4. Jackson

4.8K 198 6
                                    

Ležel jsem na své posteli a házel si s míčem. Doufal jsem, že mi nespadne na obličej, protože jsem si dokázal představit, jak by to bolelo.

Bylo zvláštní být zase ve svém pokoji. Bylo tu uklizeno, což jsem se divil, protože kdykoliv jsem odešel, nechal jsem tu nepořádek. Máma po mě očividně pořád uklízela.

Znovu jsem vyhodil míč do vzduchu a ten se odrazil od stropu a dopadl mimo můj dosah. Povzdechl jsem si, ale nezvedl se.

Netušil jsem, proč jsem vlastně doma a ne u Collina nebo u někoho jinýho. V tomhle domě jsem se nikdy necítil dobře. Přišlo mi, že jsem se tu pokaždé dusil. Bylo tu strašný ticho a to mě zabíjelo.

„Jacksone?" uslyšel jsem najednou za dveřmi mámin hlas.

„No?" zamručel jsem.

Chvilku bylo ticho a pak se její hlas znovu ozval. „Je tady tvůj kamarád."

Zvedl jsem hlavu z polštáře a zamračil se na dveře. „Můj kamarád?"

„Ehm, ano. Myslím, že se jmenuje Dominic. Má modré vlasy."

Ztrápeně jsem vydechl. Ne, že bych ho nechtěl vidět, stejně jsem se nudil, ale opravdu se mi nechtělo se zvedat.

„Ať jde sem," řekl jsem jednoduše. Slyšel jsem tiché vzdalující kroky mé matky a pak bylo chvilku ticho. Za ani ne dvě minuty se dveře mého pokoje otevřely a do pokoje vešel Dominic.

„Co tu děláš?" zeptal jsem se narovinu.

Dom pokrčil rameny a posadil se na postel. „Nudil jsem se. Nikdo nemá čas."

Zasmál jsem se a přikývl. „Tak jsi přišel otravovat mě, co?"

Dominic se zašklebil a taky kývnul. Potom se rozhlédl kolem dokola a prohlédl si můj pokoj - černobílé stěny, jedna veliká postel, stůl u okna, šatní skříň, černý koberec, televize s Xboxem, noční stolek s lampičkou a pár kytek.

„Máš to tu krásný, takový útulný-"

„Drž hubu," zavrčel jsem a Dominic se rozesmál.

Převrátil jsem oči a konečně se posadil. „Chceš si něco zahrát, nebo půjdem ven?" zeptal jsem se.

Dominic pokrčil rameny a podíval se na televizi. „No, klidně bych si zahrál."

Slezl jsem z postele a zapnul Xbox. Dominic si mezitím vybral hru a tak jsem si sedl před postel na zem a čekal. Jakmile byl Dominic spokojený s výběrem, začali jsme hrát.

„Hele, ten tvůj kámoš Collin by si měl příště dávat bacha, když bude otravovat Laru," řekl Dom po chvilce.

Trochu jsem se zašklebil. Nebyl jsem u toho, když Collin schytal facku od Larissy, ale jakmile se po hodině můj kamarád objevil s otiskem ruky na tváři, pochopil jsem, co se mu asi tak stalo.

„No jo, já jsem mu to říkal, aby ji nechal být."

Dom zakroutil hlavou a zasmál se. Pak se ke mně natočil se zamyšleným výrazem. „Myslíš, že se mu líbí?"

Musel jsem se rozesmát. Nedokázal jsem si představit Collina a Larissu spolu.

„Tak ten byl dobrej Dome," řekl jsem.

Dominic se zatvářil ublíženě. „Nedělám si srandu vole, co když ji fakt chce?"

„A to by byl problém?"

Nevzdávej to se mnouKde žijí příběhy. Začni objevovat