TEŞEKKÜR EDERİM...

7.3K 261 84
                                    

Bu kitabı yazmaya başlarken korkularım vardı. Başaramam diye... Bende zarar gelmez dedim ve başladım yazmaya. Defterimin bir köşesinde öyle duruyordu. Kitabı her yayımlamak için yazdığım da geri siliyordum. Korkular büyük derece olunca.. Özellikle tepkilerden korkmuştum. Ama sonradan anladım ki korku gelip geçici. Korkular sayesinde bir şeyler yarım kalıyor hep.

Açtım tekrar defterimi ve yazmaya başladım. Hayran kurgu içinde #873 den yükselip #54 De kadar geldi. Wattpad sadece kitap yazıp paylaşmak değildir aslında. Tanımadığın bir çok insan ile dost olmaktı. Onların düşüncelerini yakından takip etmektir. Çoğu yazar vardır. Okurlarına özen göstermesi gerektiğini anlamazlar. Bunu bazıları için dile getiriyorum. Çoğunu gördüm. Ama ben sizin bana karşı olan yorumlarınızı görünce farklı duygular hissettim. Beni tanımadan sevgi sözcükleri atan kişiler. Ablası olarak görüp derdini anlatanlar var aranızda. Elimden geldiğince üzmemeye çalıştım sizi. Umarım üzmemişimdir.

Ne kadar çok teşekkür etsem az kalır. Okudunuz beğendiniz yanımda oldunuz sonuna kadar. Yaşımız kaç olursa olsun içimizde bir çocuk vardır. Kitabı okurken deriz belki de "Acaba benim başıma gelse ne yapardım." İşte bunları o küçük çocuk kurguluyor. Ne kadar olgun düşünürsen düşün küçük çocuk asla büyümez bir şeylerin peşinde koşar. 19 yaşında olmama rağmen küçük çocuğa kulak veririm hep. O eğer bana "Bunu yap Cansu." Derse yapıyorum. Bu kitap gibi...

byuntugce ezgeyy minyoonginingelini bu 3 kişi kitabın ilk başından sonuna kadar yorumları olsun düşünceleri olsun hep yanımda oldular. Size teşekkür ederim. Ve diğer okuyan herkese sonsuz teşekkür ederim.

Teşekkürleri harcarken cimrilik etmeyelim. Teşekkürler kullanılmadıkça değer kaybeder. Harcandıkça çoğalır. Bu satırları yazarken kendimde boş durmayıp teşekkürlerimin bir kısmını harcayayım dedim. Teşekkürlerimi bitirdiğimi zannetmeyin. Çünkü kalbime baktığımda sayılarının daha çok artmış olduklarını gördüm. Unutulmamalıdır ki teşekkür etmek sevginin ilk meyvesidir tadına doyulmaz. Sevgiyle kalın, teşekkürler alın, satın.

Takip de kalın diğer kitapta görüşmek üzere... Az kaldı paylaşmama...

HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDERİM BALLI ÇÖREKLERİM

INNOCENT BİTCH   (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin