Capitolul 19

9.5K 672 17
                                    

Maya se afla deja in cada plina cu apa fierbinte, acoperita pana in gat cu spuma, cand Giorgio intra in baie complet gol. Era o incantare pentru ochii ei, acel corp divin. Umereii lati, pieptul musculos, abdomenul dur si plat ca o placa de otel si coapsele lui ferme si puternice ca si coloanele dintre care se ridica mandru membrul sau.

- Cum este apa? - spuse el apropiindu-se de marginea cazii, si privind cu ochi lui arzatori plini de dorinta sanii Mayei care se zareau de sub spuma.

- Din ce in ce mai calda - spuse ea, arcuindu-si spatele, pentru a-si expune mai bine sanii, care acum erau mai rotunzi si mai plini.

Giorgio isi fixa privirea pe ei ca un vultur care isi contempla prada de la inaltime.

 - Pe zi ce trece esti tot mai frumoasa - spuse el ,intrand in cada si deschizandu-si picioarele in asa mod in care ea sa stea intre ele.

Maya se ridica un pic si il mangaie intre coapse cu mana, simtindu-i imediat erectia. Continua sa il mangaie, privindu-l cu ochii ei seducatori care promiteau placeri. Se opri un moment pentru a verifica daca ritmul era cel corect.

- Iti place asa? - intreba ea.

- Stii mai bine decat mine ceea ce imi place - replica el, lasandu-si capul pe spate, cand ea isi relua mangaierile.

Apoi isi apropie sanii de torsul lui dur si ferm, simtind cu sfarcurile i se intareau si deveneau erecte la contactul cu corpul lui. Era o senzatie plina de erotism. Stia ca el isi dorea sa intre in ea pentru a-si descarca toata tensiunea.

Dar ea nu era dispusa sa ii permita pana nu il excita un pic mai mult. Voia sa continuie sa il mangaie pana cand el o va implora sa se opreasca. El intodeauna avuse initiativa, dar de data aceasta era decisa sa fie ea cea care va prelua controlul, si va apela la toate armele ei feminine pentru a-i aminti ca amandoi sunt egali, cel putin referitor la frelatia lor fizica. Daca el nu o iubea, daca nu simtea nimic pentru ea, cel putin in aspectul sexual sa se inteleaga mai bine.

Maya il impinse un pic, obligandu-l sa se scufunde in apa.

- Jos, baiete - spuse ea pe un ton ca si cum ar fi o profesionala a sexului. - Inca nu am terminat cu tine.

- Am crezut ca esti obosita - replica el cu vocea stinsa.

- Asta ai spus-o tu, nu eu. Eu nu sunt obosita deloc. De fapt, acum incep sa ma incalzesc.

- Dumnezeule ! -exclama el, cand Maya se apleca un pic si incepu sa ii linga sfarcurile.

Isi folosi limba, buzele, si apoi dintii , facandu-l sa geama de placere. Era prea multa apa pentru a face ceea ce isi dorea ea, asa ca foarte abil, scoase dopul de la cada.

- S-a golit cada ! - spuse el cu un gest de surprindere.

- Si? - spuse ea, asezandu-se in genunchi si privindu-l foarte senzual ca si cum ar spune " vino aici", apoi isi trecu palmele peste tot corpul lui, mangaindu-i pieptul, abdomenul si punctul cel mai erogen al sexului sau. Cred ca stii ce urmeaza acum.

Da, stia.

Niciodata nu o vazuse atat de indrazneata si curajoasa. Era cu adevarat provocatoare, iar el mai excitat ca niciodata.

Iesisera din cada , fara se se oboseasca sa se mai sterga si se indreptara spre dorimitor lasand in urma lor spuma care cadea de pe corpurile lor.

El o dorea, si ea il dorea pe el.

Maya se aseza pe pat, asa dezbracata si uda cum era si se aseza intr-o pozitie foarte provocatoare care parea sa spuna " vino aici si fa-ma ata."

- Ce mai asetepti? - spuse ea.

Divort pentru doiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum