Maya uitase complet de intalnirea pe care o avea cu Blair. Isi aminti in momentul in care il auzi pe Gonzo latrand langa usa la ora unsprazece dimineata. De indata ce deschise usa, Blair intra avand pe fata o expresie de preocupare si o imbratisa.
- Esti bine? - spuse Blair in mod de salut. Fereasca-ma Dumnezeu! Ce poveste repugnanta au publicat cei din presa in aceasta dimineata! - facu un pas in spate si o privi pe Maya. Nu crezi nici un cuvant din toata aceasta mizerie, nu-i asa? - Maya isi musca buza de jos, gandindu-se la raspuns. - Giorgio nu te-ar minti niciodata. Poti sa ai incredere in el. Rafael mi-a spus ca cuvantul este lege pentru fratele lui. Daca el ti-a spus ca u s-a culcat cu acea femeie, inseamna ca nu a facut-o.
- A fost pe punctul de a o face - spuse intr-un final Maya, ofensata din nou.
- dar nu a facut-o, si asta este tot ceea ce conteaza - spuse Blair luandu-si prietena de brat. Unele femei sunt adevarate pradatoare sexuale. Vad un barbat bogat si puteric ca pe un trofeu de cucerit. Dar Giorgio este prea inteligent pentru a se lasa prins de o vanatoare de averi de cea mai joasa speta asa cum este acea femeie. Ai incredere in el. Este hotarat sa faca totul pentru ca aceasta casnicie sa mearga, si nu cred pentru nimic in lume ca s-ar preta la asa ceva.
- Il cunosti doar de doua luni si pare ca il cunosti mai bine decat mine - spuse Maya cu un zambet trist.
- Bine, il cunosc foarte bine pe Rafael si amandoi sunt facuti din acelasi aluat - spuse Blair. - Si acum sa mergem la cumparaturi. Am lasat-o pe Eve cu Giovanna , dar nu vreau sa abuzez prea mult de ea. Soacra mea este foarte trista dupa moartea lui Anastasio. Giorgio cum se simte?
- Nu vorbeste prea mult despre lucrurile acestea - raspunse Maya. Pentru el , este doar un lucru firesc al vietii. Intodeauna i-a lucrurile astfel. Niciodata nu isi exteriorizeaza sentimentele, dar sunt convinsa de faptul ca sufera atunci cand este singur. Acum este plecat cu afaceri.
- I-ai spus ca iesi la cumparaturi?
- Nu, si adevarul e ca nici nu m-a intrebat. Singurul lucru pe care il stiu este ca nu a vrut sa merg cu el.
Blair isi arcui o spranceana.
- Poate ca nu voia sa te obosesti calatorind atatea ore. Sa te cazezi la un hotel , fie el si din lantul Sabbatini poate sa rezulte coplesitor, in special cand esti insarcinata.
- Nu stiu...
- Tu chiar ai vrut cu adevarat sa fi cu el, nu-i asa? - spuse Blair,
Maya isi musca din nou buza de jos pentru a-si reprima lacrimile.
- Ceea ce vreau eu cu adevarat este sa ma iubeasca. Oare cer prea mult?
- De unde stii tu ca el nu te iubeste?- exclama Blair. Sunt multe forme de a exprima iubirea in afara de cuvinte. Stiu ca, cuvintele sunt importante, si eu am nevoie sa le aud de asemenea. Dar unii barbati nu se simt in largul lor dezvaluindu-si iubirea catre persoana pe care o iubesc. Sunt chestii barbatesti.
- Si tie? Iti spune Rafael ca te iubeste?
- Da, dar nu mi-a spus decat dupa ce ne-am impacat. Ai rabdare , Maya. Pana acum cateva saptamani erati pe cale de a divorta. Presupun ca nu este dispus ca tu sa ai o anumita putere asupra lui, marturisaindu-ti cat de mult are nevoie de tine si cat de iubeste. Ai putea sa profiti de asta. Nici un barbat cu capul pe umeri ar vrea sa o faca, mai ales un Sabbatini. Stii cat de orgoliosi sunt.
Maya stia ca Blair are dreptate, dar ceea ce nu credea era ca Giorgio o iubea asa cum isi dorea ea. Singurul lucru pe care il putea face ca, copilul lor sa reuseasca sa consolideze relatia lor. Poate ca atunci, el isi va putea deschide inima in fata ei si ii va spune ce simte cu adevarat pentru ea.
