Capitolul 17

10.4K 712 71
                                    

Inmormantarea lui Anastasio Sabbatini fusese lunga, insa foarte emotionanta. A avut o viata lunga, plina de succese dar si de evenimente tragice. Moartea fiului sau Giancarlo fusese o mare lovitura pentru el. Cand Giorgio proiecta prezentarea pe care o pregatise despre bunicul sau, Maya nu putu sa isi reprime lacrimile vazand acele imagini din viata lui Anastasio, incepand cu copilaria lui si terminand cu ultimele zile petrecute alaturi de stranepoata lui Eve.

Dupa inmormantare toata lumea prezenta se stranse la hotelul Sabbatini pentru ai aduce un ultim omagiu. La acea reuniune se stranse doar familia si cativa prieteni intimi, insa cumva cativa reporteri reusisera sa se infiltreze.Unul dintre ei focusa chipul Mayei in timp ce celalalt se repezi cu microfonul spre ea.

- Signiora Sabbatini, suneti-ne , va rog este adevarat ca asteptati un copil?

Maya, derutata, ezita cateva secunde inainte de a raspunde.

- Fara comentarii.

- Signiora Sabbatini, se spune ca acest cppil s-ar putea sa fie a lui Howard Herrington, barbatul cu care dumneavoastra a-ti mentinut o scurta aventura pe durata separarii de sotul dumneavoastra. Toata lumea stie ca domnul Sabbatini si dumneavoastra a-ti avut probleme in a concepe un copil in acesti ultimi ani. Aveti ceva de declarat despre acest lucru.

Giorgio aparu chiar in acel moment. Parea foarte furios. Maya nu il vazuse niciodata asa.

- Acele zvonuri sunt absolut false - spuse el. Copilul este al meu. Nu este nici o indoiala despre acest fapt si niciodata nu a fost. Acum, va rog, sa aveti amabilitatea de a iesi din aceasta sala inainte sa ma vad obligat sa chem paza.

Dupa ce ziaristii s-au retras, Giorgio o lua de brat pe Maya si o conduse in una dintre salile private care se aflau in cealalta parte. Inchise usa in urma lor si o privi cu ingrijorare.

- Esti bine? Am avut impresia ca o sa lesini in orice moment.

Maya isi duse o mana la frunte.

- Ar fi trebuit sa prevad lucrul acesta. M-am simtit ca o idiota nestiind ce sa ii raspund acelui ziarist.

- Stiam ca se poate intampla una ca asta - spuse el, mangaindu-i obrazul. De aceea am vrut sa fac un comunicat oficial inainte ca presa sa inceapa sa scoata barfe idioate. Este mult mai dificil sa dezminti zvonurile atunci cand provin din surse necunoscute.

Maya il privi atent cateva secunde, ca si cum ar incerca sa ii cerceteze gandurile.

- Nu ai nici o indoiala ca acest copil este al tau, nu-i asa Giorgio.

- Bineinteles ca nu - spuse el , mangaindu-i parul. Acum , nu.

- Ce vrei sa spui cu asta? Ai descoperit in ultima vreme vreo proba despre paternitatea ta?

- M-am intalnit din intamplare cu fostul tau amant, Howard Herrington.

Maya nici macar nu se mai deranja sa il corecteze.

- Te-ai intalnit din intamplare? - intreba ea, arcuindu-si sprancenele, intr-un gest de ironie si neincredere. Haide, Giorgio, ma iei drept fraiera?

- Bine, recunosc - spuse el dupa o pauza tensionata. Am aflat unde locuieste si i-am facut o vizita. Mi-a confirmat ca nu exista nici o legatura intre voi si ca doar vati intalnit dintr-o intamplare intr-un restaurant fiind si el invitat de catre un prieten comun.

Maya era rosie la fata de indignare.

- Nu m-ai crezut atunci cand t-am spus . Aveai nevoie sa iti confirme alta persoana ca sa ma crezi, nu?

- Pune-te in locul meu, Maya. Mai ales ca tu mi-ai lasat impresia ca eu nu pot sa te las insarcinata. Ce altceva as fi putut sa cred atunci cand am descoperit ca esti insarcinata.

Divort pentru doiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum