θα ερθω

90 9 2
                                    

•Αλεξιας Pov

Ξυπνάω το πρωί και βλέπω δίπλα μου τον Άλεξ να κοιμάται ενω εχει το ενα του χερι περασμενο στη μέση μου. Νιωθω αδυναμη και δεν μπορώ να σηκωθώ απο το κρεβάτι. Μετα από αρκετές προσπάθειες καταφέρνω να σηκωθώ χωρίς να ξυπνησω τον Αλεξ . Πηγαίνω στο μπάνιο και ανοιγω το νερο . Κανω ενα μπανιο και έπειτα πηγαίνω στο δωμάτιο του Άλεξ για να αλλάξω . Τον βλέπω ακόμη να κοιμάται και ετσι γδυνομαι γρήγορα και ξεκιναω να αλλαζω .
Αλ: Έχεις αδυνατίσει πολυ .. τον ακουω να λεει και γυρίζω απότομα.
Ε: Δεν κοιμασαι;
Αλ: έχω ξυπνήσει από την ώρα που κάνεις μπάνιο λεει με ένα πονηρό χαμόγελο στα χείλη του.
Ε: μμμ λεω ενω φοραω γρηγορα και ατσαλα το φουτερ του και ξανα ξαπλωνω διπλα του και με αγκαλιαζει .
Αλ: Νιωθεις κουρασμενη ; Ρωτάει και γνεφω, κοιτα ο γιατρός είπε ότι χρειάζεσαι 1 μηνα ξεκούραση μετα απο διπλή υπερκόπωση γι αυτο θα κοιμασαι και θα τρως καλα και δεν θα μενεις μονη σου , δηλωνει. Ως απάντηση χωνομαι στην αγκαλιά του και τοποθετώ το κεφαλι μου στην καμπιλη του λαιμού τού. Ακούμε το κουδούνι να χτυπάει σαν τρελό και κατεβαινουμε και οι δυο γρήγορα κάτω. Ο Αλεξ ανοιγει την πόρτα και ο Αρης τρέχει γρήγορα και με αγκαλιαζει.
Αρ: τρόμαξα τόσο πολύ όταν έμαθα πως είσαι στο νοσοκομείο! Λεει και με αφηνει , νιωθω μια ζαλαδα και κάθομαι στο μπράτσο του καναπέ δίπλα μου..Ο Αλεξ πηγαίνει γρήγορα στην κουζίνα ενω ο Αρης με βάζει να κάτσω στον καναπέ. Ο Αλεξ έρχεται και μου δινει ενα χαπι και ένα ποτήρι νερό.
Αλ: ειναι η βιταμίνη που έγραψε ο γιατρός..μου λεει και το πινω γρηγορα. Αφήνω το ποτήρι στο τραπεζάκι και καθομαι καλύτερα στον καναπέ.
Αρ: τι έχεις γαμωτο; Λεει ανυσηχος
Αλ: τίποτα που να σε αφορά λεει θυμωμένος.
Αρ: ότι έχει με αφορά! Λεει πιο εντονα
Ε:Σας παρακαλώ μην τσακωνεστε και εσεις δεν αντεχω λεω και βουρκωνω αλλα αμέσως σκουπίζω τα δάκρυα που μόλις ετρεξαν από τα μάτια μου. Σηκώθηκα και πήγα στο δωμάτιο του Άλεξ.. Ανοιξα την τηλεόραση και ξαπλωσα στο κρεβάτι. Πήρα τηλέφωνο την Μελίνα.
Μ: Αγάπη μου έγινε κάτι ;είσαι καλά;
Ε: εεμμ καλα ειμαι απλα ελεγα μηπως ήθελες να έρθεις από εδώ για να κατσουμε λίγο να μου κάνεις παρέα.
Μ: Φυσικά θα πάρω και τον Κώστα και θα έρθουμε από κει .
Ε: εντάξει σας περιμένουμε. Απαντώ και το κλείνω
Ε' εμμ Αλεξ .. φωναζω και ανοίγει την πόρτα. Μπαίνει μεσα και πέφτει πάνω μου αγκαλιάζοντας με.
Αλ: Ναιι μωρό μ, λεει σαν 5χρονο και γελάω.
Ε: θα ερθει η Μελίνα με τον Κώστα να μας δούνε.
Αλ: ωραια , απαντά και αρχίζει να αφήνει μικρά φιλια κατα μήκος του λαιμού μου.Αλλα μας διακόπτει το κουδούνι. Ο Αλεξ κατεβαίνει στο σαλόνι και εγω αλλαζω ρουχα φορώντας μια φορμα και το φουτερ του Αλεξ . Ααχχ μυριζει τι αρωμα του και ειναι τοσο ομορφη αίσθηση...
Κατω τα παιδιά εχουν κάτσει στους καναπέδες και πινουν καφε. Χαιρεταω τα παιδιά και καθομαι διπλα απο τον Αλεξ. Το τηλέφωνο μου χτυπά και ο Νικος.
Ε:Ναι;
Ν: πως είναι η αδελφούλα μου σήμερα;
Ε: καλυτερα ειμαι εσυ;
Ν: καλα εμμ σε πήρα γιατί ο μπαμπάς μου είπε να πάμε να πάρουμε τα πράγματα μας από το σπίτι του και ειπα να στο πω.
Ε: θα ερθω αν πάμε μαζί.. δεν θελω να πάω μόνη μου.
Ν: φυσικα σε μιση ώρα θα έρθω να σε πάρω.
Ε: ωραια σε περιμενω τοτε . Λεω και το κλείνω.
Αλ:.Ποιος ήταν;
Ε: Ο Νικος .. εμμ θα πάμε να πάρουμε τα πράγματα μας από το σπίτι του πατέρα μου.
Αλ: Τι; Θα δεις αυτον;
Ε: Αλεξ ειναι ενταξει θα πάω με το Νικο μην ανησυχείς , τον καθησυχάζω χαϊδεύοντας του το χερι .
Μ: Ειναι επικίνδυνο!! Αν παω να σε ακουμπήσει πάλι;
Ε: θα ειναι και ο Νικος μαζι μην ανησυχείτε.
Μ: καλα αλλα θα σε περιμένουμε να γυρίσεις.
Ε: εντάξει, απαντώ και ανεβαίνω επάνω.Φοραω ενα αλλο φούτερ αλλα δικο μου και φοράω τα αθλητικά μου. Κατεβαίνω στο σαλόνι και αφού χαιρεταω τα παιδιά μπαίνω στο αυτοκίνητο του Νικου . Μόλις φτάνουμε εξω απο το σπίτι παίρνω μια βαθια ανασα ομως δεν μπορώ να κουνηθω ... Ουτε βημα και εχω ενα σφιξιμο χαμηλο στο στομάχι. Ο Νικος μπλέκει τα χέρια μας κσι και με τραβάει ελαφρα για να περπατήσω. Ανοιγουμε την πορτα.....

Γειααααα !! Εβαλα καινούριο ελπίζω να ειναι καλο .. η αλήθεια είναι πως δεν είχα και πολύ έμπνευση αυτες τις μερες...
Σ αγαπω πολυυυ
Φιλακια

Sa💟

Ήρθες και όλα άλλαξαν Where stories live. Discover now