Yoongi'nin ağzından
Uçakta Hani karşımda Jimin ve Jang mi yan tarafımızda oturuyordu. Doğru bir karar mı verdik bilmiyorum. Jeju adasında ne kadar kalabiliriz onu da bilmiyorum. Ayağa kalktığımda bütün dikkatleri bana çekilmişti. Louis ve Jimin'in adamlarının olduğu bölüme geçtim. Louisin yanına gidip oturdum. Beni gördüğünde doğruldu."Şirkete nereye gittiğimizi söyledin?" Elinde ki kahve bardağını masaya koydu. "Japonya'ya tatile gittiğinizi söyledim. Sadece Lara'ya söyledim. Herkese yayıcak kapasiteye sahip bir kadın." Lara herkese yayıcaktır buna bende eminim. Tekrar ayağa kalkıp bize ait olan yere geçtim. 2 saat sonra inicektik. Koltuğuma tekrar oturup yayıldım. "Dostum bir şeyler mi içsek?" Bende Jimin'e katılıp onay verdim. Hostesi çağırıp içki servisi istedik.
Hani eline viski alıp yudumlamaya başladı. Dudaklarını ıslatan viski dudaklarını yakmış olmalı ki her yudumunda dudaklarını dili ile yalıyordu. Viskiyi yudumladığında adem elması hareket ediyordu. Gözlerimi çekmeye çalıştım. Fazlasıyla etkilenmiştim ve bu hiç iyi olmayacaktı. Camdan dışarı bakıp iç geçirdim. Hani ikinci bardağını alıp içmeye başladı. Giydiği elbise bacaklarını meydana sermişti. Kırmızı çok yakışıyordu.
Jimin ve Jang mi içkilerini bitirip uyumuşlardı. Ayağa kalkıp Hani'yi de kaldırdım. "Ne oldu?" Bize ait olan lavaboya girdim. Arkamızdan kapıyı kilitledim. Elinde hala viski bardağı vardı. Lavabonun büyük ve geniş olması işime gelmişti. Bardağı bir kenara koyup Hani'nin dudaklarına yapıştım. Ani şokla ilk başlarda tepki vermedi. Dudaklarına ısırık bırakınca o da karşılık vermeye başladı. Elbiseyi beline kadar çekip kalçalarını okşamaya başladım.
Ağzından sesli bir inleme çıktı. Kulağına yaklaşıp. "Fazla sesli olma güzelim. Bizi duymalarını istemeyiz sonuçta." Cümlem bitince dilim ile boynunu ıslattım. "Peki... Mmm." Hani konuştuğunda daha fazla tahrik oluyordum. Kalçalarından tutup kendime bastırdım. Penisime bastırdıkça deli oluyordum. Boynuna dişlerimi geçirip emmeye başladım. Elleri saçlarımın arasında dans ediyordu. Sağ omzunda ki elbisenin askısını indirip göğsünü ortaya çıkardım. Göğüs ucuna dilim ile işkence yapıyordum. Hani göğsünden hemen etkileniyordu.
Kafamı göğsüne daha çok bastırdı. Pantolonun düğmesini ve fermuarını açtım. Tam olmasa da penisimi dışarı çıkarıp bacak arasına sürtmeye başladım. Kenara koyduğum bardakta ki viskiyi ağzıma doldurdum. Hani'nin dudaklarına yaklaşıp ağzımdan onun ağzına boşalttım. Bir kaç damla ağzından dışarı çıktı. Ve boynundan göğsüne bir yol çizdi. Boynundan başlayıp aşağı doğru akan viski damlalarını dilim ile takip ettim. Viskiyi onun vücudundan içmek daha zevk verici bir hale gelmişti. Göğsünde durup öpücük bıraktım. Bacaklarından tutup kucağıma aldım. İç çamaşırını köşeye çekip bir anda içine girdim.
Ani girişim ile nefesi soluk borusunda sıkıştı. "Ahhmm..." Tırnakları boynumu çiziyordu. İçine her giriş çıkışımda yüz ifadesini hafızama kazır bir şekilde izliyordum. "Adımla inle güzelim." Yapıp yapmadığını merak ediyordum. Geriye doğru düşen kafasını benim yüzüm ile eşitledi ve yüzüme bakmaya başladı. Bakışları çok farklı gelmişti. İçinde durdum bir süre. Beni izliyordu... Kafamı yere eğip devam ettim. "Yoonmmm... Yoongi... Daha hızlı yalvarırım... Ahhh... Yoongiii...." Adımı inlemesi ile daha da hızlandım.
Sırtını kapıya dayayıp içinde gel git yapmaya devam ettim. Zevkin doruğuna yaklaşmıştık. Hani birden titremeye başladığında boşaldığını anladım. Gözleri baygınlık geçirir gibi kaymıştı. Elime gizli bardağını alıp klozetin üstüne oturdum. "Zıpla güzelim. Mmm... Zıpla Hani..." Hani hızlı bir şekilde zıplamaya başladı. Kendimi geriye doğru bıraktım ve Hani'yi izlemeye başladım. Her hareketi zihnime işliyordu adeta. Viski den bir yudum aldım. Hani dudaklarıma yapışıp viskiyi ağzımdan kendi ağzına aldı. Bu hoşuna gitmişti belli ki. Gülüp tekrar bir yudum aldım ama biz sefer yuttum.
Elimde ki bardağı kendi eline alıp kafasına dikti. Elimi göğsüne atıp göğüs ucunu sıkıştırmaya başladım. Boşalıcaktım Hani ikinci boşalmasını gerçekleştircekti. Onun için dişimi sıktım. Hani boşalınca yandan peçete aldım ve bende peçeteye boşaldım. Hani bitkin bir şekilde göğsüme düştü. Kafasını kaldırıp bana baktı. Dudakları kızarmıştı ve yanakları al al olmuştu. "Bana ne yaptın Yoongi..." Elimi saçına atım kulağının arkasına iteledim. Çenesinden tutup kendime yaklaştırdım. "Sen bana ne yaptıysan bende sana onu yaptım galiba..." Göğsüme tekrar kafasını koydu. Bir süre öyle kaldık.
Ayağa kalktığımızda ikimizde kendimizi düzelttikten sonra koltuklarımıza döndük. Jimin ve Jang mi hala uyuyordu. Koltuğuma oturduğumda Hani'yi kucağıma çektim. Şokla ellerini göğsüme koydu. "Bir öpücük hak ettim." Ayağa kalktı ve bana doğru eğildi. Dudaklarıma küçük bir öpücük bıraktı. Gidip kendi koltuğuna oturdu ve gözlerini kapattı. Uyanmıştı ve yanakları kıpkırmızı olmuştu. Pilotun anonsu ile kemerlerimizi bağladık. İnişe geçiyorduk...
Uçaktan inip arabaya yerleştik. Hani ve Jang mi aşık olmuş gibi izliyordu etrafı. Limana geldiğimizde yata bindik. Jeju adasına gitmek cidden yorucu oluyordu. Yat hareket etmeye başladığın da nefes verip arkama yaslandım. "Ya Yoongi bence çok iyi yaptık buraya gelmek ile. Uzun zaman oldu gelmeyeli." Denizin güzelliğine baktım. Burası cidden çok güzel bir yerdi huzur doluydu. "Aynen Jimin."
Yat jeju adasına yaklaşınca kızlar yatın burun kısmına gitti. "Hani burası gerçekten harika değil mi." Hani de gülüp karşılık verdi. Adaya vardığımızda etraf sessizdi. Kumsala ayak bastığımızda Jang mi ve Jimin el ele dolaşıyordu. Hani ise kumlara doğru gelen dalgaların üzerinde yürüyordu. Louis ve adamlar valizleri alıp direk eve geçtiler. Hani'nin arkasından yaklaşıp ayağım ile sırtını ıslattım. "Ahhh... Soğuk soğuk soğuk... Yoongii!!" Birden önüne geçip koşmaya başladım.
Jimin ve Jang mi bize gülüyordu. "Yoongi daha hızlı koş Hani savaş başlatıyor." Jimin'e kulak asıp koştum. Hani bana yaklaşıp sırtıma atladı. Düşmesin diye bacaklarından tuttum.
Hani'nin ağzından
Koşup sırtına atladım. Jimin ve Jang mi bu hallerimizi kahkaha atarak izliyordu. Yoongi düşmemem için ellerini bacaklarıma koydu. Bu çocuk ne ara şort giydi? Aman neyse. "İn sırtımdan Hani çocuk musun?" Omuz silktim ona karşı. "İnmiycem asıl sen çocuk musun? Sırılsıklam oldum." Birden denize doğru gitti ve dizlerine kadar gelen yerde durdu. Jang mi ile Jimin kumsala oturmuş bizi izliyordu."Yah Yoongi ne yapıyorsun?" Yoongi bacaklarımda olan ellerini çekti. "Suya bir bak bakalım soğuk mu?" Gülüyordu ve sinirlerim bozuluyordu. "Yoongi... Yoongi yalvarırım bırakma... Ahh Yoongi..." Bacaklarımdan tekrar tutup kumsala geri döndü. Sırtından indim. "Birileri korktu gibi." Gülüyordu birde. "Ne korkucam su soğuk tamam mı!" Yürümeye devam etmiştik. Bir evin önünde durduk şahane bir şeydi.
Jimin Jang mi ve beni sırtımızdan itti. "Hadi bakalım hanımlar. Tatil boyunca bu evde kalıyoruz. Buraya gelen ilk kızlar sizsiniz." Bu ev harikaydı Jang mi ve ben şok olmuş şekilde birbirimize bakıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
INNOCENT BİTCH (+18)
FanfikceOh Hani; Yaşantısına göre güçlü bir kız. Başını eğmeden dik ve emin adımlarla yürüyen bir kız. Ama tek kaldığın da küçük bir çocuk misali ağlar. Min Yoongi; Zengin bir iş adamı. Sinirli ve bir o kadar da gülüşlerini iyi saklayan birisi. (03.07.2017...