συγνώμη μωρό μου

111 7 2
                                    


●Σηφης Pov

Αφου αποκοιμηθηκε την πηρα αγκαλια και κοιμηθηκα και εγω μιας και η ωρα ηταν 12 τα μεσανυχτα. Ξυπνησα το πρωι γυρω στις 8.30 και η Αλεξια κοιμοταν ακομα στην αγκαλια μου . Σηκωθηκα εφτιαξα καφε και ενα τοστ και πηγα στο γραφειο αφησα ανοιχτη την πορτα για να την ακουω και να την βλεπω . Δουλευα με αρκετη προσηλωση μεχρι που η ωρα εφτασε 1 το μεσημερι και η Αλεξια ακομα κοιμοταν πηγα διπλα της και την ειδα να κοιμαται στην ιδια ακριβως θεση . Παραξενευτηκα και πηρα το γιατρο τηλεφωνο . Μου ειπε πως ειναι φυσιολογικο γιατι ο οργανισμος εχει ταλαιπωρηθει πολυ και χρειαζεται ξεκουραση οποτε να μην την πιεζω και να μην ανυσηχω . Μου ειπε και καποιες βιταμινες για να παρει για να τονωθει .
Μετα απο λιγη ωρα ξυπνησε . Ολη αυτη την ωρα καθομουν διπλα της.
Αλξ: καλημερα
Σ: καλημερα μωρο μου πως εισαι;
Αλξ: καλα απαντα και μου χαμογελαει . Τι ωρα ειναι;
Σ: μια το μεσημερι απαντω και μου ξεφευγει ενα γελακι .
Αλξ: και γιατι δεν με ξυπνησες;
Σ: πρεπει να ξεκουραζεσαι οπως ειπε και ο γιατρος . Θα παρεις και καποιες βιταμινες για να σε βοηθουν ,λεω και γνεφει θετικα .
Ξαπλωνω διπλα της και την τραβαω στην αγκαλια μου . Μας σκεπαζει και τους δυο μαζι και την φιλαω στο μετωπο . Καθομαστε ετσι λιγη ωρα και απλα κοιταζομαστε στα ματια . Η πορτα χτυπα και εγω σηκωνομαι να ανοιξω ο Δημητρης ειναι .
Δ: γεια σας λεει καθως μπαινει μεσα .
Αλξ: γεια σου Δημητρη .
Δ: πως εισαι Αλεξια ;
Αλξ: καλα ευχαριστω απαντα και προσπαθει να σηκωθει την πλησιαζω και την τραβαω απο τους ωμους. Μου χαμογελαει και πηγαινει προς το μπανιο αφηνοντας με μονο με το Δημητρη .
Δ: Λοιπον εκανα αρκετα ραντεβου και ολες οι συμφωνιες κλεισανε οπως και οι εκρεμοτητες που ειχαν μεινει στο Λονδινο . Εχουμε τον καιρο να ξεκουραστουμε μεχρι να επιστρεψουμε Ελλαδα .
Σ: εχουμε να βρουν τον τυπο που πυροβολησε την Αλεξια λεω μεσα απο τα δοντια μου.
Δ: θα γινει και αυτο ηδη οι ανθρωποι μας ψαχνουν να τον βρουν.
Σ: να τολμησει να την ξανα πειραξει θα τρελαθω.
Δ: δεν θα γινει Σηφη ειμαστε ολοι γυρω της. Και εσυ δεν προκειται να την αφηνεις μονη της .
Σ: γι αυτο να εισαι σιγουρος.
Εκεινη την ωρα βγηκε η Αλεξια και θυμηθηκα πως ηταν να αλλαξει τον επιδεσμο .
Σ: Αλεξια αλλαξες επιδεσμο;
Αλξ: ναι γι αυτο ημουν μεσα .
Σ: δεν ειχε αιμα ; ρωταω καπως ανυσηχα.
Αλξ: οχι απαντα και μου χαμογελα.
Πηγε στην κουζινα και εγω εμεινα πισω με το Δημητρη . Καθισαμε στον καναπε και η Αλεξια βγαινει πηγαινοντας προς τη σκαλα.
Σ: επ επ που πας να αναιβεις μονη σου ;
Αλξ: θελω να αλλαξω ρουχα .
Σ: περιμενω θα παμε μαζι λεω και σηκωνομαι. Την πιανω απο την μεση και ανεβαινουμε σιγα σιγα.
Αφου αλλαξε ρουχα κατεβηκαμε κατω και εγω πηγα στο γραφειο που ηταν ο Δημητρης. Κατσε ωρα εκει μιας και υπηρχαν πολλα εγγραφα για υπογραφες . Οταν τελειωσαμε η ωρα ηταν 7 το απογευμα. Βγηκαμε αλλα η Αλεξια δεν ηταν στον κατω οροφο. Βγηκα προς τα εξω αλλα ουτε εκει ηταν . Ειχε κρυο εξω και το μονο που σκεφτομουν ηταν μηπως κρυωνει .
Πηγα προς το πισω μερος του κηπου και τη βρηκα να στεκεται και να κοιταζει τον ουρανο . Την πλησιασα και της χαιδεψα τον ωμο , γυρισε με κοιταξε και την τραβηξα στην αγκαλια μου .
Σ: πως εισαι μωρο μου ;
Αλξ: καλα απαντα και μου χαμογελα. Πλησιαζω τα χειλη της και τη φιλαω στην αρχη ηρεμα και μετα αγρια.
Σταματαμε για να βρουμε τις ανασες μας και μπαινουμε στο σπιτι . Ο Δημητρης μιλαγε με καποιον στο τηλεφωνο αλλα δεν εδωσα σημασια. Καθισαμε στον καναπε και χαζευαμε στην τηλεοραση . Μολις εκλεισε το τηλεφωνο μας πλησιασε σα χαμενος.
Σ: Δημητρη τι εγινε;
Δ: βρηκαν τον τυπο που πυροβολησε την Αλεξια . Λεει και σηκωνομαι ορθιος.
Σ: ομολογησε;
Δ: ναι και δεν ηθελα να σκοτωσει εσενα αλλα την Αλεξια λεει εκπληκτος και ο ιδιος.
Σ: τι ;
Αλξ: πως ;γιατι;
Δ: ειναι πληρωμενος απο τον πατερα σου να σε σκοτωσει .
Αλξ: τι ; ρωτα σαν να μην τον πιστευει . Σηκωνεται ορθια και τρεχει προς το μπανιο . Κλειδωνεται μεσα και ακουω μονο το κλαμα της. Θα τον γαμησω μονο που την εκανε να κλαει .

