kesit

307 152 55
                                    



Değerli okurlarım yeni bölüm iki gün sonra gelecektir fakat sizden ricam bölümlere bol bol yorum yapıp,kitabımı profilinizde paylaşmanız. Ayrıca hemen şurada 👇🏻 aşağıda bir Yıldız olacak. Onu da parlatırsanız çok Sevinirim :)

Size küçük bir sürpriz ile kesit paylaşmak istedim :)

Soğuk hava incecik kıyafetlerinden bedenine ulaşıyordu. Vücudu soğumuş,teni sararmıştı bile. Soğuğu severdi Duru ama burada uyumak akıllıca değildi. Oysa onun suçu yoktu ki bedeni yorgun düşmüş,gözlerini kapattığı bu yerde uyuya kalmıştı.

Gözlerinin kapalı olduğunu gören Ateş hafifce seslendi.
"Duru ?"
Cevap almayı beklerken tek bir çıt bile yoktu.
Elini kızın omzuna koyduğunda kiyafetinde ki soğukluğu farketti.
Elinin tersini kızın boynuna götürdüğünde parmaklarına değen soğukluğunu bir buzdan farkı yoktu.
"Siktir! Aptal kız!"

Mırıldanması sessizken kızgınlığı net olarak belliydi. Kızı uyandırmamaya çalışarak bir elini bacağının altına diğer elini ise beline yerleştirdi. Hızlı hareketlerle kızı kucağına alırken Duru'nun saçından burnuna dolan kokuyla gözlerini saniselik şekilde yumdu ve ardından tekrar açtı. Burun deliklerinin büyümesine sebep olacak şekilde bir nefes alırken kızın eli usulca boşluğa düşmüş onu ise saçlarının bir tutamı eşlik etmişti.
Adamın kollarının üstünden aşağıya sallanan saç,kokusuyla etrafı mest ediyordu.
Güzel kokuyordu,fazlasıyla güzel.

Genç kızın eli boşluktayken kafası adamın gögsüne düşmüştü. Uykusu ağırdı kızın. Özellikle yorgun olduğu zamanlar onu uyandırmak oldukça güçtü. Şuan uyanmıyor oluşunun en büyük sebebi buydu.

Bembeyaz yatağın ortasında siyah kıyafetlerle zıtlık oluşturan kıza baktı Ateş.
Saçları yastığa yayılmıştı. Bacaklarına kendisine çektiģi yetmiyormuş gibi eģilmişti. Elleri ise yan tarafına düşmüştü. Masum duruyordu..

'Yatağımda yatabilen tek kız' diye düşündü Ateş. Ve hemen ardından "Yakışıyor"

Duru neden Ateş'in yatağında yatıyor ?

Şu ana kadar okuduğunuz bölümler hakkında ne düşünüyorsunuz ?

Bölümler arasında en sevdiğiniz kısım hangisi oldu ?

Sizi seviyorum,hoşçakalın.

Kuşkularla Dans #wattys2018 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin