Cand Maya se trezi in urmatoarea dimineata, vazu ca Giorgio nu se mai afla in pat, lucru care nu o mira prea tare, stia cat de matinal era. In schimb, un al saselea simt ii spunea ca xista o problema. Indeparta pilota, isi puse halatul si cobori scarile. Cand se apropie de birou, il auzi vorbind la telefon, lucru care de asemenea nu era de mirare la el, inclusiv la acea ora atat de matinala, dat fiind faptul ca avea afaceti cu diferite companii internationale care aveau alt fus orar. Dar ceea ce i se paru mai ciudat, fusese tonul vocii lui. Vorbea foarte incet, in ciuda faptului ca era foarte furios.
Vorbea in engleza si, fara indoiala, cu o femeie.
Maya simti ca fragilele sperante pe care le avea se darama una cate una.
- Ti-am spus sa nu ma mai suni niciodata pe numarul acesta - spunea Giorgio. Relatia noastra, sau cum vrei tu sa o numesti, e rupta. Acum am alte prioritati.
Persoana de la celalalt capat ii raspunse ceva pentru ca el, ramase ascultand fara sa spuna ceva, timp de cateva secunde, pana cand intr-un final el interveni din nou cu acelasi ton aspru.
- O sa refuz orice reclamatie sau denunt pe care vrei sa il faci. Nu ai nici o proba. Toata lumea o sa inteleaga ca nu este altceva decat un montaj ieftin pentru a scoate cat mai usor bani.
Maya considera ca auzise suficient. Se indrepta spre bucatarie pentru a bea un pahar cu apa si pentru a se linisti un pic, dar ceva ii atrase atentia cand trecu pe langa masa unde se afla ziarul de dimineata.
Pe prima pagina se putea citi urmatoare stire care era scrisa cu litere mari.
Multimilionarul Giorgio Sabbatini a fost prins in flagrant cu amanta lui, un model faimos de lengerie intima. Exclusiv.
Maya dadu paginile ziarului cu maini tremurande pana ajunse la poza in care se afla Giorgio alaturi de faimosul model, pe numele ei Talesha Barton. Se aflau intr-un club si fusesera prinsi intr-o postrura compromitatoare. Talesha era tot ce ea nu era. Era inalta si avea sanii mari, parul roscat si un aspect exotic cu ochii migdalati si niste buze foarte carnoase si senzuale, care pareau de la o posta ca fusesera injectate cu botox.
Reportajul era plin de detalii scarboase despre cum modelul il cunoscuse pe Giorgio Sabbatini si despre cum se bucurase de o torida noapte de pasiune cu el intr-un refugiu secret.
- E un amant extraordinar - spunea modelul in reportaj. Poate sa fie toata noaptea cu tine fara sa oboseasca. E experienta sexuala cea mai fabuloasa pe care am avut-o in toata viata mea.
Maya incerca sa isi controleze greata pe care o simtea in acel moment si inchise ziarul. Era intr-adevar debusolata si se simtea ranita si umilita.
Giorgio intra exact in acel moment si se surprinse vazand-o treaza la acea ora.
- Maya?
Maya se intoarse spre el si arunca ziarul la picioarele lui.
- Blestematule! - striga ea scoasa din sarite. Esti un nenorocit, un mizerabil, m-ai inselat din nou.
- Asteapta un moment Maya - spuse el , apropiindu-se de ea, trecand peste paginile ziarului. Doar nu crezi toata acea mizerie, nu-i asa?
Maya se afla pe marginea unei crize de isterie. Se simtea obiectul unei profunde ofense. Giorgio o tradase, si tradarea lui se publicase in presa pentru ca toata lumea sa afle cat de putin respect avea fata de sotia lui, si cat de putin insemna pentru el. Ce rusine pentru ea! Nu va mai indrazi sa iasa pe strada cu capul sus. Toata lumea o va privi si va comenta cat de naiva fusese gandindu-se ca un barbat cu reputatia lui Giorgio nu va reveni la obiceiurile lui de playboy de indata ce ea isi va intoarce spatele. Cat timp va putea sa suporte aceasta situatie? Cand va putea sa se vada libera de aceasta tortura?
CITEȘTI
Divort pentru doi
RomanceFratii Sabbatini intodeauna jucau la castig, pentru ei esecul nu era o optiune. Volumul doi din trilogia " Fratii Sabatinii".