στο υπόσχομαι

99 10 4
                                    

Η ωρα εχει παει 9:30 και εγω συνεχιζω να καθομαι στο παράθυρο χωρις να κάνω κάτι. Ακουω το κουδούνι να χτυπάει αλλα δεν κάνω τον κόπο να κουνηθώ. Έχω ακουμπήσω το κεφαλι μου στο πλάι και σκέφτομαι όλες τις στιγμές μου με τον Άλεξ. Δεν γίνεται να ήταν όλα ψεματα , δεν γίνεται . Σηκώνομαι προχωρώντας προς το μπάνιο του δωματίου μου . Κλειδώνω την πόρτα και παίρνω ενα ξυραφάκι βγάζω την λεπίδα και καθομαι στο πατωμα . Τραβα  5 μεγαλες χαρακιες στο καθε μου χερι και έπειτα το  πετάω . Περιμένω να σταματήσω το αιμα επειτα πλενομαι ντυνομαι και κατεβαίνω στο σαλόνι . Ειναι ολα τα παιδια μαζεμενα και καθονται στους καναπεδες μαζι με το Νικο . Μολις με βλεπει πλησιαζει και με παίρνει αγκαλιά .
Ν: καλημέρα πριγκίπισσα .
Ε: καλημέρα του απαντω και πηγαινω προς την κουζίνα χωρις να πω κατι αλλο στα παιδια .
Παιρνω ενα ποτηρι και απλα πίνω νερό δεν εχω καμία όρεξη για φαγητό . Το τηλεφωνο μου χτυπά και βλεπω το ονομα του Αλεξ . Το πεταω στον τοίχο απέναντι αλλα συνεχιζει να χτυπα μετα απο λιγα λεπτά μπαινουν μεσα στην κουζίνα ο Γιάννης, ο Κώστας και ο Νίκος .
Ε: συγνωμη ψυθυριζω και τρεχω στο δωμάτιο μου . Καθομαι παλι στο παράθυρο χαζευοντας τον ήλιο, τον ουρανο, τους ανθρώπους . Ο Νίκος μπαίνει στο δωμάτιο .
Ν : θέλεις να μιλήσουμε; Με ρωτάει και κουνάω το κεφάλι μου θετικα .καθομαστε αγκαλιά στο κρεβάτι .
Ν: Τι σε ποναει περισσότερο ;
Ε: οτι τον αφησα να με αγγίξει , ότι ήταν η πρώτη μου φορά μαζί του και ήξερε πόσο σημαντικό ηταν για εμένα και μετα απο αυτο απλα τα βρηκε με την Έλενα αδιαφορώντας για το αν με πληγωσε . Και με παιρνει τηλεφωνο να μου πει τι ; Οτι απλά ήθελε να πηδαει αλλη ; Οτι με παρατησε λέγοντας μου ότι θα ειναι στο Ναύπλιο και εκείνος ήταν με την Έλενα ; Οχι δεν θελω να τον ακούσω .  Πλεον φωναζα χωρις να το καταλαβαίνω . Τα παιδιά σίγουρα ειχαν ακούσει ότι ειχα πει αλλα δεν με ενδιεφερε . Δεν εκλεγα απλα ξεσπούσα σε φωνές. Σηκώθηκα γρήγορα και βγηκα απο το δωμάτιο ενω ο Νίκος φώναζε το όνομα μου ολα τα παιδια εκοβαν βολτες στο σαλονι αναστατωμενοι βγηκα απο το σπίτι και επεσα πάνω σε κάποιον . Ο Αλεξ ήταν .
Αλ: Αλεξια ηρθα να σου μιλήσω  ειπε με σκυμμένο το κεφάλι . Τον προσπερασα και πηγα να φυγω αλλα με επιασε απο τον καρπό και ενα επιφώνημα πόνου βγήκε από το στόμα μου αφησε το χέρι μου και εγω αρχισα να τρεχω ενω εμεινε να κοιτάζει το χερι του που ειχε γεμισει με το αιμα μου. Πηγα στην παραλια και εκατσα κοιτώντας τη θαλασσα ενω το αιμα δεν ειχε σταματησει ακομα.

Νικος Pov

Κατέβηκα κάτω και είδα την πόρτα ανοιχτει.
Ε: που πήγε ;
Κ:εφυγε
Βγαίνω έξω και βλέπω τον Αλεξ το αιμα ανεβηκε στι κεφαλι . Τον γυρίζω απότομα και βλέπω το αιμα στο χερι του .
Ε: τι ειναι αυτο ;
Αλ: α-απο το χερι της Αλεξιας απαντα χαμένος. Πλεον τα παιδια παρακολουθουν την συζήτηση μας .
Κ: οχι οχι !
Ε: τι ;
Κ: χαρακωθηκε παλι εξαιτίας σου μαλακα λεει και του ορμάει .  Τι αποκλείεται η αδελφή μου χαρακωνει το σώμα της . Οχι οχι ρε πουστη. 
Ε: Κώστα αστον πρεπει να βρουμε την Αλεξία .
Γ: παω στην παραλία να ψαξω
Ε: εντάξει πηγαίνεται όλοι στα πιθανα μερη που μπορει να βρίσκεται .
Κ: Νίκο μείνε σπίτι μήπως επιστρέψει .
Που να εισαι ρε Αλεξια ..

