Maya ramase surprinsa de tandretea acelui sarut. In seara nunti lui Rafael fusese diferit. O pasiune agresiva pusese stapanire pe ei si se sarutasera si imbratisasera intr-un mod salbatic. Fusese ceva primitiv si de necontrolat.
Sarutul de acum era diferit . Delicios de diferit.
Mai bland, mai lent, mai senzual, cdar nu mai putin excitant. Simtea o caldura care urca din varful picioarelor pana in centrul feminitatii ei, in timp ce el isi plimba limba peste buzele ei.
Maya deschise gura pentru el si gemu de placere atunci cand limbile lor se impreunara. Se imbratisara cu naturalete, ca doi vechi amanti care se intalneau dupa o lunga despartire.
El parea atat de familiar si in acelasi timp atat de excitant si seducator... Limba lui se uni cu a ei intr-un dans erotic si senzual. Ea isi dorea mai mult, mai multe saruturi, mai multe atingeri, mai mult din tot ce ii daduse el in acea noapte nebuna .
Continuara sa se sarute pana cand el isi puse mainiele pe partea de jos a spatelui ei si o atrase mai mult spre el, facand-o sa simta imediat duritatea si caldura membrului sau intre coapse. Ea isi reaminti de potenta erectiei lui in alte ocazii si se gandi ca ii va fi inutil sa ii reziste. Corpul ei era deja pregatit. Fiecare por al pieli ei respira dorinta pe care o simtea si care anula orice urma de inteleptiune.
Giorgio ii descheie bluza, nasture cu nasture, cu multa senzualitate, apoi isi lass degetele sa alunece peste pielea ei. Maya se infiora la contact si se lipi de corpul lui dorindu-si mai mult. Iar el ii dadu. Giorgio se apleca si ii mangaie unul dintre sani cu buzele si cu limba pana micul mugure roz se intari si ea incepu sa gafaie.
- Pari mai sensibila - spuse el ci o voce stinmsa in timp ce se delecta acum cu celalalt san.
- Cred ca sunt hormonii de vina - spuse ea danand drumul unui geamat cand simti limba lui facand mici cerculete in jurul sanului.
Giorgio o saruta atunci pe buze cu o pasiune reinoita, iar ea ii raspunse sarutului, daruita si fara nici o retinere.
- Dumnezeule! - spuse Giorgio indepartandu-si buzele cateva secunde pentru a respira. Nu stiu daca ar trebui sa continuam. Nu sunt sigur ca o sa ma pot controla. As putea sa iti fac rau tie , sau copilului.
Maya primi acele cuvinte mai rau decat ar fi primit o palma.
- Medicul ti-a spus ca nu exista nici o problema, nu? - spuse ea cu mainile in jurul gatului sau pentru al impiedica sa plece.
- Maya, te doresc atat de mult... - replica el cu respiratia intretaiata.
- Atunci ce mai astepti - murmura ea.
El o ridica in brate cu o asemenea usurinta, ca si cum ar cantari cat o pana, si urca scarile cu ea pana in dormitorul principal. O lasa pe pat, si isi scoase hainele in timp ce o privea cu ochi inflacarati cu ea se descotorosea de ale ei.
Giorgio se puse de asupra ei , sprijinindu-se in maini pentru a nu o strivi cu greutatea lui si o saruta .
Ea profita de a cea pozitie pentru ai lua membrul cu mana simtindu-i duritatea si magnitudinea. Incepu sa il mangaie, sintind cum sangele inunda acel muschi, facand erectia lui din ce in ce mai puternica. Miscarile ritmice ale maini ei, de sus in jos pareau sa suprapuna cu gafaielile lui, trezindu-i din ce in ce mai mult dorinta. Contempla satisfacuta puterea sexuala pe care o exercita asupra lui.
Giorgio ii indeparta pana si incepu sa ii sarute tot corpul, incepand cu sanii si continuand cu abdomenul, pana ajunse in centrul feminitatii ei, curat si depilat.
- Aveai un aspect foarte sexy in acel cabinet de la clinica - spuse el. Am crezut ca te-ai lasat de deplitat dupa despartirea noastra.
- Nu, deja sunt obisnuita. Asa ma simt mai curata si mai proaspata.
- Si extrem de atractiva - spuse el , apropiindu-si gura de centru feminitatii ei.
Ii mangaie punctul ei cel mai sensibil si erogen cu limba si buzele. Maya isi arcui spatele.
Tot corpul ei ardea de placere. Era pe punctul de a atinge climax-ul. Il dorea, dar el o facu sa astepte. Ii prelugi placerea, ducand-o pe marginea orgasmului . Maya aproape ca il implora sa o duca la final.
El facu ceea ce ii ceruse, insa nu asea cum se astepta ea. Linse intr-un mod bland dar continuu acel mic mugure hipersensibil, pana cand tot corpul ei se infiora de placere si fiecare din miile de terminatii nervoase se excitara la unison ca si cum ar fi fost activate de un curente electric care o ridicara pe cea mai inalta culme a placerii.
- Acum este randul meu - spuse el, luandu-i mana si ducand-o din nou la membrul lui.
- Dar, nu vrei... sa ma penetrezi?
- Bineinteles ca da, dar nu o sa facem nimic inca pana cand medicul nu ne da unda verde - spuse el sarutandu-i gatul, apoi continua privind-o siret , si cu un gest de complicitate. Stii ritmul si presiunea care imi place.
Zambindu-i strengareste , Maya incepu sa ii mangaie din nou membrul exact asa cum stia ca ii place lui, contempland satisfacuta placerea pe care i-o producea.
Cand ii simti primele convulsii, Maya crescu ritmul pana cand Giorgio ejacula cu un intens geamat de placere.
Maya ramase cu fata in sus privindu-l si intrebandu-se daca el are vreo idee de cat de mult il iubeste ea. El ar fi putut insista sa faca dtagoste in mod traditional, cu penetrare, dar preferase sa nu o faca pentru a proteja astfel copilul.
Copilul pe care el si-l dorea mai mult ca orice.
Copilul pe care el si-l dorea mai mult decat pe ea.
Intelese fragilitatea situatiei in care se afla. El ii spuse ca o sa ramana indiferent de ce se va intampla cu copilul. Dar ce fel de casnicie va fi? Va continua el cu aventurile lui, asa cum facuse tatal lui la incepturile casniciei cu Giovanna ? Va fi ea capabila sa il ierte asa cum o facuse Giovanna? Maya nu era atat de sigura ca va putea convetui un un sot afemeiat.
Giorgio se ridica din pat si isi imbraca pantalonii.
- Unde mergi? - intreba ea.
- Sa iti aduc un suc si ceva de mancare - reaspunse el , inchizandu-si cureaua. Nu ai mancat nimic decand ne-am intors de la bunicul meu si ai nevoie sa te alimentezi. Acum trebuie sa te alimentezi pentru doi.
" Toate acele atentii si griji sunt pentru copil. Te rog, iubirea mea, te rog sa nu mori", spuse ea , punandu-si mainile pe abdomen.
CITEȘTI
Divort pentru doi
RomanceFratii Sabbatini intodeauna jucau la castig, pentru ei esecul nu era o optiune. Volumul doi din trilogia " Fratii Sabatinii".