Απόκρυψη

103 9 2
                                    

Ο πατέρας μου κάθεται στο σαλόνι κρατώντας ένα ποτήρι ουίσκι. Ανεβαινω γρήγορα πάνω και παιρνω τη βαλιτσα μου . Βαζω μεσα τα βιβλια μου , τα προσωπικα μου αντικείμενα , καποια τελευταια ρουχα . Μετα απο λιγη ωρα το δωματιο μου ειναι άδειο. Πηγαινω στο δωματιο της μαμας μου και παιρνω τα αγαπημένα της ρούχα, τα μυρίζω και τα βάζω στη βαλίτσα μου. Την κλεινω και κατεβαινω στο σαλονι εκει βλεπω τον αδελφο να με περιμενει .
Ν: Αλεξια παμε, λεει και ανοιγει την πορτα . Ομως ο πατερας μου σηκωνεται κρατώντας το μπουκαλι στα χερια του με πλησιάζει γρηγορα αλλα ο Νικος με τραβαει και το μπουκαλι σκαει διπλα μου ενω καποια θραύσματα με πετυχενουν στο σωμα μου ... Ο Νικος με παιρνει γρηγορα απο το σπιτι και μπαίνουμε μέσα στο αυτοκίνητο.. Δεν κλαίω έχω αποφασίσει να μην ξανά κλάψω για τετοιους λογους . Ο Νικος φορτωνει τα πραγματα μας και μπαίνει και εκείνος μεσα . Με κοιταει και ξεφυσαει βλεπωντας λιγο αιμα να τρεχει στην κλιδα του λαιμου μου. Perfect! Καινούριο σημαδιι!! Το σκουπίζω με το μανικι μου και ξεκινάμε για το σπίτι. Μολις φτάνουμε ξεφορτωνουμε τα πράγματα μου και μπαινουμε μεσα στο σπιτι . Ο Αλεξ μαγειρεύει και τα παιδια κάθονται στο σαλόνι βλεπωντας τηλεόραση. Χαιρεταω τα παδια και ο Αλεξ με βοηθάει με τα πραγματα ανεβαίνοντας προς το δωματιο μου . Δεν μιλαμε καθολου μονο κοιταζομαστε μέχρι πού σπάει τη σιωπή φιλώντας με , ανταποκρινομαι . Σταματαμε για να βρούμε τις ανασες μας , κοιταζομαστε   και επειτα κατεβαινουμε κατω .
Μ: εισαι καλα ;
Ε: εμμ ναι.. απαντω αβεβαιη
Μ: Μας ειπε ο Νίκος τι εγινε .. πονας πουθενα
Αλ: γιατι τι εγινε; ρωταει καχύποπτα και καθομαι στον καναπε .
Ν: φευγοντας σηκώθηκε και πεταξε το μπουκάλι δίπλα από το κεφάλι της.
Αλ: ΤΙ; φωναζει και καθεται διπλα μου , εισαι καλα; πονας πουθενα ; Σε πετυχε ; Ρωτα και εγω απλα κανω στην ακρη τα μαλλια μου αποκαλύπτοντας την αρκετα μεγαλη χαρακια που μου ειχε κανει το γυαλι .
Αλ: ΓΑΜΩΤΟ ! ΔΕΝ ΈΠΡΕΠΕ ΝΑ ΈΧΩ ΑΦΉΣΕΙ ΤΟ ΚΈΡΑΤΟ ΜΟΥ !! Ωριοταν
Ε: Αλεξ ηρεμησε ειμαι καλα.
Αλ: ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΚΟΙΤΑ ΤΑ ΣΗΜΑΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΣΟΥ!! ΑΝ ΗΜΟΥΝΑ ΕΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ! Φωναζει
Ν: Αλεξ μην ξεχνας δεν της κανουν καλο οι φωνες ,του λεει ο Νικος και εγω σηκωνομαι ανεβαινοντας στο δωματιο μου . Κλειδωνω την πορτα και βγαινω στο μπαλκονι . Χτυπα το κινητο και ειναι αποκρυψη  ,το σηκωνω
Ε: Ναι ;
?: Μην καθεσαι στο μπαλκόνι θα κρυώσεις μωρο μου .
Ε: ποιος εισαι;
?: Μην βιαζεσαι μωρο μου θα μαθεις καποια στιγμη αρκει να μην πεις τίποτα στον Αλεξ.
Ε: Ωω μα φυσικα και θα του το πω απαντω και το κλεινω . Μπαινω βιαστηκα μεσα και κλειδωνω το πατζουρι . Ξεκλειδωνω και κατεβαινω γρηγορα κατω φωναζοντας το ονομα του Αλεξ .
Ε: ΑΛΕΞ ΑΛΕΞ! φωναζω κατεβαινοντας τις σκαλες
Αλ: Μωρο μου τι επαθες ; λεει και πέφτω στην αγκαλιά του.
Ε: Με πήρε κάποιος από αποκρυψη ενω καθομουν στο μπαλκόνι και μου ειπε να μην καθομαι στο μπαλκόνι γιατί θα κρυωσω και με ειπε μωρο του. Τον ρώτησα ποιός ειναι και ειπε πως θα μαθω αλλα δεν πρεπει να σου το πω αλλα του ειπε πως θα το πω και του το εκλεισα. Αλεξ φοβαμαι καποιος με παρακολουθει . Λεω με μια ανασα και τα παιδιά έχουν παγώσει.
Αλ: Ηρεμησε ειμαι εγω εδω και δεν θα αφήσω κανέναν να σε πειράξει. Θα τον βρω και θα τον σκοτωσω. Λεει εκνευρισμενος .
Σηκώνεται μαζι με το Νικο .
Ν: παμε να τσεκαρουμε την περιοχή Αλεξ , δηλωνει εντονα και καταλαβαινω πως ειναι και εκεινος εκνευρισμενος.
Μενω εγω με τον Κώστα και τη Μελίνα το κινητο μου ξανα χτυπά παλι αποκρυψη .
?: Μωρο μου το παιχνίδι τώρα ξεκινά .Σου ειπα να μην του το πεις και το εκανες άτακτο μωρο .  Λεει ο άγνωστος και το κλείνει.
Παιρνω αγκαλια τη Μελινα και ο Κωστας βγαινει εξω. Μετα απο 2 λεπτά μπαινουν μεσα και ο Αλεξ καθεται διπλα μου.
Αλ: τι σου ειπε;
Ε: πως τωρα ξεκινα το παιχνίδι και δεν εκανα αυτο που μου ειπε.
Αλ: Μην φοβάσαι μωρό μου δεν θα τον αφησω να σε πειράξει. Λεει και γνεφω καταφατικα.
Κ: εμείς φεύγουμε θα τα πουμε αύριο στο σχολείο. Δηλώνει, Μελινα με αγκαλιαζει και αφου μας χαιρετούν φευγουν .
Ν: εγω θα μεινω εδω ,θα κοιμηθώ στο δωμάτιο της Αλεξίας.
Αλ: ωραια παμε για υπνο εχει παει 12 .
Ε: ναι λεω και ανεβαίνω στο δωμάτιο του Αλεξ . Φοραω τις φορμες του και ξαπλωνω , εκείνη την ώρα χτυπά το κινητό μου πάλι απόκρυψη.
?: Καληνύχτα μωρο μου.

Γειααα παιδιά ναιι το ξερω αργησαα αλλα τρεχω με σχολεία και μαθήματα. Ελπίζω να σας άρεσε.
Φιλακια

❤❤

Ήρθες και όλα άλλαξαν Место, где живут истории. Откройте их для себя