιλι στα χείλη . Φορεσα αυτα

και κατεβηκα στην κουζίνα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

και κατεβηκα στην κουζίνα .Εκει με περιμενε ο Αλεξ τρώγοντας τηγανίτες . Αφου φαγαμε πηγαμε στι σχολειο . Εγω έκατσα με τη Μελινα και ο Αλεξ πηγε με τα αγορια . Στο σχολασμα ηρθε ενα μύνημα στο κινητό μου απο απόκρυψη .
"Μωρο μου εισαι πανεμορφη σημερα "
Πηγα γρήγορα στον Άλεξ και του το έδειξα . Με τράβηξε απο το χερι τσαντισμενος και πήγαμε στην παρεα .
Αλ: Λοιπόν παίδες ο παπαρας συνεχίζει να στέλνει μυνηματα στην Αλεξία και αυτό σημαίνει πως την παρακολουθεί..οποτε θελω τη βοήθεια σας .
Κ-Π: Φυσικά ρεε !
Αλ: Δεν αφήνουμε την Αλεξία και τη Μελινα μονες τους. Οπου και αν ειναι τις βλέπουμε. Οκ ;
Κ: σιγα μην αφήσω την κοπέλα μου και την κοπέλα του κολλητου μου απέναντι σε ενα ψυχακια . Ακουγα οτι ελεγαν μαζι με τη Μελινα χωρις να μιλαμε. Αφου τελειωσαν γυρισαμε σπιτι και κανονισαμε να παμε με τα παιδια για καφε , οπότε διαβασα για το σχολείο και έπειτα ετοιμάστηκα . Το κινητό μου χτυπά και ειναι αποκρυψη ..το σηκωνω
Ε: Ν-ναι..
?: Ωωω το μωρακι τραυλίζει
Ε: Τι-τι θέλεις;
?: Θα τα μαθεις ολα στον καιρο τους μωρο μου μην φοβασαι ... Σε προσεχω καλα μην φοβασαι, λεει και γελαει έπειτα το κλείνει.. καθομαι στο πάτωμα κρατώντας το κεφάλι μου .  Ο Αλεξ ανοίγει απότομα την πόρτα και μπαίνει μέσα .
Αλ: Αγαπη μου τι έγινε; Ρωτα και κάθεται δίπλα μου.
Ε:Μ-με ξανα π-πηρε τηλέφωνο αυτός .
Αλ: Μην φοβάσαι ειμαι εγώ εδώ , λεει και με παίρνει αγκαλιά. Ετοιμαστηκαμε και φυγαμε .Πηγαμε σε ενα καφε μαζι με τα παιδιά ..Μιλαγαμε για διαφορα ..Καποια στιγμη βλεπω την Έλενα να μπαίνει μεσα .Με κοιτάζει με μίσος και με πλησιάζει ο Αλεξ τη βλέπει και την κρατάει.
Ελ: εσύ φταις για όλα!! Αν δεν ήσουνα εσυ στην ζωή του Άλεξ θα ήμουνα εγώ ηλιθιαα ! Τσιριζε.. και ο Αλεξ την τράβαγε πίσω για να μην μου επιτεθεί
Αλ: Ελενα σταματά !  Εκείνη άρχισε να κλαιει και εκείνος την πήρε αγκαλιά χαϊδεύοντας της τα μαλλια .. Σηκώθηκα και έφυγα ήθελα να πάρω λίγο καθαρό αέρα.. Ο Αλεξ δεν με ακολουθησε καν  ούτε πήρε ένα τηλέφωνο. Πηγα στη θαλασσα εκατσα στην αμμο και ο δροσερός αέρας με χτυπούσε στο πρόσωπο . Χτυπάει το κινητό μου αλλα δεν είναι ο Αλεξ .. ειναι αποκρυψη ..
Ε: Ναι ;
?: Δεν ετρεξε καν απο πισω σου .. αυτό λέει πολλά.. προσεχε τον θα σου κάνει κακό.
Ε: Δεν αντέχω άλλο ... Θελω να φυγω απο εδω θελω να μην ξανα δω κανεναν
?: Θα σε πάρω μωρό μου όταν είναι η κατάλληλη στιγμή θα σε ελευθερώσω απο ολους αυτούς
Ε: Δεν σε εχω δει ποτέ πως θα σε εμπιστευτο ; Ρωταω , το τηλέφωνο κλείνει, ο αερας εχει δυναμωσει και το φεγγάρι εχει βγει στον ουρανό . Ενας ανδρας με μαύρα ρούχα εμφανίζεται μπροστά μου φοραει καλλυμα στο λαιμό του .
