BLIEB BLIEB! Ik haat je zo erg wekker! Zodra ik mezelf uit bed wil hijsen voel ik dat ik in de armen van James lig, ik probeer mezelf uit zijn greep te bevrijden door een beetje te woelen. 'Jamie, opstaan anders komen we te laat.' Zeg ik en ik duw mijn rug tegen zijn warme buik. Als ik dat doe dan voel ik zijn sixpack. Bij elke ademhaling die ik James voel maken kruipt er een tintelende warme golf over mijn hele lichaam. 'Aaaargh, nog heel even baby ik lig net zo lekker.' Kreunt James. 'Neeeej we moeten naar school.' En ik begin te spartelen, waardoor James moet lachen. 'Ik ben toch sterker babe.' Ik stop met spartelen. 'Oke oke ik geef me over.' Zeg ik als ik me realiseer dat ik echt niet hier uit ga komen zonder zijn hulp. Dan verslapt James zijn arm om mijn middel en ik sta op. Ik kleed me aan. Een broek met gaten een een crop top met aliens.
'Je ziet er goed uit baby ' ik hoor James opstaan. 'Thanks,' zeg ik terug. James waggelt naar zijn kast. Het ziet er echt schattig uit, doordat hij zo moe is lijkt hij op een pinguïn. Hij kleed zich aan en gaat de badkamer binnen. Even later hoor ik de douche. Als James klaar is ga ik douchen. Daarna een snel ontbijt en we gaan dan door naar school. Als we school instappen kijkt iedereen ons gek aan omdat ik hand in hand loop met de Badboy. Ik kijk alle gezichten rond, sommige staan jaloers, vooral bij de populaire meiden, sommige staan verbaast, andere afkeurend. Maar het boeit me allemaal niks. Dan zie ik Nienke en Bente staan, ik loop eropaf samen met James. 'He meiden! Waar is Pip?' Vraag ik. 'Ziek, denk ik.' Zegt Nienke kortaf. 'Zeg wat
Heb jij in het weekend uitgespookt?' Zegt ze wijzend met haar hoofd naar James. 'Ik vertel jullie het hele verhaal in de pauze.' Zeg ik opgewonden. James rolde met zijn ogen. 'Meisjes toch met hun "meiden praatjes".' Mompelt hij. We lopen naar onze klas. In de klas is het echt vet saai. Als Pip de klas in gestrompt komt. 'Sorry meneer Verheijen (by the way ook onze mentor.) ik had een privé probleempje. Zegt ze met een grote grijns op haar gezicht. Haar kleren zitten scheef en ze heeft haar rechter schoen nog niet aan. Dan komt Cris achter haar staan. Hij is een van James' vrienden, en net als bij Pip zitten ook zijn kleren scheef, alsof hij ze heel snel moest aandoen. Hij doet zijn T-shirt omlaag want hij had het nog niet helemaal aan toen hij voor de deur stondt. Mr Verheijen knikt als toestemming dat ze binnen mogen komen. Ze zochten achteraan een plekje met zijn tweeën en grinnikte naar elkaar, alsof ze kleuters waren die net een snoepje gestolen hadden.
De les ging door en constant hoorde ik Pip en Cris achter me. Na een tijdje merkte meneer Verhijen het gegiebel van de twee ook. Gelukkig is hij een aardige leraar die van grapjes houd. 'Zo zo zo Pip en Cris... waar hebben jullie het over? Toch niet over wat er tussen jullie is gebeurd in de bezemkast? Ik dacht al dat ik iets raars hoorde toen ik erlangs liep op weg naar de leraren kamer...' De klas moest lachen. Ook Pip en Cris lachten mee, Pip was niet zo'n verlegen type. En Cris lachte maar zodat het niet gênant zou worden. 'Nee hoor Ilian er is niks gebeurd.' Zegt Pip tegen mr Verheijen. (Van meneer Verhijen hoeven we niet met "mr" of "u" te praten maar ik vind het wel zo beleefd, Ilian klinkt net alsof hij ook een leerling is vind ik...) De klas moet weer om Pips reactie lachen, en dan gaat iedereen door met de les.In de pauze komt Pip bij ons zitten met Cris. 'Vertel op!' Zeg ik. 'Hoezo?' Probeert Pip nonchalant. Ik kijk haar aan met een "dat-weet-je-zelf-ook-wel-blik" en ze krijgt rode wangen, Cris voeld al wat er gaat konen en loopt snel weg. 'Oke, Cris en ik zijn een koppeltje!' Zegt ze. 'En klopte ilains bezemkast theorie?' Zeg ik en nieuwsgierig schuif ik dichter naar haar toe op de bank waar we samen op zitten. Haar hoofd kreeg een fel rode kleur en even dacht ik dat ze ging ontploffen. Ik lachte en nam een grote hap van mijn boterham met Nutella ( want zeg nou zelf: Nutella is bæ)
Als school uit is ga ik naar mijn kamer waar ik James aantref. Hij zit in de stoel aan een van de twee bureaus die op onze kamer staan voor huiswerk. Ik loop naar hem toe en als ik achter hem sta laat ik mijn handen via zijn schouders naar beneden zakken tot in een knuffel. 'He baby' zegt hij. Ik breng mijn lippen naar zijn oren en ik fluister: 'Hoe gaat het met mijn Badboy?' 'Heel goed, en weet je waarom?..... Omdat jij er bent.' Hij draait de stoel en plots kijk ik zegt in zijn ogen. Ik word opgeslokt door een storm van verlangen, ik laat mijn blik zakken maar zijn lippen, maar nog voor ik in beweging kan komen drukt hij zijn perfect gevormde mond op de mijne. Elke aanraking, elke kus, elke keer dat ik zijn handen voel of zijn warme adem gaan er schokken door me heen die een warm en tintelend gevoel achter laten. Hij staat op en legt zijn handen onder mijn bovenbenen, ik voel hoe hij mij de lucht in tilt en me naar het bed brengt. Onze lippen vonden elkaar weer en ik greep naar zijn donzige haar waar ik mijn vingers in verstopte, hij legde me voorzichtig op het bed en ging boven me hangen, hij kuste me heviger en zette zijn handen aan weerszijden van mijn hoofd. Toen ik terug trok. Waarom? Weet ik ook niet. Maar ik deed het. Mijn ouders hadden dit nooit goed gevonden, vooral mijn moeder niet. Maar ach, fuck hun ik ben nu hier. 'Wat is er schatje? Doe ik iets verkeerd? Of heb je genoeg van alleen het zoenen? Wil je meer?' Ik keek hen vrolijk aan omdat hij me zijn schatje noemde maar daarna keek ik vragen aan, MEER? Dit was al een grote stap voor mij. Maar blijkbaar begreep hij mijn blikken verkeerd want hij liet zijn handen onder mijn T-shirt gaan en OMG dat voelde zo goed. Schokken kwamen vanuit de plekken waar hij zijn handen zette en zo te zien genoot James ervan om te zien dat hij zo veel impact op me had. 'James.. D-dit k-kan...' O het voelde goed maar dit is totaal nieuw voor me... een warme rilling overspoelde me toen zijn handen haar beneden gingen naar de onder kant van mijn shirt, en hij keek me bijna smekend aan. Ik probeerde nog een laatste verzet, ook al hoopte ik dat die mislukte.. 'J-Jamesss d-dit issss nie-uw v-oor m-me, kkkk be-n maagd.' Dat laatste kwam er heel snel uit, en James stopte direct. 'Ben je maagd?' Vroeg hij met een grijns. 'Is mijn kleine meisje nog maagd?' Vroeg hij kinderachtig. Ik lachte. 'Maar even serieus, Bell als je dit niet wil stop ik wel?'
Een lekker lang hoofdstuk omdat ik gister niet ge-update heb, laat het me weten wat je ervan vond. (-;
JE LEEST
Goodgirls love badboys
Romance'J-James als-als-alsjeblieft, laat me los... Ik smeek je.' Zeg ik en ik kijk in James zijn ogen. Eventjes keken ze weer zoals vroeger, eventjes leek James weer nuchter te zijn. En daarna kwam de "fuckboy-face" weer. Hij greep naar mijn haren en trok...