χωρίζουμε

112 9 0
                                    

Σαββατο πρωί
Ξυπνάω και δίπλα μου κοιμάται ο Αλεξ κοιτάω το ρολόι . Η ωρα ειναι ακομα 8 ,κανω ενα μπάνιο και έπειτα κατεβαίνω και ετοιμαζω πρωινό . Φτιάχνω κρέπες και νιώθω δύο χέρια να τυλίγονται γύρω μου .
Αλ: καλημερα
Ε: καλημέρα απαντώ και μου αφήνει ένα φιλί στην καμπύλη του λαιμού μου . Σερβίρω και αρχίζουμε να τρώμε .
Αλ: Σήμερα θα πάω σε κάτι φίλους στο Ναύπλιο σε πειραζει μωρο μου ;
Ε: όχι καθόλου .
Αλ: πήγαινε στον Νίκο να μείνεις ή ας έρθει εκεινος εδώ .
Ε: θα δω τι θα κανω αγάπη μου .
Ετοιμάστηκε και κατα της 11 εφυγε . Πήρα τηλέφωνο τη Μελίνα .
Μ: καλημέρα αγάπη
Ε: καλημέρα
Μ: τι κάνετε ;
Ε: εγώ σπίτι ο Αλεξ Ναύπλιο . Εσείς;
Μ: Σε άφησε μόνη σου και έφυγε .
Ε: Ναι δεν πειράζει θα μεινω εδω .
Μ: θελεις να μείνεις σε εμας ;
Ε: οχι ρε μια χαρα θα είμαι .
Μ : Ρε Αλεξια και θα μείνεις μονη σου ;
Ε: ναι δεν υπάρχει θέμα .Σε αφηνω τα λέμε . Η ώρα είχε πάει 12:30 πηρα τον Mat και τον πηγα μια βόλτα στο πάρκο παίξαμε περπατησαμε και στις 14:30 γυρισαμε . Παριγγειλα μπεργκερ μετα απο λιγο χτύπησε το κουδούνι ανοιξε και μπροστά μου εμφανίστηκε ο Κώστας .
Κ: εμαθα τι εκανε το καθίκι ο κολλητός μου και ηρθα να σου πω οτι το βραδυ θα βγουμε και δεν ακούω κουβέντα .
Ε: Κώστα θα μείνω σπίτι . Δε θελω να μπαίνω ανάμεσα στο ζευγάρι.
Κ: δεν καταλαβες καλα θα βγούμε όλη η παρέα μαζί .
Ε: καλα
Κ: στις 22:30 θα ερθω να σε πάρω.
Ε: εντάξει ειπα και έφυγε . Αφου εφαγα πηρα το Mat και κοιμηθήκαμε αγκαλια στο δωμάτιο μου . Μολις ξύπνησα πήρα τηλέφωνο τον Άλεξ και ειχε το τηλέφωνο κλειστό . Δεν ξανα πηρα και πηγα να ετοιμαστώ .Στις 22:20 ημουν έτοιμη φορεσα αυτα⬇️

Και τα μαλλια μου όπως ειναι στη φωτογραφία

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Και τα μαλλια μου όπως ειναι στη φωτογραφία. Ακουσα κορνα και κατεβηκα. Στο αμαξι με περιμεναν η Μελινα, ο Κώστας και ο Γιαννης .
Γ: θα κυκλοφορήσουμε πολυ ωραίες κοπέλες σημερα λεει ο Γιαννης και εγω με τη Μελίνα γελάμε. Φτανουμε σε ενα club που πηγαιναν παλια τα αγορια στο κεντρο . Εκει μας περίμεναν τα παιδια και ο εγω μπαινω με το Γιάννη ενώ ο Κώστας με τη Μελίνα. Καθόμαστε στο τραπέζι μας και αφού χαιρετηθηκαμε με τα παιδια παραγγείλαμε δυο μπουκαλια βοτκα . Ξεκινήσαμε να πινουμε και εγω μιλουσα με το Γιάννη . Γνωριστηκαμε καλυτερα και είναι πολύ καλό παιδί τελικα ειναι ενα χρονο μεγαλυτερος και μενει με τη μητέρα αφού ο πατερας του τους παρατησε οταν ηταν 7 χρονων . Μιλάγαμε ολο το βραδυ και καποια στιγμη βλεπω τον Αλεξ με την Ελενα να μπαινουν στο μαγαζι . Την κραταει απο την μέση και πηγαίνουν προς το μπαρ . Την χουφτωνει οπου μπορει και τη φιλαει στο στόμα .
Δεν κλαιω τον κοιταω με μίσος ο Κώστας με κοιτάει και μόλις βλέπει τι κοιτάζω . Σηκωνεται και ερχεται δίπλα ο Γιάννης έχει παγώσει δίπλα μου . Προχωράω πηγαίνοντας προς αυτόν. Μόλις με κοιτάει παγωνει και ερχεται προς εμενα . Τον χαστουκιζω και το κεφάλι του γυρίζει στο πλάι
Ε: Τελειωσαμε κατσε με την πουτανα σου του φωναζω και φευγω . Βγαινω εξω και ξεκιναω να περπαταω προς το σπιτι του . Παιρνω το Νικο τηλέφωνο.
Ν: παρακαλώ;
Ε: Νικο σε ξυπνησα;
Ν: οχι σε μια φιλη μου ειμαι τι εγινε;
Ε: ναι θελω να έρθεις να με παρεις σε μιση ωρα απο το σπιτι του Αλεξ .
Ν: τι έγινε ;
Ε: τον επιασε με γκομενα στο μπαρ και χωρισαμε
Ν: ερχομαι μεινε εκει λεει φανερα εκνευρισμένος . Ένα αμαξι σταματαει διπλα μου και κατεβάζει το παράθυρο κανοντας με να δω το πρόσωπο του Γιάννη .
Γ: μπες μεσα Αλεξια . Μπηκα και εκατσα στη θεση του συνοδηγού.
Ε: ευχαριστω.
Γ: στου Άλεξ πας;
Ε: ναι
Γ : τον συγχωρεσες ;
Ε: όχι ποτέ . Να μαζέψω τα πράγματα μου παω .
Γ: και που θα μείνεις ; Μπορώ να σε φιλοξενήσω αν θέλεις .
Ε: θα μείνω με τον αδελφό μου αλλα ευχαριστω για την πρόταση . Ειχαμε ειδη φτασει εξω απο το σπιτι του Αλεξ .
Γ: θα σε πάρω αύριο να δω πως είσαι.
Ε: εντάξει θα περιμένω. Καληνύχτα. Μολις κατεβηκα ο Κωστας στεκόταν στην πόρτα .
Κ: τον εσπασα στο ξυλο εξω απο το μαγαζι και τον αφησω να τον μαζέψει η πουτανα του .
Ε: δεν τον λυπάμαι καθόλου, απαντω,παω να μαζεψω τα πράγματα μου λεω και μπαίνουμε μεσα . Μάζεψα ολα μου τα πραγματα τα ρούχα του αφησα οσα δικα του μου ειχε δωσει και κατεβηκα κατω βγηκαμε εξω μαζι με τον Κώστα μετα από λίγο έφτασε ο Νικος και κατεβηκε κατω με νεύρα .
Ν: που στο διάολο είναι ο πουστης;
Κ: σερνεται εξω απο το μαγαζι απο το ξυλο που έφυγε.
Ν: μικρο είσαι καλά ;
Ε: προσπαθώ λεω και ο Νίκος φορτώνει τα πραγματα μου στο αυτοκίνητο. Αγκαλιασα τον Κώστα
Κ: θα έρθουμε το πρωί με τα παιδιά εντάξει;
Ν: ναι θα ερθετε να κατσουμε ολοι μαζι . Εκτος αυτού του πουστη.
Κ: αυτος δεν πρόκειται να ξανα πατήσει στην παρεα μας ολα τα παιδια συμφωνουν.
Ε: Δεν θελω εξαιτίας μου να χάσει την παρέα του . Δεν ειναι σωστο .
Κ: κάνεις δεν τον θέλει αφου τα έφτιαξε με την πουτανα που πηγε να χαλασει την παρεα μας .
Ε: τι εννοείς;
Κ: Η Ελενα περυσι πηγε με ολη την παρεα και τα εφτιαξε με ολους ταυτόχρονα τσακωθηκαμε και δεν μιλάγαμε επειδή εκείνη εβαζε λογια σε όλους.
Ε: καταλαβα
Κ: μην τα σκεφτεσαι αυτά πηγαινε ξεκουράσου και θα μιλήσουμε αύριο , με αγκαλιαζει. Μπαινουμε στο αυτοκίνητο και επιστρέφουμε στο σπιτι του Νίκου. Μπαίνω μεσα και στιγμες απο εμενα και τον Αρη ερχονται στο μυαλο μου . Πηγαίνω στο δωμάτιο μου και τακτοποιώ τα πραγματα μου . Μου φενεται πιο οικείο αυτο το δωμάτιο πλέον.
Η ωρα εχει παει 4 και πεφτω για ύπνο . Ξυπνάω στις 6 , δεν μπορω να ξανακοιμηθω . Καθομαι διπλα στο παραθυρο κοιτώντας τον ουρανό.

Γειααααα τι κανετεεε;

Χωρισμός εε;; Μπραβο ο Αλεξ κερατωνει την Αλεξια 😕😕😕

Καινουριος χαρακτήρας : ο Γιαννης μας 💕💕 δεν ξερω για εσας εγω παντως τον έχω αγαπήσει από την πρωτη κι ολας στιγμή.

Σας λατρευωωω 💞💞💞💞💞

Ήρθες και όλα άλλαξαν Where stories live. Discover now