?: Ορίστε τωρα με βλέπεις.
Ε: Ν-ναι απαντω και σηκώνομαι ..με πλησιάζει αλλα για καποιο λογο δεν τον φοβαμαι με παίρνει αγκαλιά και με σφίγγει επανω του.Μου χαιδευει τα μαλλια .
Ε: Πρέπει να φύγω ..
?: Πηγαίνε και μη φοβάσαι ειμαι κοντά σου . Λεει γλυκα και με αφηνει . Φτάνω στο σπίτι γυρίζω πίσω και τον βλέπω ξανα γυρίζω μπροστά και ανοίγω την πόρτα . Αντικρίζω όλη την παρέα και το σοκαριστικό η Ελενα στην αγκαλιά του Αλεξ .
Κ: Αντε Αλεξία μου γυρισες ;
Α: ναι λεω ξερα και ανεβαίνω στο δωμάτιο μου κλειδώνω την πόρτα και ξεκινάω να μαζεύω τα πράγματα μου η πόρτα χτυπάει .
Αλ: Ανοιξε τη γαμωπορτα ! Ξεκλειδωνω και μπαινει μεσα .
Αλ: τι κάνεις εδω ; Γιατί μαζεύεις τα πράγματα σου;
Ε: Δεν υπάρχει χώρος και για τίς δύο μας .
Αλ: είναι απλα φιλη μου οκ ; Βαλε τα πράγματα σου στη θέση τους και κατέβα.
Ε: θα κοιμηθώ λέω ξερά και εκείνος φεύγει χωρίς να πει κάτι . Αφηνω τις έτοιμες βαλιτσες καρω κλειδώνω την πόρτα και μπαινω στο μπάνιο κανω ενα καυτο ντουζ και επειτα βγαινω . Ντύνομαι και καθομαι στο παγωμενο πατωμα βγάζω μια λεπίδα απο το ξυραφακι και την ακουμπάω στο δερμα μου και τραβαω μια ευθεία και μεγάλη χαρακιά . Αιμα κυλαει στο πατωμα .. επαναλαμβανω αλλες 5 φορες και στα δυο χερια. Έπειτα πλενομαι και ξαπλωνω στο κρεβάτι μου η ωρα ειναι 1 το βραδυ η πόρτα χτυπάει.
Μ: Αλεξια μου η Μελίνα και ο Κώστας είμαστε ανοιξε μας . Ξεκλειδωσα την πόρτα και τα παιδιά μπηκαν μέσα . Καθισανε στο κρεβάτι και εγω κλείδωσα την πόρτα .
Κ: ο Αλεξ δεν ετρεξε απο πίσω σου εκατσε με εκείνη .
Ε: το ξερω
Μ: Οι βαλίτσες τι είναι;
Ε: Δικες μου ήθελα να φύγω αλλα δεν με αφησε είπε πως ειναι φιλη του χαα . Λεω με πικρό γέλιο
Μ: θα φύγεις ;
Ε: Δεν ξερω
Κ: Αλεξία τι θα κάνεις με τον Αλεξ ;
Ε: Αν τα πράγματα συνεχίσουν ετσι δεν βλέπω αλλη λυση .Που ειναι;
Κ: Κατω με την Έλενα λεει με σκυμενο κεφαλι .
Μ: Εμεις να φύγουμε να σε αφήσουμε να ξεκουραστείς ;
Ε: Ναι θα σας δω αυριο στο σχολείο. Αφού έφυγαν κλειδωθηκα παλι και κοιμήθηκα .
Τι πρωί σηκώθηκα ετοιμαστηκα και πήγα στο δωμάτιο του Αλεξ που κοιμοταν  .
Ε: Αλεξ σηκω έχουμε σχολείο .
Αλ: Δε θα έρθω πηγαίνε μόνη σου .
Ε: Μάλιστα πρέπει να το συνηθίσω πλέον .
Αλ: τι είπες ;
Ε: Τίποτα καλα να περάσεις Άλεξ . Με κοίταξε σα χανος . Σηκώθηκα και έφυγα χωρις να πω τίποτα αλλο.
Εφτασα στο σχολείο . Πλησιαζω την παρέα .
Κ: που ειναι ο αλλος;
Ε: σπίτι κοιμάται
Κ: και σε αφησε μονη σου ;
Ε: Πλέον ειμαι μονη μου . Δεν κοιμομαστε μαζι δεν μιλαμε δεν κάνουμε τίποτα μαζί  .
Μ: κοριτσακι μου εχεις εμας .
Ε: θα φυγω ..
Παιδια: Τι;
Ε: θα παω να μείνω κάπου μόνη μου χωρις κανεναν .
Κ: Οχι ! Θα κανω εγω το μαλακα να συνέλθει . Φευγω ! 

• Αλεξ Pov

Γιατι της μιλησα ετσι γαμωτο; Γιατι την αφησα να κοιμηθεί μονη της ; Σηκώθηκα απο το κρεβάτι και πηγα στην κουζίνα . Μετά από λίγη ώρα χτύπησε το κουδούνι. Ανοίγω και μπροστά μου βλέπω ενα Κώστα γεμάτο νεύρα. Με πιάνει από το λαιμό και με κολλαει στον τοίχο.
Κ: Γιατι ρε μαλακα; Γιατι διώχνεις την μοναδικη κοπέλα που σ αγαπησε ποτέ πραγματικά !
Ε: Τι;
Κ: θελει να φύγει μόνη της παπάρα μακριά από όλους μας μετα απο οσα έχει περασει ηλιθιε! Φώναζε
Ε: οχι δε  γίνεται.
Κ: αυτο θελει ομως λεει και με αφήνει. Φροντισε να αλλάξεις γιατι έτσι και πάθει κατι θα σε σκοτώσω . Και εγω και ο Νίκος αν το μάθει. Είναι χάλια εξαιτίας σου .
Ε: Τι να κανω τωρα; Ρωταω αφού βρίσκομαι σε απόγνωση .
Εκεινη την ωρα μπαινει μεσα η Αλεξια με την Μελίνα . Η Μελίνα μου ρίχνει μια δολοφονικη ματιά .
Μ: ελα να σε καθαρίσω καρδιά μου . Της λέει και εκείνη έχει σκυμενο το κεφάλι της.
Παιρνει βαμβακι και γαζες και κάθονται στον καναπέ. Σηκώνει τα μανίκια της και εκεί βλέπω τις μεγαλες και γεματες αιμα χαρακιές που έχει κάνει .
Κ: ορίστε τα αποτελέσματα της μαλακίας σου παπάρα μου ψυθιριζει ο Κωστας και την πλησιάζει.  Καθομαι απεναντι της κοιτάζοντας το χλωμό πρόσωπο της . Ο Κώστας την παίρνει αγκαλιά .
Μ: αυτό θα τσούξει λίγο. Λεει καθως ακουμπά το βαμβάκι πανω στις πληγές.
Αλξ: ααουυ!! Αυτό είναι το χειρότερο επιφώνημα που θα  μπορούσα να ακούσω απο τα χείλη της . Σηκώνομαι και την πλησιαζω. Ο Κώστας καταλαβαινει τι θελω να κανω και σηκώνεται . Την παίρνω στην αγκαλιά μου και εκείνη είναι αρκετά απόμακρη .
Ε: Συγνώμη..
Αλξ: Συγνωμη γιατι ; Που έμεινες με την Έλενα που δε νοιάστηκες για μενα ; Που με παρατησες μονη μου ; Γιατι απο ολα συγνωμη Αλεξ ; Λεει θυμωμένη και σηκώνεται πηγαίνοντας τρέχοντας στο δωμάτιο της.
Ε: Γαμω ! Σκατα τα χω κανει !!
Κ: το ξερουμε τράβα πανω να της μιλησεις μαλακα. Λεει και σηκώνομαι ανεβαίνω πανω αλλα εχει κλειδώσει  ακουω το κλαμα της απο μεσα .
Ε: Καρδια μου άνοιξε μου δεν μπορώ να σ ακουω να κλαις . Ειμαι μαλακας το ξερω αλλα δεν ήθελα να σε πληγώσω γαμωτο ! Εισαι οτι καλύτερο εχω σε παρακαλώ άνοιξε ...
Ακουω την πόρτα να ξεκλειδώνει και εκεινη να κλαει με λυγμους στο πάτωμα . Πηγαίνω κοντά της και τη βαζω στην αγκαλιά μου.
Γιατι κάνω πληγές σε εκείνη γιατι ;

Hellooooo το ξερω πως αργησαα buttt ηρθε καλο κεφαλαιοοο αρκετές εξελίξεις..
Εμφανιστηκε ο αγνωστος

Γιατι κινδυνεύει η Αλεξια απο τον Αλεξ ;; Μμμμ για να δουμεε

💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘💘

Ήρθες και όλα άλλαξαν Where stories live. Discover now