Δεν θα το ανεχτώ

112 5 6
                                    

(Για να προσδιορισω λιγο το χρονο πλεον ειναι Απριλιος οποτε πλησιαζει καλοκαιρι . Η Αλεξια εχει γενεθλια στα τελη του Απριλιου)

●Σηφης Pov

Ξυπνησαμε και αφου καναμε μπανιο βγηκαμε για καφε .
Βρηκαμε ενα ωραιο μαγαζι και καθισαμε .
Αλξ: ειναι πολυ ωραια εδω λεει χαμογελωντας .
Σ: χαιρομαι που σ αρεσει μωρο μου
Καθισαμε αρκετη ωρα και συζηταγαμε για τη δουλεια μου , για το Νικο και αλλα πολλα .
Αφου φαγαμε burgers ξεκινησαμε να περπαταμε πιασμενοι χερι χερι .
Η Αλεξια μου μιλησε για το χαρακωμα και γενικα τα βιωματα της απο το σχολειο και τη συμπεριφορα τον συμμαθητων της σε εκεινη . Γενικα εχω μαθει πολλα γι αυτην οπως και εκεινη για μενα. Εχω κανει μονο 2 σοβαρες σχεσεις αλλα εχω παει με 5 κοπελες . Εχω μια αδελφη λιγα χρονια μεγαλυτερη αλλα πολυ τρελη . Εχω μια ανιψια 5 ετων και ενα γαμπρο που ειμαστε κολλητοι φιλοι. Ο Δημητρης εκτος απο συνεργατης ειναι και παιδικος μου φιλος . Ειμαι οξυθιμος πισματαρης αλλα το πιο σημαντικο ειναι πως ειναι τρελα ερωτευμενος με την Αλεξια. Σε μια εβδομαδα εχει γενεθλια και της ετοιμαζω ενα παρτυ εκπληξη με τα παιδια σε ενα πολυ ωραιο μπαρακι .
Επιστρεψαμε γυρω στις 8 το βραδυ με τα ποδια. Απο οταν γυρισαμε στην Ελλαδα εχουμε προσλαβει μια οικιακη βοηθο για να μην αναγκαζεται να κανει δουλειες η Αλεξια αν και δεν της αρεσει τοσο .
Μ(αργαριτα) : καλως ηρθατε, μας λεει χαμογελωντας.
Αλξ: γεια σου Μαργαριτα .
Μ: πως ειστε κυρια Αλεξια;
Αλξ: καλα αλλα μην με ξανα πεις κυρια γιατι τοτε δεν θα ειμαι της απαντα και γελαμε ολοι μαζι .
Μ: καλα .. τι κανεις Αλεξια;
Αλξ: καλα ειμαι εσυ;
Μ: καλα
Σ: μαργαριτα μπορεις να πας να ξεκουραστεις.
Μ: ευχαριστω αν θελησετε  κατι φωναξτε με . Λεει ευγενικα
Αλξ: ενταξει ευχαριστουμε απαντα γλυκα η Αλεξια και η Μαργαριτα φευγει .
Παω και καθομαι στον καναπε και εκεινη ερχεται και χωνεται κατευθειαν στην αγκαλια μου .
Σ: μωρο μου
Αλξ: ναι αγαπη μου
Σ: δε θελω να ξανα χαρακωθεις λεω ηρεμα
Αλξ: δεν θα το κανω λεει με φωνη που ακουγεται σαν ψιθυρος. Παιρνω τα χερια της και τα φιλαω γλυκα . Τα μικρα σημαδακια απο τους καρπους της δεν θα φυγουν αλλα δεν με πειραζει . Αρκει να μην τα δω ποτε με αιμα .
Σ: αν πονας εσυ ποναω και εγω της λεω καθως με κοιταει στα ματια .
Αλξ: το ιδιο παθαινω και εγω με εσενα λεει και χαμηλωνει το βλεμμα της .
Σ: ειμαι τοσο ερωτευμενος μαζι σου της ψιθυριζω στο αυτι και ακουμπαει το κεφαλι της στον ωμο μου .
Αλξ: και εγω ειμαι ερωτευμενη μαζι σου. Ακομα και οταν εισαι στη δουλεια μου λειπεις ,λεει ψυθιριστα.
Τη σηκωνω στην αγκαλια μου και ανεβαινω τις σκαλες ενω ειναι τυλιγμενη γυρω μου . Φιλαει το λαιμο μου και νιωθω ολο μου το σωμα να ανατριχιαζει. Γαμω ποση επιρροη εχει πανω μου; την χαιδευω απο την μεση μεχρι τον αυχενα με τα δαχτυλα μου και σφιγγεται πανω μου. Τοτε ενα χαμογελο εμφανιζεται στα χειλη καθως καταλαβαινω  ποση επιρροη εχω και εγω επανω της. Μπαινουμε στο δωματιο και την ακουμπαω στο κρεβατι ανεβαινοντας επανω της. Θελω απλα να τη γεμισω με φιλια . Δεν εχω αναγκη τιποτα αλλο περα απο την αγκαλια της .
Σ: μωρο μου θες να δουμε ταινια αγκαλια ; τη ρωταω και τα ματια της λαμπουν .
Αλξ: ναι ,απαντα χαρουμενα, απλα ξερεις θελω να μου δωσεις κατι δικο σου λεει ντροπαλα και τα μαγουλα της κοκκινιζουν.
Σ:αγαπη μου φυσικα παρε οτι δικο μου θελεις και μεσα στο σπιτι μονο δικα μου θα φορας λεει δηθεν αγρια . Σηκωνομαι απο πανω της και γδηνομαι ξαπλωνοντας ενω εκεινη πηγαινει στη ντουλαπα παιρνει μια μακρια μου κοντομανικη και αφου μενει με τα εσωρουχα τη φοραει και ξαπλωνει διπλα μου. Την τραβαω και ξαπλωνω πανω της , ακουμπαω στο λαιμο της και αρχιζω να φιλαω να ρουφαω και να δαγκωνω ενα σημειο . Οταν σταματαω βλεπω το μεγαλο μοβ σημαδι που της εχω αφησει ενω εκεινη κοιταει προσηλωμενη την ταινια . Αφου περασαν καπου στις 2 ωρες απο τοτε που ξαπλωσαμε και η ωρα πηγε 12 τα μεσανυχτα η Αλεξια ξαπλωσε στο στηθος μου για να κοιμηθει .
Της χαιδευω την μεση και εκεινη το στηθος μου .
Αλξ: Σηφη να σε ρωτησω κατι;
Σ: ναι ζωη μου
Αλξ: αν καποια στιγμη με βαρεθεις και δεν με θες πια εγω τι θα κανω ;
Εμεινα με το στομα ανοιχτο .
Σ: μωρο μου τι λες; ονειρομαι την οικογενεια μας καθε μερα . Το παιδι μας , το γαμο μας ολα . Ολα μαζι σου και μονο μαζι σου . Οτι και να γινει δεν θα φυγεις απο κοντα μου. Της απαντω αληθινα και με σφιγγει περισσοτερο στην αγκαλια της . 
Σ: κοιμησου τωρα μωρακι μου και μην κουραζεις το μυαλο σου με βλακειες . Της λεω γλυκα και τη φιλαω στοργικα στο μετωπο .
Αλξ: καληνυχτα πριγκιπα
Σ: καληνυχτα πριγκιπισσα μου .
Το πρωι ξυπνησαμε και αφου φαγαμε πρωινο καθισαμε μαζι στο σαλονι . Χτυπησε το κουδουνι και η Αλεξια πηγε να ανοιξει μολις ανοιξε την πορτα κοκαλωσε τοτε σηκωθηκα ορθιος.

●Αλεξιας Pov

Καθομασταν στον καναπε οταν χτυπησε η πορτα . Σηκωθηκα να ανοιξω αλλα μολις αντικρισα τον Αρη τοτε ολα σταματησαν . Στεκοταν μπροστα μου σαν να μην πιστευε στα ματια του. Ο Σηφης σηκωθηκε ορθιος και αρχισε να πλησιαζει . Ο Αρης με τραβηξε μεσα και εκλεισε την πορτα.
Α: τι στο διαολο κανεις εσυ εδω ;  Δεν μιλαγα ειχα μεινει ανεκφραστη . Τι θελει εδω; που ξερει το σπιτι;
Σ: Αρη τι συμβαινει; ρωταει ο Σηφης καχυποπτα.
Α: τι στο διαολο κανεις με την Αλεξια Σηφη;
Σ: ειναι η κοπελα μου και δεν καταλαβαινω το προβλημα σου ,λεει εντονα .
Τοτε ενα χαστουκι προσγειωνεται στο μαγουλο μου χωρις να το περιμενω . Σηκωνω το βλεμμα και βλεπω τον θυμωμενο πλεον Αρη . Τα ματια μου δακρυζουν και τοτε το βλεμμα του αλλαζει απο κενο γινεται γλυκο και παει να με πλησιασει .
Αλξ: Μην τολμησεις να με αγγιξεις . Μην τολμησει να με ξανα πλησιασει κανεις σας . ΚΑΝΕΙΣ ! ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΤΕΧΩ ΠΙΑ. Φωναζω και καποια στιγμη οι δυναμεις μου με εγκαταλειπουν . Πεφτω κατω και παιρνω βαθιες ανασες . Καθονται και οι δυο διπλα μου και ο Σηφης προσπαθει να με κανει να συνελθω ενω ο Αρης παρακολουθει τις κινησεις μου.
Σ: Αλεξια ηρεμησε μου λεει καθως μου χαιδευει την πλατη . Η πορτα χτυπαει και ο Αρης ανοιγει τρεχοντας .
Ο Κωστας μπαινει μεσα .
Κ:τι δουλεια εχεις εσυ εδω; ρωτα αλλα το βλεμμα του πεφτει σε εμενα .
Κ: Αλεξια τι εγινε ;ρωταει ανυσηχος.
Σ: πολλα αλλα δεν ειναι η ωρα, λεει και με σηκωνει στα χερια του ανεβαζοντας με στο δωματιο μας. Με ξαπλωνει και ερχεται διπλα μου.
Σ: μωρο μου πως εισαι;
Αλξ: καλυτερα νομιζω
Σ: εγω φταιω που δεν τον εσπασα απο την αρχη στο ξυλο .
Αλξ: εχω συνηθισει ,απαντω με ενα πικρο χαμογελο στα χειλη.
Σ: οχι μη μου το λες αυτο , με παρακαλαει και τον κοιταζω με απορια.
Σ: δεν θελω να σε ξανα πονεσει κανενας . Δεν θα ανεχτω ξανα να σε ακουμπησει κανεις καταλαβες ; λεει και με φιλαει στα χειλη.

Γειααα σαςς αργησα ειναι η αληθεια αλλα εμπλεξα με τις εξετασεις.
Ελπιζω να σας αρεσε το κεφαλαιο .

Φιλιααα💗💘💘💞💗💞💗💓💗💗💖💞💘💓💘💓💘💓

Ήρθες και όλα άλλαξαν حيث تعيش القصص. اكتشف الآن