James gaf me meer kussen en ik kon de kreun die ik gaf niet onderdrukken. Dan begint James aan me te duwen, heel voorzichtig, alsof ik van glas ben. Ik loop mee en voel dan de koude badkamermuur tegen mijn rug aan. James doet zijn armen aan weerszijde van mijn hoofd, en ik sla een been om zijn rug. 'Weet je nog, toen ik je tegen de kluisjes aan duwde? Bij het gymlokaal?' Zegt James. Ik knik. 'Het was misschien een beetje lomp geweest...' zegt hij dan. 'Heel lomp mr.McCon, schaam je.' Zeg ik nep boos kijkend. 'Maar tegelijkertijd was het vet sexy alleen dat wilde ik niet toegeven.' Beken ik. Ik laat mijn hand over zijn kaak glijden, zijn perfecte kaak... en dan til ik mij handen op naar zijn haren en verstrengel mijn vingers ermee, daarna druk ik nog voor James antwoord kan geven een kus op zijn lippen. 'Nmm nmm hnmum.' Ik laat James los. 'Wat zeg je?' Vraag ik. 'Kom we gaan de kamer in, zei ik.' Antwoord hij, en hij tilt me op. Als we bij mijn bed zijn laat hij me rustig zakken. 'Ik moet me omkleden.' Zeg ik dan als ik realiseer dat ik alleen een handdoek om heb. 'Is goed babe.' Zegt James. Ik sta op en laat de handdoek vallen. Het is toch James maar en hij kan alleen mijn achterkant zien en die heeft hij toch net al gezien. Ik stap ik mijn ondergoed en doe een bh aan. Dan loop ik naar mijn kast. Hmmmf wat zal ik aan doen? En op dat moment, alsof James mijn gedachten kom lezen zegt hij: 'Ik zou dat rode jurkje aan doen.' Ik kijk naar het jurkje, en bedenk me dat het echt perfect is. 'Perfect thanks baby.' Zeg ik terug. 'Je bent echt het pérfecte vriendje'
Srry beetje een kort hoofdstuk maar zit een beetje met een "writtersblock" ik ga vandaag niet veel schrijven dus ik weet niet of ik vandaag weer iets schrijf aan mijn tweede verhaal... maar morgen zal ik weer schrijven😘
JE LEEST
Goodgirls love badboys
Любовные романы'J-James als-als-alsjeblieft, laat me los... Ik smeek je.' Zeg ik en ik kijk in James zijn ogen. Eventjes keken ze weer zoals vroeger, eventjes leek James weer nuchter te zijn. En daarna kwam de "fuckboy-face" weer. Hij greep naar mijn haren en trok...