Έρωτας

122 6 5
                                    

● Αλεξιας Pov

Η ωρα εχει παει 2 το μεσημερι και εγω ειμαι ξαπλωμενη στο κρεβατι του. Βγαινει απο το μπανιο και με αντικριζει αυτοματα χαμογελαει . Φοραει μονο μια φορμα και τιποτα απο πανω. Ερχεται διπλα μου και ξαπλωνει και εκεινος με τραβαει αποτομα κοντα του και χουφτωνει το πισω μερος του σωματος μου.
Καθομαστε αγκαλια και φιλιομαστε ή κοιταζομαστε στα ματια .
Για καποιο λογο κοντα του νιωθω ασφαλεια, ηρεμια χωρις κανενα φοβο.
Σ: εειι μικρο τι σκεφτεσαι; μου λεει χαμογελαστος.
Αλξ: τιποτα
Σ: καλα μωρο μου , απαντα και σηκωνεται .
Αλξ: που πας ; τον ρωταω καθως τον βλεπω να ντυνεται .
Σ: σε λιγη ωρα θα ειμαι πισω μωρο μου μεινε εδω και αν θες να κανεις μπανιο πηγαινε στο δικο μου και φορεσε δικα μου λογια.
Αλξ: ενταξει του απαντω με πλησιαζει μου αφηνει ενα φιλι στα χειλη και φευγει.
Μετα απο λιγη ωρα σηκωθηκα και πηγα στο μπανιο . Εκανα ενα καυτο μπανιο και επειτα εφτιαξα τα μαλλια μου . Βγηκα και πηγα προς τη ντουλαπα του . Την ανοιξα και πηρα μια κοντομανικη και μια φορμα . Εκατσα στο κρεβατι και τον περιμενα . Ελειπε περιπου μια ωρα μεχρι που η πορτα ανοιξε και μπηκε μεσα κρατωντας ενα δισκο με φαγητο .
Αφου φαγαμε κατσαμε αγκαλια. Ο Σηφης με κοιταζε και  χαμογελουσε.
Σ: σου πανε τα ρουχα μου
Αλξ: αχαχα αν εξερεσεις πως ειναι 2 νουμερα μεγαλυτερα απο εμενα.
Σ: σε κανουν πιο σεξυ μωρο μου λεει και ανεβαινει πανω μου . Με φιλαει στο λαιμο μεχρι που ανοιγει η πορτα και μπαινει μεσα ο Δημητρης. Μολις μας βλεπει βγαινει εξω .
Σ: γαμωτο ! Συγνωμη μωρο μου
Αλξ: δεν πειραζει απαντω και εχω γινει κατακοκκινη απο την ντροπη μου.
Σηκωνομαστε και κατεβαινουμε κατω. Ο Δημητρης καθεται στον καναπε. Μολις μας αντιλαμβανεται σηκωνεται ορθιος.
Δ: Πραγματικα συγνωμη επρεπε ν χτυπησω την πορτα απλα ερχομουν να σας πω οτι βρεθηκαν εισητηρια να πεταξουμε νωρις το πρωι.
Σ: δεν πειραζει τι ωρα δηλαδη ;
Δ: 5 το πρωι πεταμε αρα 2 πρεπει να σηκωθουμε.
Σ: αρα τωρα ειναι 5 το απογευμα οποτε παμε να τελειωσουμε βαλιτσες και μετα κοιμομαστε.
Γνεφω και ανεβαινω επανω για να ετοιμασω πραγματα . Εβαλα ολα τα ρουχα μου στην μεγαλη μου βαλιτσα και την εκλεισα . Επειτα πηγα στο δωματιο του Σηφη και χτυπησα την πορτα.
Σ: ναι ; απαντα και ανοιγω ελαχιστα την πορτα.
Σ: μπες μωρο μου λεει και μου χαμογελαει ενω κλεινει τη βαλιτσα του.
Μπαινω και καθομαι στο κρεβατι του χαζευοντας στην ανοιχτη τηλεοραση. Ερχεται και καθεται διπλα μου . Με φιλαει στο λαιμο και μου λεει γλυκα
Σ: παμε να κοιμηθουμε εχουμε να σηκωθουμε σε λιγες ωρες . Γνεφω και ξαπλωνουμε αγκαλια .
Μεσα στον υπνο μου ακουω το ξυπνητηρι να χτυπα και ανοιγω τα ματια μου . Ο Σηφης κοιμαται οποτε κλεινω το ξυπνητηρι καθομαι διπλα του και αρχιζω να τον φιλαω σε ολο το προσωπο και το λαιμο . Καποια στιγμη με τραβαει επανω του ενω εχω κλειστα τα ματια του . Τρομαζα και γραπωνομαι πανω του . Εκεινος ανοιγει τα ματια του και αρχιζει να γελαει .
Αλξ: με τρομαξες λεω με παραπονο .
Σ: καλημερα και σε σενα μωρο μου λεει και με φιλαει στα χειλη .
Αφου σηκωνομαστε πηγαινω στο δωματιο μου για να ετοιμαστω .
Φορεσα αυτα για να ειμαι ανετη στο ταξιδι

Ήρθες και όλα άλλαξαν Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin