BLIEB,BLIEB! Ik ram met een vuist op de wekker naast mijn bed. O wat haat ik dat ding! ik stap met tegenzin uit bed. Vandaag moet ik naar die vervloekte kostschool. (sorry als ik chagrijnig over kom, last van ochtendhumeur...) Ik neem eerst een douch en doe dan een simpel Adidas T-shirt aan met daaronder een strakke broek met gaten erin aan. Ik loop naar de badkamer en ik doe wat mascara op. (niet dat ik vaak make-up gebruik ofzo) Dan kam ik mijn bruine stijle haar en doe het in een hoge staart. Tevreden kijk ik naar mezelf in de spiegel. Ik wil er natuurlijk wel leuk uitzien op m'n eerste dag.
Na een ontbijtje checte ik m'n koffers nog even of ik alles had. En daarna bracht mijn moeder me naar school. Ik gaf m'n moeder een vaarwel kusje en liep het gebouw binnen.Toen ik door de grote deur naar binnen kwam zag ik recht voor me een balie. Ik liep er heen en zei:'Hey, ik ben nieuw hier... ik heet Belle Roberds.' De vrouw achter de balie glimlachte naar me en duwde een blaadje in mijn handen. Ik keek erop en zag dat het mijn rooster was. Ik had als eerst bio. 'Hier is de sleutel van je kamer, na de lessen kun je een kijkje nemen.' Zei de vrouw achter de balie. 'Op je kamer heb je een bubbelbad en sauna.' Wow, ik wist dat mijn ouders veel geld hadden maar een sauna!!! Misschien word het toch nog niet zo erg hier op school. Ik knikte naar de vrouw en liep naar mijn les.
gelukkig was het niet zo'n groot gebouw omdat het best wel luxe is. Als ik bij de les aankom zie ik dat ik nog 10 minuten moet wachten. OMG ik ben nooit vroeg, ik ben eigenlijk altijd te laat... dan zie ik een meisje met hele licht blonde haren naast me staan, ze ik druk bezig met Snapchat zo te zien want ze trekt constant gekke bekken naar haar telefoon. 'Hey ik ben nieuw hier. Ik heet Belle.' Zeg ik. Het meisje kijk op van haar telefoon en bekijkt me van top tot teen. 'Hoiiii!' Riep ze opgewekt en ik moest er een beetje van giechelen.'ik ben Nienke!' riep ze blij. 'OMG ben jij de nieuwe! Ik heb veel over je gehoord! Klopt het dat je lezerstralen uit je oogbollen schiet? Haha, nee grapje. Ik wist niet eens dat er een nieuwe kwam...' Wow, ze lijkt een beetje op een spastisch konijn met ADHD (geen haat voor mensen met ADHD natuurlijk) ... 'Zal ik je rondleiden op school?' Vroeg ze daarna opgewekt. 'Ik mag je nu al!' Zeg ik als antwoord. Iets zegt me dat dit gekke konijn en ik nog best goede vriendinnen gaan worden.
De les is gestart en ik en Nienke zitten naast elkaar, Nienke is druk aan het vertellen over dat haar dikke oom een keer boven op het hondje van haar nichtje is gaan zitten tijdens het kerstfeest, en ik luister aandachtig. Als je les voorbij is wijst Nienke me de weg naar de kantine, ze is al een stukje vooruit gerend en ik ga de moeite niet eens doen haar in te halen, ik weet dat ze toch te snel is. Als ik naar mijn schoenen kijk zie ik dat er een vuiltje opzit. Ik blijf naar mijn schoenen kijken, maar dan voel ik dat ik tegen iets aan bots. Als ik op kijk zie ik een jongen met bruinen haren en mooie volle wenkbrauwen. Zijn reebruine ogen kijken me boos aan. 'Kijk uit je doppen.'
Oke, dit was het eerste hoofdstuk! Hoe vonden jullie het? Laat het weten in de reacties. En als je het leuk vond zul je ook genieten van het volgende deel!!! Pleas vote , zou ik erg op prijs stellen😘⭐️
JE LEEST
Goodgirls love badboys
Romance'J-James als-als-alsjeblieft, laat me los... Ik smeek je.' Zeg ik en ik kijk in James zijn ogen. Eventjes keken ze weer zoals vroeger, eventjes leek James weer nuchter te zijn. En daarna kwam de "fuckboy-face" weer. Hij greep naar mijn haren en trok...