Destekleri bekliyorum :))
Bölüm ithafı @uykucu_prenses
Bebeğim umarım bu bölümü beğenirsin,tüm desteklerin için teşekkür ederim iyi ki varsın :)
Bu takıntılı yüreği elbet bir muazzam tende hayat bulacak,o muazzamlığı an an yaşayacaktı.
Duru kapıdan ne kadar yavaş çıktıysa merdivenlerden son sürat hızla indi. Öyle ki yan tarafta ona seslenmek üzere olan Arzu Hanımı bile farketmemişti.Kapıyı sert sayılabilecek bir şekilde kapattıktan sonra dış kapıya doğru koşmaya başlamıştı. Güvenlikçi kendisine ait olan kulübesinde kahvaltısını yaparken hızla gelip ''Kapıyı aç!'' diye bağıran kadının sesini işitince ,bir an sarsılmış daha sonra düğmeye basıp kapının açılmasını sağlamıştı.
"Taksi durağa nerede?''
Güvenlikçi ağzında ki lokmayı tam olarak çiğnemeden yuttu ''500 metre ileride,isterseniz..'' Aşağı tarafı gösterdiğini gören Duru adamın söylediklerinin devamını dinlemeden aşağıya doğru koşmaya başlamıştı.
Dış kapının çarpılmasıyla kendisine gelen Ateş hızla harekete geçerek odasından çıktı.Merdivenleri belkide ilk defa bu kadar hızlı inmişti. Salonda gördüğü annesine'' Duru nerde ?'' diye öfkeyle soludu.
''Gitti,koşuyordu. Onu kıracak bir şey mi dedin?''
Ateş annesini daha fazla dinlemeden dış kapıyı açarak dışarı baktı. Gitmişti. Derin nefesler alırken karar verdi. Sevgisini belli etmeyecek gerçekler uğruna çırpınacaktı. Babasının suçsuz olduğunu ortaya çıkardıktan sonra hayatıyla ilgili kararlarını gerçekleştirecekti. Önceliği yıllardır sürüp giden;Mahkemeydi.
Arabasına koştu. Şu polisi bulmakla iş başlıyacaktı. Daha sonra ondan aldığı itiraf doğrultusunda hareket edecek ve delillerin o adam tarafından değiştirildiğini ortaya çıkaracaktı. Böylece elinde o adamın alehine olan sonuçlar olacaktı.
Sonra mı ? Sonra ise takıntı olarak görmediği sevgisini kıza tekrar sunacaktı.Sevilmek istiyordu Herşeyi unutmak sadece onu seven bir kadının varlığını bilmek..Telefonunu çıkardı ve Faruk zibidisinin söylediği kişiyi araştırması için Volkanı aradı. Çalan telefona cevap aldıktan sonra konuşmaya başladı.
''Bir polis,ismi Neşet Çakır. Babamın suçlandığı davada delilleri değiştiren kişi.Araştır onu bana Volkan. Daha sonra şirkete gel anlatacaklarım var.''
Peş peşe sıraladığı cümlelerden sonra telefonu kapattı ve arabasını çalıştırarak şirkete yöneldi. Dün gece ıslak olan gömleğini değiştirip dar bir tişört giymiş altında ise siyah pantolonu bulunuyordu. Üstüne sinmiş olan kızın kokusu burnuna her nefesinde gelirken Ateş bu şekilde arabayı sürdü.
Holdingten içeri girdiğinde bir çok göz ona dönmüştü. Her zaman olan bir şeydi bu evet ama bu sefer daha farklıydı. Bir çoğu onu böyle spor kıyafetlerle görmenin şaşkınlığını yaşıyordu. Kendisi normalde hep son derece dikkatlice ütülenmiş takımlar giyerek buraya gelirdi.Şimdi ise uzamış sakalları,spor giyinimi ve sert ifadesiyle adım atmıştı iş yerine. Odasına doğru ilerlerken boş olan sekreter yerine baktı ve umursamadan devam etti. Odasında onu bekleyen Volkanı görünce kapıyı kapattı ve ona doğru ilerledi. Erkekçe bir selamlaşmanın ardından '''Otursana.'' diye koltuğu gösterdi.
''Ne oluyor oğlum böyle ? Meraklandırma insanı. Bu dava neden gündemde?''
''Nereden başlasam bilmiyorum.'' Ateş sıkıntılı bir nefes verdi.
''En baştan başla o zaman ağabey,zaman bol.''
Adam arkasına yaslandı ve konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kuşkularla Dans #wattys2018
Teen Fiction"Sen?" bir soru dökülürken aslında tanıdığını belli ediyordu. "Ta kendisiyim." diyen adam elinde ki kabloyu kızın çıplak kollarına değdirdi. Saç diplerinden başlayıp parmak uçlarına kadar içinden geçen akım onu titretirken ,vücudunda hissettiği acı...