μονο δικη μου

118 6 3
                                    


●Σηφης Pov

Σ: γιατι εφυγες απο το σπιτι ;
Αλξ: δεν θελω να μενω καπου που ειμαι ανεπιθυμητη απαντα ειρωνικα και αουτςς αυτο πονεσε αρκετα.
Σ: δεν εισαι ανεπιθυμητη μωρο μου απλα εγω παραφερθηκα της λεω και καθομαι διπλα της χαιδευοντας της το μαγουλο.
Σ: παμε σπιτι λεω γρηγορα και σηκωνομαι .
Αλξ: δεν ερχομαι εκει που δεν με θελουν. Πως γινεται να νιωθω τα λογια της σα χαστουκια ;
Σ: μωρο μου σε παρακαλω μη μου το κανεις αυτο ,ζηταω ικετευτηκα και παιρνει μια ανασα επειτα σηκωνεται και προχωρα μονη της προς το αυτοκινητο . Ανοιγει την πορτα και μπαινει μεσα βολευεται μεχρι να μπω και εγω . Οταν φτανουμε στο σπιτι ο Δημητρης μας περιμενει και μολις βλεπει την Αλεξια σηκωνεται ορθιος.
Δ: Αλεξια εισαι καλα ;
Αλξ: ναι απαντα ηρεμα και πηγαινει προς τη σκαλα.
Σ: που πας ;
Αλξ: στο δωματιο , λεει και την αφηνω για να ηρεμησει .
Οταν ανεβηκε  ο Δημητρης γυρισε και με κοιταξε .
Δ: σκατα τα εχεις κανει . Ειναι τοσο πληγωμενη και μονη της και εσυ εισαι τοσο οξιθυμος .
Σ: εχεις δικιο τι αλλο να πω .
Δ: τιποτα πηγαινε πανω και φερσου της γλυκα . Γινε για μια φορα απο μαλακας ανθρωπος στη ζωη σου για εκεινη. Δεν απαντησα απλα πηγα επανω . Χτυπησα την πορτα της αλλα δεν απαντησε .
Ανοιξα σιγα σιγα και την ειδα ξαπλωμενη στον καναπε μπροστα στο παραθυρο.
Την πλησιασα και τη φιλησα στο λαιμο .
Σ: μωρο μου
Αλξ: ναι;
Σ: ελα μαζι μου , απαντω και γυριζει κοιταζοντας με ερωτηματικα. Την πηρα απο το χερι και βγηκαμε απο το δωματιο της . Την οδηγησα στο δικο μου δωματιο και την εβαλα να κατσει στο κρεβατι .
Αλξ: τι κανω εδω;
Σ: ελεγα μηπως θελεις να κοιμηθουμε στο κρεβατι μου σημερα. Απαντω χαμογελωντας.
Αλξ: θα προτιμουσα να κοιμηθω μονη μου απαντα και σηκωνεται παει να φυγει αλλα μπαινω μπροστα της και της κοβω το δρομο . Την πιανω και τη σπρωχνω προς το κρεβατι , τη ριχνω και ανεβαινω πανω της . Παει να μιλησει αλλα της κλεινω το στομα με τα χειλη μου . Τη φιλαω δυνατα και της δαγκωνω το κατω χειλος αναγκαζωντας την να ανοιξει το στομα και δινοντας ετσι προσβαση στη γλωσσα μου να αγγιξει τη δικη της . Επειτα κατεβαζω τα χειλη μου στο λαιμο της . Την φιλαω και την δαγκωνω κατα μηκος . Η ανασα της ειναι