~22~

186 6 0
                                    

Er is een week voorbij en James heeft niet veel meer tegen me gezegd. "Misschien had hij spijt?" Zegt een hoopvol stemmetje achter in mijn hoofd. Ik schud die gedachte uit mijn hoofd. Hoe eerder ik over James heen kom hoe beter. Ik heb de afgelopen dagen bijna constant zitten janken, ja ik kan een beetje drama-queen zijn soms. James houd vanavond het feestje wat hij vorige week wilde houden, ondertussen is het al 3 keer uitgesteld... maar James had de spullen als gekocht dus nu moet het wel doorgaan.

Het is nu rond tien uur en het feest is al in volle gang. Ik heb Bente en Nienke uitgenodigd, Pip moest naar haar familie in Utrecht. Ondertussen stonden er al verschillende meiden op tafel te dansen en je jongens waren volgensmij al vrij dronken. Ze staan nu te bier-pongen in de keuken en zo te zien gaat James winn-...Wait a second! Ben ik de jongens nou aan het begluren? Ik sta op van de bank en loop naar de tafel. Op de tafel staan rode en blauwe bekers die de teams aangeven. James speelt nu tegen Blake, hij hoeft nog maar 3 bekers te raken en hij wint. Blake moet er daar in tegen nog 7 raken. Ik pak een aangebroken drankje van de stoel en drink het op. Ik denk dat het wodka is, want het brand in mijn keel. Er komt een jongen aangelopen die boos het drankje uit mijn handen trekt. Ik kijk hem bitchie aan, ik heb echt zin om iemand te meppen! Normaal zou ik dat niet durven want ik ben een echte angsthaas maar nu ben ik volgends mij in mijn periode ofzo... Ik ben huilerig en chagrijnig, waarschijnlijk wel. Ondertussen heeft James gewonnen en danst nu een overwinnings-dansje op de bank. Ik kan er niet meer tegen! 'He klootzak! Mijn beurt!' Roep ik naar ben en Blake maakt aanstalten om naar me toe te komen, maar James wuift hem met een beweging van zijn hand weg. 'Kom maar op prinses!' En hij krijgt een "Badboy-grijns" op zijn gezicht. Ik hoor verschillende mensen om me heen 'oeeeeeeeh' zeggen. Het is geen "oeeeee-een-koppeltje-oeee," maar een "oeee-dat-gaat-niet-goed-komen-oeee" ondertussen is het spel weer opgezet en alle bekertjes zijn gevuld. Als ik erin kijk zie ik dat het niet allemaal bier is, in sommige zitten briefjes. 'Er zit ook Wodka en schotjes tussen. Maar ook opdrachten' Zegt James alsof hij mijn gedachte kan lezen. Ik zucht, misschien was dit toch niet zo slim. James steekt een sigaret aan en de denderende muziek word zachter gedraaid, blijkbaar is het interessant want er is een groepje mensen om ons heen komen staan. 'Girls start.' Zegt James. Ik krijg een Ping-Pong balletje in mijn handen gedrukt, ik stuit hem op de tafel het balletje komt tot mijn verbazing in een van de 12 bekertjes, ergens vooraan. James kijkt erin en drinkt het daarna op. Zo te zien was het bier want hij heeft een snor van schuim op zijn lip. Dan gooit hij het balletje en ik kijk vol spanning waar het belandt...

Ta ta ta taaaaaa! Hoi pipeloi, hoe vonden jullie dit hoofdstuk? Al benieuwd naar het volgende? Ik zal een hint geven: er staaf iets ergs te gebeuren😱
XXX me❤️

Goodgirls love badboysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu