~12~

307 11 1
                                    

'Wil je mijn vriendin zijn?' Ik schrok een beetje van zijn aanbod. 'Ja, heel graag!' Riep ik uit. Daarna tilde James me op en draaide me rond in de kamer. Mijn kater werd er niet beter op maar het maakte me niet zo veel uit, James de badboy, James McCon, was mijn vriendje, en ik hield van hem. Ik heb het zolang ontkend dat ik van hem hield dat het echt een opluchting was om het te zeggen. Hij zette me neer en ik drukte een kus op zijn lippen, toen de deur openvloog. 'Ow..... sorry jongends was m'n jas vergeten.' Zegt Bram en hij pakt zijn jas. 'Pak hem tijger.' Zegt hij en hij knipoogt naar James. Ik moet lachen en ik krijg een beetje een rood hoofd. Als Bram de deur achter zich dicht slaat zegt James. 'Zal ik dat dan maar doen, je pakken?' Zegt hij lachend en hij trekt een wenkbrauw op. 'Viezerik!' Zeg ik lachend terug. 'Ik ga douchen' :Zeg ik, en ik loop de badkamer in.

Ik kleed me uit en zet de kraan aan. Ik wacht even tot het water heet is en dan stap ik er onder. Het hete water loopt over mijn lichaam heen. Ik denk aan vandaag, aan gister, aan alle herinneringen met James, zelfs aan de eerst ontmoeting. Kijk uit je doppen. Ik hoor zijn diepe stem nog steeds hoor mijn hoofd galmen. Nu ik er over na denk is zelfs James zijn stem sexy. Ik zet de kraan uit als ik zie dat de handdoeken op zijn, kut. 'JAMES!' 'Ja? Wat is er sweetie?'antwoord hij. 'De handdoeken zijn op! Kun je me er een brengen?' Zeg ik. 'Okey. Ik kom.' Dan bedenk ik me dat ik naakt ben en ik niks heb om me achter te verschuilen... ik draai me snel om als de deur open gaat. 'Hier is je han... owwww' hoor ik James achter me. Ik kijk over mijn schouder en zie James ongegeneerd kijken. Snel bedek ik mijn lichaam met mijn handen. 'Doe toch niet baby je bent mooi.' Zegt James. 'Geef me de handdoek nu maar.' Zeg ik vlug. Hij doet wat ik vraag en ik sla hem snel om. 'Ik wil je wel vaker zo zien babe, kun je dat niet voor me regelen?' Gaat James verder. Ik hoor hem naar me toe komen, als hij vlak achter me staat legt hij zijn handen op mijn heupen. Dan geeft hij me een kus in mijn nek. En nog een, en nog een. Elke aanraking van James laat me huiveren, en geeft een soort warme golf af. De vlinders in mijn buik lijken wel gek te worden. 'Draai je om Bell ik wil je aan kunnen kijken.' Zegt James. Ik draai me om, de handdoek is nog steeds het enige dat mijn lichaam beschermd. Dan laat ik mijn ogen langzaam omhoog glijden naar James zijn ogen. Ik kan wel verdrinken in zijn ogen. Dan gaat hij verder met kusjes geven in mijn nek, een kreun ontsnapt uit mijn mond en ik gooi mijn hooft maar achtere. 'Wil je dat ik doorga?' Vraagt James. Ik bijt op mijn onderlip en knip een beetje. Het voelde goed. Heel goed. James gaf me het gevoel alsof ik speciaal was, alsof ik het enige meisje op aarde was.

Hey mensjes, vinden jullie het nog leuk? Ow nog sorry van dat stuk van Bram maar was een beetje in een melige bui ;-)

Goodgirls love badboysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu