KISKANÇLIK #25#

12.7K 506 182
                                    

Odamda yere oturmuş valizde ki eşyalarımı dolaba yerleştiriyordum. İçeri Jang mi girdi gelip benim gibi yere oturdu. "Birazdan denize gidicez. Bunları bırakta bikini giy." Elimde ki elbiseyi yere bıraktım. "Yah Jang mi bikinim yok yanımda." Jang mi hemen odadan çıkıp elinde bir şeyler ile geldi. "Al bunlardan birisini giy ve aşağı in hadi hadi hadi." Beni banyoya itip odadan çıktı. Elime bir sürü bikini vermişti. Tanrım bu kız tam bir kurtarıcı gibiydi. Siyah olan gözüme çarptı. Gold işlemeli bir şeydi. Üzerimde ki kıyafetleri çıkarıp üzerime giydim.

Aynada kendime son bir kez baktım. Beyaz elbise güzel olmuştu. Aşağı inip salona geçtim. Jimin ve Yoongi oturmuş köyü bir sohbet içindeydi. "Dostum ne kadar kaçabiliriz ki... Ahh ne vuruyorsun!" Jimin'in lafını koluna vurarak kesmişti Yoongi. Jimin beni görünce durdu ve önüne döndü. Arkamdan Jang mi salona gitmişti. "İki saattir şunun için mi bekledik. Tanrım kızlar..." Jimin Yoongi'ye katılmıştı. "Kızlar kızlar ve kızlar. Neyse artık hazır iseniz gidelim. Hava çok güzel." İkisi de beyaz şort giymişti. Yoongi beyaz siyah çizgili bir tişört Jimin ise beyaz tişört giymişti.

Jimin elini Jang mi ye attı ve önden gittiler. Bende arkalarından çıktım. Beni de Yoongi takip ediyordu. "Tatil dedin adamlar yine her yerde..." Yoongi'ye doğrulttum bu soruyu. "Hani-ah fazla konuşma yürü." Yanıma gelip beni çekiştirmeye başladı.

Kumsala geldiğimizde fazla kişi yoktu. Bizde şezlonglara yürüdük ve kurulduk. "Hani-ah yüzelim su çok güzel duruyor." Jang mi ayağa kalkıp üzerindeki elbiseyi çıkardı. Bende ona ayak uydurup bende çıkardım. Jimin etrafına bakıyordu Jang mi ye bakan var mı diye. Belli ki çok iyi koruyordu. Yoongi ise kirlenmiş bir şekilde kalçama odaklanmıştı. Sapık bir domuz ne olacak. Jang mi Elimi tutup denize doğru çekmeye başladı. Beraber denize girip gülmeye başladık. İlk başta soğuk gelen su şimdi sıcak bir hale gelmişti.

Yoongi de üzerini çıkarttı şortu da indirip sadece deniz şortu ile kaldı. Bu adama yeşil yakışıyordu. Kasları meydana serilmişti. Arkalarından geçen kızlar Jimin ile ikisine kesici bakışlar atıyordu. Tabi önlerinde iki tane kas yığını var. Jang mi de benim gibi onlara bakıyordu. "Şu farelere bak nasıl bakıyor bizimkilere... Öldürürüm bunları." Jang mi ye döndüm. "Sadece senin ki. Benim diye bir şey yok Jang mi." Jang mi de bana döndü. "İkiniz birbirinize nasıl bakıyorsunuz bir görsen. Bunun sonu evlilik bak gör." Jang mi yi kafasından tutup denize soktum. O da aynısını bana yapmaya başladı. Biz boğuşurken Jimin ile Yoongi gülerek bize geliyordu.

Bu gülüş fazla şeytansı duruyordu. Jang mi ile çığlık atıp ileriye doğru yüzmeye başladık. "Hani-ah bunlar bizi öldürür kaç kaç..." Bize yaklaşmışlardı. "Yüz demek istedin herhalde Jang mi yoksa suyun üzerinde kaçamam." Durup birbirimize baktık. Ve kahkaha atmaya başladık. Birden havalanmam ile gülmem yerine çığlık çıktı ağzımdan. Yoongi belimden tutup havaya kaldırmıştı beni. Jang mi de benim gibi hava da duruyordu. "1... 2... 3..." Yoongi saydı ve 3 dediği anda Jang mi ile suya gömüldük.

Kafamızı sudan çıkardığımız da bize kahkahalar atarak bakan iki kas yığını vardı. Jimin de öküz çıktı. Şaşırdım mı HAYIR... Jimin suya dalıp Jang mi yi omuzlarına aldı. "Yoongi hadi deve güreşi..." Yoongi bana doğru gelirken gerilemeye başladım. "Hayır Yoongi hayır... Aaaa..." Birden dalıp o da beni omuzlarına aldı ağzımdan ufak çığlık kaçtı. Jang mi ile birbirimize bakıyorduk.

Jang mi yi suya düşürdüm ve Yoongi'nin omuzlarında dans etmeye başladım. Bende kendimi suya bıraktım. Suyun üzerine tekrar çıktığımda Yoongi bacaklarımı tutup beline sardı. Dudaklarıma öpücük bırakıp geri çekildi. Denizin tadını almış dudakları daha bir güzel gelmişti bana. Jang mi bizi gülerek izliyordu. Kendimi Yoongi den çekip kıyıya yüzdüm. Şezlonga oturup kurulandım ve uzandım. Yoongi de gelip yan tarafımda ki yerini aldı.

"Jimin acıktım." Jang mi Jimin'e naz yapıyordu. Ama cidden acıkmıştık. "Aynen cidden acıktık. Bize bir şeyler alın..." Ben açken ben değilim kimseyi tanımam. Bunu Yoongi iyi bilir. Hemen ayağa kalkıp cüzdanlarını aldılar. Yoongi üzerime eğilip ellerini şezlonga dayadı. "Benim kızım ne istiyor bakalım." O kadar sessiz söylemişti ki ben bile zor duymuştum. "Kızım... Şey... Şey fark etmez..." Dudaklarıma doğru gelip masum sayılacak bir öpücük bıraktı. Kafamı başka yere çevirdim yüzüm kızarmış olmalı. Yoongi gülüp geri çekildi ve Jimin ile uzaklaştı.

Jang mi ile sohbet etmeye başlamıştık. Her şeyi konuştuk ayrı olduğumuz günler için. "İşte Jimin bana aşık ben ona sonumuz ne olur bilmiyorum." Kafa sallayıp denize baktım. Yanımıza iki tane çocuk geldi. "Hanımlar size eşlik etmek için geldik bir mahsuru var mı?" İkimizde çocuklara baktık. "Gerek yok gidebilirsiniz.!" Diyip sert çıkmıştım. "Hadi ama naz etmek de nasıl bir şey sizin gibi güzel kızlar. Bizi hak ediyor." Ayağa kalkıp çocuğa yürüdüm. Jang mi kolumu tuttu. Kolumu geri çekip devam ettim. "Kusura bakmayın ama zaten sevgilimiz var ve eğer gelirlerse so..." Lafım yarım kaldı. "Sevgilimin dediği gibi bu olur!" Çocukların ikisine inen yumruk ile şok olmuştum. Yoongi birisini Jimin birisini dövüyordu.

Jang mi ile şok olmuştuk çocukları hala dövüyorlardı. Gidip Yoongi'nin omuzunu tuttum. "Yoongi yeter..." Benim tutuşum üzerine bıraktı çocuğu. Çocuklar arkalarına bakmadan kaçmaya başladılar. Jimin'in kaşı kanıyordu. Yoongi'yi kendime çevirdim dudağı patlamıştı. Parmağımı kanayan yere değdirdim. Yüzünü buruşturup geri çekti kafasını. Çocukların hali daha kötü durumdaydı.

Oturmuş bize aldıkları şeyleri yiyorduk. "Acıyor mu?" Yoongi'ye baktım pek acıyor gibi durmuyordu. Oturmuş öküz gibi tıkınıyordu. Ağzında ki lokmayı tek seferde yutup bana döndü. "Evet öpsene geçsin." Dediği şey ile ondan uzaklaştım. Jimin bize bakıyo ve kahkaha atıyordu habire. "Yah Jimin komik mi?" Sorduğum soru ile daha fazla güldü. "Evet komik Hani-ah. Liseli ergenler gibisiniz." Yoongi yerden taş alıp Jimin'e attı. "Fazla konuşma." Jimin teslim olmuş gibi ellerini havaya kaldırdı.

Eve geldiğimizde hepimiz yorgunluktan ölüyorduk. "Hani duş alıp rahatlayalım ondan sonra akşam yemeğini yaparız." Kafamı sallayıp merdivenlere yöneldim. Jimin ile Jang mi alt katta ben ve Yoongi'nin odası üst kattaydı. Yoongi de arkamdan yukarı çıkıyordu. Gözleri kalçamda gibime geliyordu. Lanet yaratık ahh düşünme Hani.

Birden odaya çekilip ağzım kapatıldı. Yoongi delirmişti. "Habire çığlık attığın için kapattım." Belimden tutup kendine bastırdı ve uyanmış penisi fark ediliyordu. Yürüyerek yatağa doğru gittik.  Beni yatağa yatırıp elbiseyi üzerimden çıkarıp yere attı. İç çamaşırlarımı da çıkarıp bir köşeye attı. Dolaba yöneldi içinden bir tane kravat alıp yanıma geldi. Ellerimi Kravat ile bağlayıp yatağın başlığına bağladı. Kulağıma eğildi söylediği sözler titrememe sebep oldu.

"Şimdi zevkin doruklarına çıkmaya hazır mısın Hani-ah..."

INNOCENT BİTCH   (+18) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin