James komt na een paar uur weer thuis en is zo te zien stomdronken. Achter hem lopen Bram en Blake ook de kamer in. Ze gaan op de bank zitten en automatisch schuif ik weg zodat ze niet te dicht bij me zitten. Ik hoor Bram verontwaardigt snuiven en hij neemt nog een slok van de bierfles in zijn hand. Ik sta op, ik heb honger dus ik kijk wat er in de koelkast ligt. Ik zie niks, buiten een eenzame banaan. Ik pak hen en meen een hapje. Wat doet die banaan trouwens in de koelkast? We hebben daar een fruitschaal voor... 'D-dus het feestje gaat niet meer door?' Vraag ik onzeker terugdenkend aan wat James gezegd had. 'Nope! En nu je bek houden.' Regeert James. Ik ga weer op de bank zitten en kijk verder naar de televisie. 'Ik heb zin om te neuken!' Roept James dan uit. Ik grinnik om zijn droge opmerking, als ik plots zie dat James me met een "fuckboy-face" aankijkt. Ik wil snel naar mijn kant van de kamer lopen maar zodra ik langs James kom grijpt hij me ruw bij mijn middel en trekt me bij hem opschoot. Ik verstijf van angst, maar tot mijn opluchting praat hij met Blake en Bram verder over hoe Bram het meisje van de derde verdieping gedaan heeft. Ik neem nog een hap van mijn banaan als James zegt: 'Daar ben je wel goed in hé?' Ik wend mijn gezicht af om te voorkomen dat hij mijn rood hoofd niet ziet, en probeer niet te reageren op zijn "dirty jokes" en bedenk me dat ik vanaf nu nooit meer een wortel, banaan, komkommer of worstje bij James in de buurt eet. Dan steekt James een sigaret op en blaast de lucht recht in mijn gezicht. Ik kuch, en James kijkt me boos aan. 'Bek houden zij ik toch!' Verschrikt kijk ik op. Dan legt James zijn handen op mijn kont en begint er cirkels me te draaien op zijn schoot. Uit schrik durf ik niks te doen en ik knijp mijn ogen dicht. 'J-James als-als-alsjeblieft, laat me los... Ik smeek je.' Zeg ik en ik kijk in James zijn ogen. Eventjes keken ze weer zoals vroeger, eventjes leek James weer nuchter te zijn. En daarna kwam de "fuckboy-face" weer. Hij greep naar mijn haren en trok me omhoog. Zelf stond hij ook op. Ik slaakte een kreet van pijn en liep toen met James mee naar de badkamer. Hij deed de deur achter zich op slot en liet me los. Hij duwde me tegen de muur en drukte zijn lippen op de mijne. Dit had ik niet verwacht! Ik dacht dat hij me ging slaan, schoppen. Naar me schreeuwen. Maar nee. Hij zoende me hevig. En ik deed niks. Ik verstijfde onder zijn lippen. Kneep mijn ogen stijf dicht en duwde James weg. Maar hij was zoals te verwachten te sterk. 'Ik had je nooit mogen laten gaan. Dus dat doe ik nu ook niet meer.' En hij liep weg. En ik zakte naar de grond, alles veranderde in een waas door de tranen. Mijn hart had hij eerst gebroken, in duizenden stukjes. En probeerde hij het nu weer te lijmen? Of was het gewoon James zijn dronken kop die me kuste? Ik de kamer hoorde ik Blake vragen aan James wat hij gedaan had met mij. 'Ik heb haar gebroken,' hoor ik hem zeggen, en dat klopt.... Helemaal.
Wie denkt dat dit nog goed komt??? Laat het me weten in de reacties! En blijf stemmen😘👌🏼
JE LEEST
Goodgirls love badboys
Romance'J-James als-als-alsjeblieft, laat me los... Ik smeek je.' Zeg ik en ik kijk in James zijn ogen. Eventjes keken ze weer zoals vroeger, eventjes leek James weer nuchter te zijn. En daarna kwam de "fuckboy-face" weer. Hij greep naar mijn haren en trok...