Cele doua femei s-au bucurat de o zi plina de cumparaturi, iar la sfarsit Blair ii propuse Mayei sa isi petreaca restul zilei impreuna la vila ei. Blair era de asemenea singura, Rafael fiind plecat si el cu afaceri. vorbind si tot vorbind se facuse seara, si Maya decise sa i-a cina impreuna cu Blair pentru a nu cina ea singura in vila lui Giorgio.
Unul dintre angajati o conduse pe Maya acasa cu putin timp inainte de ora zece. De indata ce deschise usa, il auzi pe Gonzo latrand si telefonul sunand fara incetare.
Lasa jos pungile cu cumparaturi, il scarpina pe Gonzo dupa urecgi si raspunse apoi la telefon.
- Da?
- Ai macar vreo idee cat de ingrijorat am fost in tot acest timp? - spuse Giorgio foarte furios de pe partea cealalta a a linei telefonice. Unde naiba ai fost, si de ce nu ti-ai luat telefonul mobil cu tine? Toata ziua te-am sunat, la naiba!
Maya se stramba stiind ca el nu o poate vedea , si isi aminti ca isi inchise telefonul atunci cand intra cu Blair intr-un restaurant pentru a lua pranzul si uitase sa il porneasca din nou dupa ce iesisera.
- Imi pare rau - spuse ea. Am fost la cumparaturi cu Blair de dimineata si apoi am petrecut restul dupa- amiezii la ea acasa profitand ca Rafel este plecat la Londra. Si mi-am uitat telefonul acasa.
- Sa nu o mai faci - spuse el, taios. Am fost foarte ingrijorat. Am crezut ca s-a intamplat ceva cu copilul.
Maya numara pana la zece inainte de a spune ceva ce ar putea sa regete mai tarziu.
- Copilul este bune si eu am petrecut o zi foarte placuta cu Blair. Mi-am cumparat prima mea rochie de gravida.
Se produse o tacere lunga si tensionata.
Giorgio rupse intr-un final tacerea, dar vocea lui suna un pic artificiala.
- Ce bine! Si ce culoare este?
- Alb cu roz - raspunse ea. Adevarul este ca inca nu am nevoie de ea, dar Blair a insistat sa o cumpar.
- Ma bucur ca iti petreci timpul cu ea. Dar mi-ar placea ca data viitoare sa ma anunti unde mergi.
- Am uitat , Giorgio - replica Maya. Si pana la urma de ce trebuie sa iti spun unde merg , daca tu nu imi spui unde mergi si ce faci?
- Ti-am spus ca o sa fiu plecat cu afaceri.
- Dar nici macar nu mi-ai spus unde.
- In momentul acesta sunt in Praga. Maine o sa merg la Lyon si raspoimaine o sa fiu in New York. O sa ma intorc pentru a ne petrece sfarsitul de saptamana impreuna. Sambata seara se va organiza o gala benefica la hotel . Mi-ar placea sa ma insotesti, daca nu te deranjeaza, bineinteles.
- Bineinteles, ca o sa te insotesc. Apropo - spuse ea dupa o scurta pauza. Blair si Rafael o sa petreaca cateva zile la vila din Bellagio si m-au invitat sa merg cu ei. Te deranjeaza? O sa ma intorc la timp pentru petrecere.
- Din contra, ma incanta faptul ca o sa iti petreci timpul cu ei.
Se produse o noua tacere.
- Lui Gonzo ii este dor de tine - spuse ea incet.
- Si mie imi este dor de el.
- Si de mine? De mine iti este dor? - intreba ea, regretand imediat intrebaea.
- Da, imi este foarte dor de tine. Sa stii ca imi lipsesti noptiile.
- Si mie imi este dor de tine - replica ea emotionata.
- Maya...
Maya astepta, sperand sa ii spuna ceea ce isi dorea de mult timp sa auda, da el paru sa isi schimbe parerea.
- Ce, Giorgio?
- Nu, nimic - spuse el. - Ai grija de tine cat timp sunt eu plecat, de acord?
- Nu iti face griji, o sa fiu bine - raspunse ea deceptionata.
CITEȘTI
Divort pentru doi
RomanceFratii Sabbatini intodeauna jucau la castig, pentru ei esecul nu era o optiune. Volumul doi din trilogia " Fratii Sabatinii".