●Αλεξιας Pov

Δεν το πιστευω οτι ο ιδιος μου ο πατερας με θελει νεκρη. Εβαλε ανθρωπο να με σκοτωσει . Ο αδελφος μου ειναι εμπορος και εγω εχω μεινει χωρις οικογενεια.
Ειχα κατσει στο πατωμα στο μπανιο και εκλαιγα . Φοβαμαι για τη ζωη μου πια.
Σ: Αλεξια ανοιξε μου την πορτα σε παρακαλω . Δεν απαντουσα .
Σ: Μωρο μου ανυσηχω ανοιξε και θα τα κανονισω ολα εγω κανεις δεν θα σε πειραξει στο υποσχομαι μωρο μου. Ξεκλειδωσα την πορτα και ο Σηφης μπηκε μεσα . Με ειδε κατω να κλαιω ξεφυσηξε και με σηκωσε προσεκτικα ορθια. Με πηρε στην αγκαλια του και με οδηγησε στον καναπε κρεβατι με εβαλε να ξαπλωσω και με πηρε αγκαλια μου χαιδευε τα μαλλια σε προσπαθεια να με ηρεμησει . Σκεψεις και φοβος κατεκλιζε το μυαλο μου με αποτελεσμα το σωμα μου να τρεμει .
Σ: Αλεξια σε παρακαλω προσπαθησε να ηρεμησεις δεν σου κανει καλο να εισαι ετσι . Λεει τσιτωμενος. Τα νευρα μου μαζι με τις σκεψεις με εκαναν να ξεσπασω πανω του.
Αλξ: Η ζωη μου εχει καταστραφει εχω μεινει χωρις την οικογενεια μου και ο ιδιος μου ο πατερας με θελει νεκρη και ο αδελφος μου μαζι με το πρωην αγορι μου ειναι εμποροι ναρκωτικων πες μου πως θελεις να ηρεμησω; ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟ . Φωναξα και ο Σηφης με κοιταζε ανεκφραστος.
Σ: Δημητρη παμε.
Δ: Σηφη τι λες; Η Αλεξια;
Σ: αστην δεν παθαινει τιποτα λεει ειρωνικα και βγαινει εξω κοπανωντας την πορτα. Ο Δημητρης με κοιταει .
Δ: δεν ξερω τι επαθε λεει απολογητικα .
Αλξ: πηγαινε μαζι του λεω ψυχρα και φευγει.
Μολις εφυγαν πηραν μαζι και τους σωματοφυλακες και με αφησαν μονη μου. Πηγα επανω αλλαξα ρουχα φορεσα το μπουφαν μου και πηρα μονο τις γαζες για τις αλλαγες . Τις αλλαξα και εφυγα απο το σπιτι . Ηθελα απλα να περπατησω μονη μου. Περπατησα στον κεντρικο δρομο της περιοχης μεχρι που εφτασα σε ενα παρκο . Εκατσα στο παγκακι και χαζευα τον ουρανο και τα δεντρα .

● Σηφης Pov

Ειχα τοσα νευρα με τον τροπο που μου μιλησε.Αποφασισα να παρω μαζι και τους σωματοφυλακες και να την αφησω εντελως μονη της . Μπηκα στο αμαξι μαζι με τον Δημητρη .
Δ: ξερεις τι μαλακιες εχεις κανει; με ρωτα και οντως εχω καταλαβει.
Σ: γιατι; ρωταω κανοντας τον ανηξερο.
Δ: την αφησες μονη της σε ενα ξενο για εκεινη σπιτι χτυπημενη και διαλυμενη ψυχολογικα. Μου απαντα σκληρα και οντως εχει δικιο .
Σ: ενταξει ξερω πως εκανα μαλακια. Γυρνα πισω πρεπει να της ζητησω συγνωμη.
Ο Δημητρης εκανε αναστροφη και πηραμε το δρομο του γυρισμου .
Μολις φτασαμε σπιτι η Αλεξια δεν ηταν στο σαλονι ψαξαμε μαζι με το Δημητρη ολο το σπιτι και δεν ηταν πουθενα. Τοτε καταλαβα τι μαλακια εκανα.
Σ: παω να την ψαξω εσυ μεινε εδω μηπως γυρισει .
Δ: μηπως να παω εγω.
Σ: οχι της χρωσταω μια συγνωμη , λεω και φευγω. Ξεκινησα με το αμαξι απο τον κεντρικο και εφτασα μεχρι το παρκο . Ειδα μια κοπελα να καθεται μονη της και ευχομουν να ειναι η Αλεξια. Σταματησα το αμαξι και την πλησιασα . Ηταν η Αλεξια την πηρα απαλα αγκαλια απο πισω και στην αρχη ξαφνιαστηκε πηγε να φυγει.
Σ: ςςςς εγω ειμαι ηρθα να σου ζητησω συγνωμη μωρο μου.

Ήρθες και όλα άλλαξαν Where stories live. Discover now