Bőrönddel és kistáskával álltam a bejárati ajtó előtt és Shawnt vártam, hogy végre lekecmeregjen.
- Shawnie! - kiáltottam fel.
- Megyek már! - hallottam meg a választ.10 perc után végre elővánszorgott a fürdőből, és elindult lefelé a lépcsőn.
Barna bőröndjét próbálta maga után húzni, de egy rossz lépés miatt az szépen legurult. Jót szórakozva rajta sétáltam oda, hogy segítsek.- Na végre hogy lejöttél! - ráncoltam össze szemöldököm.
- Tudod mennyi idő kell ahhoz hogy ez - mutatott a hajára - Ilyen legyen?Felnevettem megszólalásán, majd inkább a konyha felé néztem, ahol a családom állt.
Húgom sosem bírta elrejteni érzéseit, így zokogva sétált hozzám,majd szorosan megölelt.
Sóhajtva simítottam meg hátán a puha anyagot, majd egy puszit nyomtam feje búbjára.- Hiányozni fogtok! - törölgette anyu is a szemét.
- Ti is! - néztem rá szomorúan, majd őt is megöleltem.Egy egészen új fejezet kezdődik az életemben, amit kissé izgatottan várok. A Magconhoz költözni talán nem volt a legjobb ötlet, tekintve a sok srácra akikkel majd körbe leszek véve.
- Szeretlek titeket! - néztem rájuk.
Könnyes szemekkel beültem Shawn mellé a taxiba, ahol nagyban szólt Demi legújabb slágere. Az illatosítót nem mondanám kellemesnek, inkább feszültséget táplálónak.
-Sziasztok!-kiáltotta Liyah.
Rövid szőke hajamba túrtam, majd kifújtam a levegőt. Az erősen tüzelő nap hatására előjöttek a szeplőim, és zöld szemeim is rikítóbbá váltak.
Az autó elindult, én meg csak néztem az egyre távolodó embereket és házakat.
Próbáltam az emlékezetembe vésni minden apróbb tárgyat, mely az utcán található.- Irány a reptér! - pillantottam a mellettem ülő fiúra, aki válaszul átkarolt.
A helyiségben már hevesen dobogó szívvel néztem Shawnt, aki a jegyeket intézte. Egy alig 15 éves lány összevont szemöldökkel méregette a fiút, majd mikor végre rájött hogy ki is ő, csillogó szemekkel indult meg felé.
Nem sokára már többen is kiszúrták, így egyedül ültem a műanyag széken, és néztem a Shawn körül álldogáló tömeget.
A gépen megkönnyebbülve sóhajtott fel, a sok aláírás után, és fáradtan hunyta le szemét.- Irány a jövő! - nevetett Shawn majd megfogta a kezem.
Egy különös érzés kerített hatalmába, így vörösen, és idegesen néztem ki az ablakon.
Az út unalmas volt, így nem is csoda hogy közben elnyomott az álom.- Kelj fel pöttöm! - rázta meg a vállam Shawn.
- Oh, leszállunk? - ásítottam, majd nagyokat pislogva néztem rá.
- Igen! - mondta én pedig izgatottan tettem el az ölemben pihenő telefonom a táskámba.Kissé imbolyogva sétáltam a bátyámmal a bőröndökért, de a nagy tömeg miatt inkább vártunk egy kicsit.
A hangulatos zene betöltötte a termet, így csökkentve a hatalmas izgulásom.
Mikor a kezünkben voltak a nehéz cuccok,elindultunk. Shawn hívott egy taxit, ami nemsokkal később meg is érkezett.
Régóta ismerem a srácokat, főleg Camet. Nagyon jófejek, viccesek és szeretni valóak.
A taxi megállt, mi pedig fizetés után feltűnés mentesen próbáltunk eljutni a panelig. A nap ragyogóan sütött, ami meglepő volt a borús Torontó miatt. A rengeteg ember rohanva közlekedett, majd hogy nem fellökve minket. Egy hatalmas lakóházba sétáltunk be, ami kívül is olyan gyönyörű volt mint belül.
Beszálltunk a liftbe, majd Shawn megnyomta a 23-mas gombot.- Majdnem a legfelső szint! - csodálkoztam.
Shawn mosolyogva bólintott, majd inkább megnézte magát a dobozban elhelyezett tükörbe. Szemforgatva vártam , hogy végre megérkezzünk.
Amikor benyitottunk a lakásba megláttuk Hayest A két Jacket Camet Aaront. Taylor Nash Matthew Carter pedig a nappaliban x-boxoztak
Cam a konyhába összeráncolt szemöldökkel két hatalmas sütőkesztyűben (az egyik virágos a másik pizza mintás volt) és egy kötényben állt. Arca kissé lisztes és tésztás, fején egy kukta. A két Jack a földön fetrengett, míg Aaron meg Hayes kergetőztek a lépcsőn.
Mikor végre levettem tekintetem a fiúkról, megfigyeltem a lakást, mely amúgy nagyon is szép volt. A lépcsőházból egy hatalmas előtérbe jutottunk, ami kellemes krém színben pompázott. Jobb oldalt egy szépen csiszolt faajtó található, ami mögött a nappali rejtőzik. A hatalmas helyiség tartalmazott egy csigalépcsőt, melynek korlátja fekete színt viselt. Bal oldalt azonnal belátást kapunk a hatalmas konyhába, ahol karamell színű bútorok voltak. A konyhából nyílt az étkező, mely szintén krém színt viselt. Középen foglalt helyet egy hatalmas üvegasztal, melyhez a falhoz hasonló színű székek tartoztak.- Felmegyek! - jelentettem ki nevetve.
- O-oke! - dadogta Shawn a meglepődöttségtől.Felszaladtam, majd azt is szemügyre vettem.
Egy nagy térbe vezetett a lépcső, amiből nyílt kb 20 szoba.
Az egyik ajtóra a nevem volt akasztva ezért a bőröndömet odavonszolva benyitottam.
A falak kappuccino színben pompáztak.
Hatalmas üvegablakok voltak benne, melyek nagy fényt és kilátást biztosítottak.
A bútorok világos barnák voltak, amik nagyon is passzoltak a falak színéhez. Volt benne babzsák fotel, íróasztal és Tv. A padló parketta volt, amit az ágyam mellett egy szürke színű szőnyeg fedett. Egy hatalmas könyves polc foglalt helyet a babzsákok mögött. A sok könyv mind a kiolvasásukra várt. A szobához tartozott egy kisebb fürdő, ami pont megfelelő volt számomra. Leraktam az ágyra a cuccaim, majd lementem. Egyenesen a konyha felé indultam, Cameronhoz.- Szia Cam! - mentem oda hozzá.
- Szia Babygirl! - kacsintott, én pedig vörösen néztem rá.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szerelmes lettem a bátyámba (S.M) ÁTÍRÁS ALATT
Romance- Mit érzel irántam? - suttogta majd a falhoz nyomott mégjobban. - Szerelmes vagyok beléd! - nyögtem ki. A jövőmre nézve teljesen ideális volt a lehetőség, és még csak nem is gondoltam az egyre csak kibontakozó érzéseimre, melyeket egy olyan személy...