αριθμη και προσπαθει να μην αναστεναξει . Της χαιδευω απαλα την κοιλια για να την ηρεμησω στο αλλο μερος απο την πληγη και ακουω μικρους αναστεναγμους να βγαινουν απο τα χειλη της . Αυτο το συνεχισα για αρκετη ωρα ωσπου επρεπε και η ιδια να κοιμηθει . Σταματησα και την αγκαλιασα . Της εβγαλα καποιες ζεστες μου φορμες για να αλλαξει . Πηγε στο μπανιο και εγω γδυθηκα και ξαπλωσα . Μετα απο λιγο βγηκε εξω με ενα κοτσο και τα ρουχα μου. Εμεινα να την χαζευω καμια δεν ηταν τοσο φυσικη και ομορφη. Πλησιασε το κρεβατι και εγω τραβηξα το παπλωμα για να ξαπλωσει διπλα μου. Εκατσε δυστακτικα και την σκεπασα. Την τραβηξα στην αγκαλια μου και τη φιλησα στο μετωπο.
Σ: σ αγαπω μωρο μου απλα ειμαι μαλακας . Λεω και χαχανιζει
Αλξ: και εγω σ αγαπω απαντα. Την φιλαω απαλα στα χειλη και κοιμαστε προσωπο με προσωπο ενω εγω εχω το χερι μου περασμενο στη μεση της και εκεινη στο στηθος μου.
Το  πρωι ξυπνησα και η Αλεξια κοιμοταν . Κατεβηκα κατω και ο Δημητρης δεν ηταν εκει . Εφτιαξα καφεδες και τοστ και τα ανεβασα στο δωματιο η Αλεξια δεν ειχε ξυπνησει . Αφησα το δισκο διπλα και ανεβηκα πανω της . Αρχισα να της αφηνω μικρα φιλια στα χειλη μεχρι που ξυπνησε .
Σ: καλημερα μωρο μου
Αλξ: καλημερα  απαντησε και καθισε στο κρεβατι ενω την ειχα αγκαλια. Ανεβασα το δισκο στα ποδια της και μου χαμογελασε
Αλξ: ευχαριστω αποκριθηκε και τη φιλησα στα χειλη.
Αφου φαγαμε πηγε να κανει μπανιο και εγω κατεβηκα στο σαλονι αφου ηρθε ο Δημητρης μου ανακοινωσε πως μπορουμε να επιστρεψουμε Ελλαδα μιας και η Αλεξια μπορουσε πλεον να μπει σε αεροπλανο μετα το ατυχημα .
Ανεβηκα επανω και χτυπησα την πορτα της.
Αλξ: ναι;
Σ: να περασω μωρο μου
Αλξ: ναι απαντα και μπαινω.
Φορουσε ενα σετ γκρι φορμες με ασπρη μπλουζα. Ηταν πραγματικα πολυ ομορφη.
Την πλησιασα και την τραβηξα στην αγκαλια μου και αρχισα να τη φιλαω σα λισασμενος. Οταν πλεον σταματησαμε για να παρουμε ανασες ειπα
Σ: μπορουμε να επιστρεψουμε Ελλαδα . Λεω και χαμογελαει
Αλξ: ποτε φευγουμε;
Σ: αυριο .
Αλξ: ωραια φτιαχνω βαλιτσες, απαντα και πηγαινει στη ντουλαπα . Παιρνει τα ρουχα της και τα αφηνει στον καναπε . Βγαζει τη βαλιτσα και τη γεμιζει . Ολη αυτη την ωρα απλα την κοιταω.
Μολις τελειωνει ερχεται διπλα μου και καθεται στο κρεβατι .

●Αλεξιας Pov

Καθομασταν ετσι λιγα λεπτα και ο Σηφης εσπασε τη σιωπη.
Σ: τωρα που θα παμε Ελλαδα αν θες μπορεις να επικοινωνησεις με τον αδελφο σου αλλα οχι με τον Αλεξ , λεει καπως εκνευρισμενος .
Αλξ: γιατι ; ρωταω με απορια στα ματια.
Σ: δεν θελω να μιλας με τον Αλεξ , ειπαμε δεν θα εχεις σχεση με αλλα αγορια εκτος απο εμενα . Λεει με νευρα. Οχι οχι δεν θα ξανατσακωθω παλι μαζι του. Σηκωνομαι γρηγορα και κατεβαινω κατω . Εκει ειναι ο Δημητρης
Δ: καλημερα Αλεξια
Αλξ: καλημερα Δημητρη
Δ: συνεβη κατι ;
Αλξ: οχι θελω να παρω λιγο αερα ,παω εξω λεω γρηγορα και γνεφει .
Καθομουν μονο με τη ζακετα και η αληθεια ειναι πως εχει αρκετο κρυο αλλα δεν ηθελα να μπω μεσα .
Σ: Αλεξια τι κανεις εδω εξω μονο με τη ζακετα ; ρωτα με γουρλωμενα ματια
Αλξ: καθομαι απαντω και φευγει . Επιστρεφει μετα απο δυο λεπτα με το μπουφαν στα χερια το οποιο ριχνει στους ομους μου και εγω φοραω. Καθεται διπλα μου σιωπηλος μεχρι που αποφασιζει να μου μιλησει .
Σ: Ζηλευω Αλεξια! Πραγματικα ζηλευω τον Αλεξ γιατι ηταν ο πρωτος σου. Γιατι σε αγγιξε πρωτη φορα . Γιατι δοθηκες ολοκληρωτικα σε εκεινον . Ζηλευω ξερωντας πως εκεινος εχει περασει απο καθε χιλιοστο του κορμιου σου . Ρε μωρο μου καταλαβε με . Σ αγαπω και σε θελω μονο δικη μου λεει κτιτικα .
Δεν μιλαω απλα τον πιανω απο τον σβερκο τον τραβαω κοντα μου και τον φιλαω δυνατα . Στη  αρχη ξαφνιαζεται αλλα γρηγορα μπαινει στο νοημα . Ζηταει προσβαση στο στομα μου και του τη δινω ετσι βαθαινει και αλλο το φιλι μας .
Με σηκωνει και τυλιγω τα ποδια μου γυρω του . Με οδηγει προς τα μεσα . Ο Δημητρης εχει φυγει ετσι ολο το σπιτι ειναι ελευθερο .
Ανεβαινει τις σκαλες εχωντας εμενα επανω του.
Με ριχνει στο κρεβατι και ανεβαινει πανω μου . Με φιλαει στα χειλη και επειτα στο λαιμο . Μου βγαζει αργα τη μπλουζα και το σουτιεν αφηνοντας εκτεθημενο το στηθος μου μπροστα του και νιωθω να κοκκινιζω με κοιταει
Σ: ωω μωρο μου μην ντρεπεσαι εισαι τοσο ομορφη αποκρινεται και αρχιζει να φιλαει και να χουφτωνει το στηθος μου .
Κατεβαζει σιγα σιγα το χερι του προς το σημειο μου και το χαιδευω εξω απο τη φορμα . Μικρη αναστεναγμοι βγαινουν ανεξελεκτα απο τα χειλη μου και εκεινος συνεχιζει πιο εντονα.
Μου τραβαει τη φορμα κατω αλλα οχι το εσωρουχο μου . Πεφτει παλι στο στηθος μου και γλυφει τη μια θυλη μου ενω τσιμπαει την αλλη . Παραμεριζει το εσωρουχο μου και βυθιζει ενα δαχτυλο μεσα μου . Τεντωνω τη μεση μου και βγαζω ενω βαθυ αναστεναγμο.
Συνεχιζει με τον ιδιο ρυθμο χωρις να αυξανει  ωσπου αρχιζω να τρεμω και εκεινος με κοιταει στα ματια . Πλησιαζει και μου ψυθιριζει στο αυτι
Σ: δωστο μου μωρο μου .. λεει με βαρια φωνη και τελειωνω. Με τραβαει στην αγκαλια του και με σκεπαζει .
Προσπαθω να βρω την ανασα μου και εκεινος μου φιλαει το μετωπο .
Σ: μωρο μου ξεκουρασου παω να κανω μπανιο . Λεει και μου αφηνει ενα πεταχτο φιλι στα χειλη επειτα μπαινει στο μπανιο και εγω ξαπλωνω γυμνη.

Γειαααα τι κανετε πως ειστεεε;
Αργησαα ειναι η αληθειααα ελπιζω να σας αρεσε το κεφαλαιοοο . Ετοιμαζω καινουριο.

Φιλιαααααααα πολλαααα💓💓💓💓💓

Ήρθες και όλα άλλαξαν Where stories live. Discover now