•Αλεξ Pov
Ειμαστε στο σπιτι μετα απο μια βαρετη ημερα στο σχολειο και καθομαστε στον καναπε βλεποντας ταινια.Τις τελευταίες μέρες η Αλεξια ειναι σε άλλο κόσμο . Δεν τρωει δεν βγαίνει δεν χαμογελάει . Αρχίζω και ανυσηχω με τη συμπεριφορά της, πρέπει να περνάει κατάθλιψη και γαμωτο δεν ξέρω τι να κάνω για αυτό. Της μιλάω συνέχεια και εκείνη απλά γνεφει .
Ε:Αλεξια τι θέλεις να φάμε;
Αλξ: Εεμμ δεν πεινάω
Ε: Αλεξια πρέπει να τρως γαμωτο.
Αλξ: Απλα ΔΕΝ ΠΕΙΝΑΩ! Λεει πιο εντονα και με εκνευριζει περισσοτερο .
Ε: Δεν θα γινω συνενοχος στην αυτοκτονια σου δεν αντεχω αλλο ! Εχεις γινει η μιση !
Αλξ: αφου δεν με αντεχεις να φυγω ! Απαντα και ανεβαινει στο δωματιο της . Μενω παγωμενος στη θεση μου μεχρι που κατεβαινει .
Αλξ: Συγνωμη που κατεστρεψα τη ζωη σου λεει και κλεινει την πορτα πισω της παιρνοντας τη βαλιτσα της. Γαμωτο γιατι την αφησα να φυγει ; θα παρω τηλεφωνο το Νικο .
Ν: ναι;
Ε: ελα Νικο εισαι με την Αλεξια;
Ν: οχι εχω να τη δω απο χθες. Δεν ειστε μαζι;
Ε: τσακωθηκαμε , πηρε τα πράγματα της και έφυγε. Που μπορει να ειναι;
Ν: Γαμωτο δεν ξερω θα βγω να την ψαξω .
Ε: θα βγω και εγω να την ψαξω και θα πάρω και τα παιδιά. Κλεινω το τηλεφωνο και ξεκιναω να παιρνω τα παιδια εναν εναν τηλεφωνο αλλα κανεις δεν ξερει που ειναι ! Γαμωτο Αλεξια!!•Αλεξιας Pov
Αφου έφυγα από το σπίτι του Άλεξ πήρα τηλέφωνο την Μελίνα και της εξήγησα τι έγινε . Μου είπε να πάω από εκεί. Μπαινω στο σπίτι της και αγκαλιάζω τη Μελινα .
Μ: Αγαπη μου θα μεινεις εδω μη φοβασαι .
Ε: δεν αντεχω αλλο .. δεν μπορω αλλο ! Κανεις δεν μπορεί να με καταλαβει !! Εξαιτιας μου η μαμα μου ειναι νεκρη ! Φωναζω και νιωθω πως οι δυναμεις μου με εγκαταλείπουν ενω ολα μαυρίζουν γυρω μου .•Μελινας Pov
Βλεπω την Αλεξια να σωριαζεται στο πατωμα και καλο αμεσως ασθενοφόρο. Πιανω το κεφαλι της το οποιο καει. Προσπαθω να τη συνεφερω ομως δεν ανοιγει τα ματια της . Μετα απο 10 λεπτα τη βάζουμε στο ασθενοφόρο και ειδοποιω τα παιδια . Ωσπου να φτασουμε τα παιδια ειχαν ερθει . Αφου την παιρνουν τα παιδια αρχιζουν τις ερωτησεις.
Αλ: Τι επαθε; Ρωτάει φανερα ανυσηχος
Ε: Την ωρα που μπήκε μεσα αρχίζε να φωναζει πως δεν αντεχει αλλο και πως εκεινη φταίει που πέθανε η μαμα της. Μετα λιποθύμησε .
Αλ: Γαμωτο ! Γιατι να της φωναξω!! Λεει και καθεται .
Ε:Δεν ειναι καλα .. υποφερει και με τις φωνάζουμε όλοι δεν τη βοηθάμε.
Εκεινη την ώρα βγαίνει ο γιατρός. Ολοι σηκωνόμαστε και περιμένουμε τις οδηγίες του.
Γ: ειστε για την κοπελα που λυποθυμησε;
Αλ: Μαλιστα
Γ: Λοιπον η κοπελα εχει δευτερη υπερκόπωση μεσα σε μολις 6 μηνες. Χρειάζεται ξεκούραση ηρεμία και οχι δουλειές ή σχολειο για 1 μηνα . Επισης χρειαζεται εναν ανθρωπο σχεδόν πάντα κοντα της για τον επόμενο μήνα. Μπορείτε να την παρετε σπίτι αν και ακόμη κοιμάται.
Αλ: Θα την μεταφερω εγω , απαντα και σηκωνεται .•Αλεξ Pov
Πηγαινω προς το δωματιο . Της εχουν βγαλει το φούτερ και είναι μονο με το κοντομανικο μπλουζακι . Φενεται πολυ αδυναμη αλλα και αδυνατη . Την παίρνω αγκαλια αλλα δεν ξυπνάει , ίσα που ακούω την ανάσα της . Βγαινω από το δωμάτιο και όλοι καρφώνουν τα μάτια τους στην Αλεξία.
Ε: Κώστα παμε στο αμαξι και μετα παμε στο σπίτι μου.
Μ: Καλύτερα να μείνει σε εμένα.
Ε: Οχι θα μεινει στο δικό μου που είναι και δικό της, δηλαδη σπιτι ΜΑΣ απαντώ και πηγαινω στο αυτοκίνητο. Κάθομαι πίσω μαζί και της χαϊδεύω τα μαλλια . Μολις φτανουμε σπίτι την πηγαίνω στο δωμάτιο μου της βαζω δικα μου ρούχα και έπειτα ξαπλωνω διπλα της κρατοντας την αγκαλια.Γειαααα σαε συγνωμη που αργησα να ανεβασωωω ελπίζω να σας άρεσε💕❤💓
Φιλακιααα
Sa
YOU ARE READING
Ήρθες και όλα άλλαξαν
RandomΜε λένε Αλεξια και ειμαι 16 ετών δεχομαι καθημερινα bulling απο τους συμμαθητες μου λογο της εμφανισης μου .. ολα ομως αλλαζουν οταν παιρνω μια αποφαση ζωης 17/01/2018 #3 στην κατηγορία περιπέτεια