28.Énekes nő

8.7K 441 12
                                    

Hogy milyen úgy felkelni, hogy életed szerelme szorosan ölel?
Biztos jó....
És vajon milyen úgy felkelni, hogy életed szerelme éppen az ágyon elterülve fekszik, miközben te a földön terpeszkedsz fájó végtagokkal?
Sajnos nem túl jó.

- Shawn! - ültem fel a földön, majd az ágyon fekvő barnaságra néztem.

Halkan szuszogott, valószínűleg valami jót álmodhatott éppen. Idegesen álltam fel, majd az ágyra másztam. Csipőjére ültem, és megpróbáltam valahogy felébreszteni. Ha már én nem aludhattam, ő se élvezhesse az álmát! Ez így fer.
Mosolyogva néztem végig izmos felsőtestén, majd rácsaptam mellkasára.

- Áú! - ugrott fel, én pedig nevetve dőltem a párnák közé.
- Ne haragudj de ezt muszáj volt! - vihogtam, válaszul csak duzzogva felállt az ágyról. - Shawn! - szólítottam meg kedvesen, de ő csak állt karba tett kezekkel és a falat kémlelte. - Sértődős! - morogtam.

----

- Láttad a megtekintést a videótokon? -kérdezte a reggelink elfogyasztása közben.
- Nem igazán. - vontam meg a vállam.
- Hát pedig elég durva. Olyannyira hogy a kiadóm megkért, vigyelek be téged. Oda meg vissza van a hangodért.
- Mi? - szívem heves ritmusra váltott az izgalomtól.
- A kiadó.... - kezdte el, de én nevetve félbaszakítottam.
- Elsőre is megértettem! - forgattam meg a szemem.

Teljesen bezsongva futottam fel az emeletre, és szekrényem teljes kipakolása után megtaláltam a tökéletes ruhát. Egy fehér combközépig érő pólót vettem fel, derekamra pedig egy fekete fehér kockás inget kötöttem.
Hajam kifésültem, majd egy laza kontyba fogtam, jól vigyázva arra hogy az előre vett két tincsemet ne kössem a többihez. Megmostam a fogam, majd raktam magamra egy szolíd sminket ami tökéletesen ment a kiválasztott outfittemhez.

- Csak egy óra volt. - dőlt az ajtófélfának Shawn.
- Direkt lassan készülődtem! - nyújtottam ki nyelvem.
- Gyere, már itt van a taxi is. - kezeim az övébe csúsztattam, majd egy nagy sóhajtás után elindultunk.

- Mikor jönnek vissza? - pillantottam rá - Hiányoznak! - biggyesztettem le ajkam.
- Nekem is! - hangjából hallani lehetett az őszinteséget ami egyáltalán nem lepett meg. A fiúk Shawn számára a családot jelentették. Egyértelműen nehezebb volt neki nélkülük mint nekem.

Mikor megérkeztünk, izgatottan léptem az épületbe. Nem tudtam nem felfigyelni a modern helyiségre, melynek külső falait makulátlanul letakarított ablakokkal helyettesítették. Azonnal megcsapott a tisztítószerek sokaságának egyvelege, ami egyáltalán nem zavart hisz nagyon is jó illatuk volt. Shawn nem győzött húzni magával, ugyanis valahogy nem akartak elindulni a lábaim.
Felmentünk az első emeletre, majd a mellettem álló barnaság bekopogott egy frissen mázolt fehér ajtón.

- Gyere! - kiáltott ki egy férfi.

❤️❤️❤️

Beléptünk, és egy irodával találtam szembe magam.
Egy szemüveges 30-as éveiben járó pasas ült az asztalnál.

-Shawn!-mosolyodott el

Leültünk az asztala előtt elhelyezkedő bőrkanapéra, majd kérdőn rápillantottam

-Biztos te vagy Emily!-nyalta meg alsó ajkát nekem pedig a gyomrom egy nagy fordulatot tett
-Igen!-mondtam faarccal
-Nagyon tetszett a hangod! Szeretnénk ha nálunk dolgoznál!-vágott a közepébe

Elkerekedett szemekkel néztem rá majd a vigyorgó Shawnra

-Énekest faragnak belőlem?-kérdeztem izgatottan
-Már az vagy!-nevetett fel-Na de a nevem Harold Clarkson
-Emily Mendes!-mondtam még mindig döbbenten
-Nos ha benne vagy a dologba, pár szerződést alá kell írnod, és elkezdhetjük forgatni az első dalod!-tapsolt
-És a szöveg?-értetlenkedtem
-Az az lesz amit a youtubera raktatok fel
-De az nem saját!-mondtam
-Nem baj!-legyintett

Elfogadtam, majd aláírtam a papírokat és hivatalosan is énekes vagyok!!!
Mosolyogva léptünk ki az épületből, majd a taxival hazamentünk. Már nem annyira bírtam visszafogni magam, ezért amint a liftbe léptünk Shawn ajkaira támadtam.
Elmosolyodott majd lassan elváltunk

-Boldog vagy!-állapította meg
-Boldog vagyok!-bólintottam

Szerelmes lettem a bátyámba (S.M) ÁTÍRÁS ALATTWhere stories live. Discover now