Γιάννης Pov

Μπαίνω στο αυτοκίνητο και πηγαινω προς την παραλία . Σε μια ερημη παραλία βλέπω μια κοπέλα να καθεται στην άμμο χαζεύοντας την θαλασσα . Ειναι η Αλεξία παίρνω το Νίκο τηλέφωνο .
Ε: Νικο την βρήκα πες να γυρίσουν όλοι σπίτι και θα την φερω απο εκεί.
Ν: ευτυχώς βρέθηκε. Σας περιμένουμε.
Βγαίνω από το αμάξι και την πλησιάζει σιγά σιγά χωρίς να με καταλαβει . Την παίρνω αγκαλιά απο πίσω και εκείνη τρομάζει προσπαθεί να φύγει .
Ε: ηρέμησε ηρέμησε ο Γιάννης ειμαι της λέω γλυκά και εκείνη ηρεμεί .
Αλξ: συγνωμη συγνωμη για ότι έκανα .. που σας ανυσηχησα για όλα.
Ε: Μην στεναχωριεσαι αρκεί που είσαι καλά . Πάμε σπίτι σε παρακαλώ θα κρυώσεις .
Αλξ: Δεν θέλω να τον δω ,απαντά και κατεβάζει το κεφάλι .
Ε: Δεν είναι εκεί τον βαρεσε ο Νίκος και έφυγε. Βλέπω τα χέρια της γεματα με αιμα . Τα παίρνω στοργικά στα δικά μου και τα φιλάω. Τι έχω πάθει μαζί της γαμωτο, εχθές δεν μπορούσα να κοιμηθώ την σκεφτόμουν συνέχεια .
Ε: πάμε σε παρακαλώ.
Αλξ: εντάξει λεει και σηκώνεται . Μπηκα στο αμαξι και ξεκινήσαμε για το σπίτι .Ολη την ωρα κοιτουσε εξω ενω εγω κοιτουσα μια εκεινη και μια το δρόμο.  Είναι τόσο όμορφη και γλυκιά .

Αλεξιας Pov

Φτασαμε στο σπίτι μπηκαμε μεσα και ο Νίκος με πηρε αμεσως στην αγκαλια του .
Ν: γιατι μου το εκανες αυτο κοριτσακι μου ; Ανυσηχησα παρα πολυ ειπε και με έσφιξε .
Η Μελίνα ηρθε δίπλα μου και μου χάιδευε την πλάτη ενω ο Κώστας με κοιτούσε .
Μ: παμε να κανεις ενα μπανιο λεει και με τραβαει απαλα προς την σκάλα. Αφου έκανα μπάνιο και τυλιξαμε τις πληγές. Εβαλα καθαρές φόρμες και έπειτα μου έφτιαξε τα μαλλιά . Μου θυμίζει τη μαμά μου ..ετσι περιποιούνταν τα μαλλια μου . Πόσο μου λειπει .
Κατέβηκα κάτω και όλοι μας κοιταξαν ο Παύλος έσπασε πρώτος τη σιωπή .
Π: πως ειστε ; Ρωτησε χαμογελαστός.
Ε: καλα απάντησα χαμογελώντας αχνά.
Γ: ελατε καθιστε παραγγείλαμε πιτσα να φατε και να δουμε ταινία.
Πηγα και εκατσα διπλα στο Γιάννη και το Νικο ο οποίος συνεχεια με μπουκωνε φαγητό .
Η ωρα ειχε παει 12 το βράδυ και τα παιδια έφυγαν εκτος απο το Γιάννη .
Ν: ρε Γιαννη γιατι δεν μενεις εδω σημερα αφου αύριο δεν έχετε σχολείο και θα πάτε εκδρομή.
Γ: καλη ιδεα αλλα δεν εχω ρουχα .
Ε: πάρε απο το Νίκο ,λεω και με κοιτάνε . Ο Γιάννης γελάει .
Γ: οκκ θα μεινω και το πρωί παμε μαζι σχολείο.
Ε: δεν θα έρθω λεω και σκυβω το κεφάλι .
Γ-Ν: γιατι ;
Ε: δεν θελω να τον δω , απαντω. Ο Γιάννης πλησιάζει και κλείνει τα χερια μου μεσα στα δικα του.
Γ: θα ειμαι εγω μαζι σου ,δεν θα τον αφησω να σε πλησιάσει. Θα ειναι μαζι και ολη η παρεα . Δεν θα σε αγγιξει στο υπόσχομαι.
Μου λεει και ομως πιστεύω σε αυτο που μου λεει ..

Hellooooooooo καινουριοοο κεφαλαιοοο . Δεν αργησα πολυ .
Αύριο ξεκινάμε σχολείο δεν θελω να πατήσω το πόδι μου 😭😭😭😭😭😭
Δεν σας πριζω αλλοοο  συγνωμηηηη

Σαςς λατρεύωωω φιλακιαα πολλααα αγαπουλινιαα❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Ήρθες και όλα άλλαξαν Where stories live. Discover now