Ευκαιρία

120 9 1
                                    

ΠΑΙΔΙΑ ΠΛΙΖΖΖ ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗ ΑΛΛΗ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ Αυτό που έψαχνα σε εσένα το βρήκα
ΠΛΙΖΖΖ ΤΗΝ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥΥ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΡΤ ΑΚΟΜΗ .. ‼️‼️‼️‼️‼️‼️
•Αλεξιας Pov

Εχει περασει 1 εβδομαδα . Αυριο ξεκιναμε σχολειο και η μητερα μου ειναι ακομη εδω μεσα . Καθομαι συνεχεια διπλα της και περιμενω να ανοιξει τα ματια της . Με τον Αλεξ δεν μιλαμε πολυ και αν τυχει να μιλησουμε τσακωνομαστε . Ξερω πως θελει το καλο μου αλλα δεν με καταλαβαινει .. ο ανθρωπος που με εφερε στον κοσμο αυτη τη στιγμη παλευει για να κρατηθει στη ζωη και εγω πως μπορω να ειμαι καλα; στις 8 το βραδυ φευγω και πηγαινω μονη μου προς το σπιτι καθως δεν ηθελα να βαλω τον Αλεξ στη διαδικασια να ερθει να με παρει. Εχει νυχτωσει μιας και ειναι Ιανουαριος , κουμπωνω το μπουφαν μου περισσοτερο και επιταχυνω το βημα μου. Φτανω σπιτι επειτα απο μιση ωρα ο Αλεξ λειπει οπως και το αμαξι του . Ανεβαινω στο δωματιο μου και κανω ενα χαλαρωτικο μπανιο . Φοραω τις μπιτζαμες μου και κατεβαινω στο σαλονι τρωω ενα τοστ και βλεπω λιγο τηλεοραση βλεπω το ρολοι 10 , ο Αλεξ δεν εχει γυρισει . Ανοιγω το κινητο μου και χαζευω στο facebook το instagram και γενικα σε ολα social media. Η ωρα ειναι 11 και ανεβαινω στο δωματιο μου και ξαπλωνω .. νιωθω πως ολο μου το σωμα ειναι κουρασμενο , κλεινω τα ματια μου και κοιμαμαι .
Ακουω το ξυπνητηρι να χτυπαει και ανοιγω δειλα τα ματια μου φοραω τις φορμες μου παιρνω τη τσαντα μου και πηγαινω προς το δωματιο του Αλεξ .
Κοιμαται μονο με το μποξερακι τον πλησιαζω.
Ε: Αλεξ ξυπνα εχουμε σχολειο του λεω σιγα και με τραβαει κατευθειαν πανω του .
Αλ: καλημερα μωρο μου λεει και μου αφηνει ενα φιλι στα χειλη
Ε: αντε ετοιμασου  να φυγουμε
Αλ: οτι θελει το μωρο μου . Καταβαινω κατω και και φοραω τα παπουτσια μου μετα απο δυο λεπτα κατεβαινει και ο Αλεξ .
Αλ: Παμε ;
Ε: ναι λεω και φοραω το μπουφαν μου
Φοραω αυτα⬇️

Βγαινουμε απο το σπιτι και πηγαινουμε προς το σχολειο με τα ποδια γιατι ειναι αρκετα κοντα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Βγαινουμε απο το σπιτι και πηγαινουμε προς το σχολειο με τα ποδια γιατι ειναι αρκετα κοντα . Μετα απο 10 λεπτα φτανουμε στο σχολειο, μπανουμε μεσα βλεπω τον Τολη να με κοιταει εντονο , σκυβω το κεφαλι μου φευγω απο τον Αλεξ και πηγαινω προς την ταξη . Ο Αλεξ μιλαει με το παρεακι του . Στην ταξη ειναι μια κοπελα , δεν την ξερω , καθεται στο θρανιο μου και την πλησιαζω.
Ε: Εε συγνωμη ..εε καθεσαι στη θεση μου ..
?: Συγνωμη ξερεις ειμαι καινουριο και δεν ξερω που να καθησω
Ε: Αλεξια
?: Μελινα χαρηκα
Ε: και εγω πολυ
Μ:επιτελους ξερω καποιο ατομο απο δω
Ε: μην ανυσηχεις ουτε εγω εχω φιλους εδω
?: εχεις εμας ακουω απο πισω και γυριζω και βλεπω την παρεα του Αλεξ
Κ: ξερεις εχουμε αλλαξει και θελουμε να εισαι στην παρεα μας οπως και η φιλη σου λεει χαμογελωντας στη Μελινα.Χαμογελαω αχνα και ο Παυλος με πλησιαζει και με αγκαλιαζει
Αλ: Εεε δεν ξεκολλατε λιγο εσεις λεει και ολοι γελαμε .
Αλ: Εεε τιι ; θα σας αφησω να μου παρετε την κοπελα μου ; λεει και με παιρνει αγκαλια . Το κουδουνι χτυπαει και ετσι εποφασιζουμε να καθομαι εγω με τη Μελινα και και ο Αλεξ με τον Κωστα οπως παλια .
Ας μιλησουμε λιγο για τη Μελινα. Μενει μονη της , οι γονεις τις δουλευουν αρκετα στο εξωτερικα και βρισκονται ελαχιστα στην Ελλαδα . Ειναι ομορφη ψηλη γυρω στο 1,73 και εχει πολυυ μακρια μαλλια φτανουν κατω απο τη μεση . Περνανε επιτελους οι 7 βασανιστηκες ωρες και κατεβαινουμε στο προαυλιο ολη η παρεα και κανονιζουμε να παμε καπου το απογευμα ενα χερι με τραβαει και με βγαζει απο την παρεα .. μπροστα μου βλεπω τον Τολη .
Τ: Μπορουμε να μιλησουμε λιγο ;
Ε: τι εγινε ; τον ρωταω
Τ: ειναι σοβαρο
Ε: Αλεξ .. παω να πω αλλα με δικοπτει
Αλ: Μονο για λιγο σε περιμενουμε και δεν απομακρυνεστε λεει επιτακτικα κοιτωντας τον Τολη. Πηγαινουμε λιγο πιο πισω .
Ε: Πες μου
Τ: κοιτα Αλεξια ξερω πως εχω κανει πολλες βλακειες και πως σε εχω πληγωσει πολυ.. αλλα θελω μια ευκαιρια εστω και σαν φιλος να σου αποδιξω πως μπορω να ειμαι σωστος απεναντι σας.
Ε: θα μιλησω στα παιδια και θα σου πω.
Τ: σε ευχαριστω, απαντα . Πηγαινω προς τα παιδια τα οποια συζητανε .
Αλ: τι σε ηθελε ;
Ε: θα σας πω αργοτερα
Κ: το απογευμα λεμε να παμε για καφε τι λες Αλεξια ;
Ε: φυσικα !!
Μ: ωραια να ερθω σπιτι σου να κατσουμε λιγο ;
Ε: εεμμμ Αλεξ ;
Αλ: Ναι μωρο μου και εγω θα παω στον Κωστα
Ε: ωραια εκλεισε. Γυρισαμε σπιτι φαγαμε και εγω πηγα στο δωματιο ξεκινησα μα διαβαζω στις 3 και τελειωσα στος 6:30 . Εχω μιση ωρα για να ετοιμαστω. Η Μελινα θα ερθει στις 7 οποτε θα κανω ενα μπανιο και μολις ερθει θα φτιαξω τα μαλλια μου και θα βαφτω . Αφου τελειωνω κατεβαινω κατω και βλεπω τον Αλεξ να ετοιμαζεται να φυγει.
Ε: φευγεις;
Αλ: ναι μωρο μου θα παρω και το Mat ενταξει ;
Ε: ναι μωρο μου παω να ντυθω
Αλ: ενταξει αγαπη μου τα λεμε στις 7:30 να ειστε εκει οχι στις 9 λεει και γελαμε . Μετα απο λιγη ωρα ερχεται και η Μελινα αφου ετοιμαστηκα και μιλησαμε λιγο ξεκινησαμε για την καφετερια . Εκει μας περιμεναν τα αγορια αφου χαιρετηθηκαμε καθησα δίπλα στον Αλεξ και η Μελινα διπλα σε μενα και τον Κωστα.
Ε: Παιδια θελω να σας πω κατι . Ο Τολης ζητησε μια ευκαιρια για να μου αποδειξει οτι μπορει να σταθει διπλα μου σωστα .
Αλ: και εσυ τι θα κανεις ;
Ε: οχι τι θα κανω τι θα κανουΜΕ !!Ολοι μαζι θα αποφασισουμε για το τι θα κανουμε με τον Τολη .

Γειαααα τι κανετεεεεε ελπιζω να σας αρεσεεεε !!!

Πως βλεπετε το ζευγαρακι μας ; καινουριο προσωποοοο η Μελινα !! Μακαριι να σας αρεσε
Παρακαλω τσεκαρετε την αλλη μου ιστορια !! Την αγαπω πολυ

Sa💝

Ήρθες και όλα άλλαξαν Where stories live. Discover now