~2~

439 12 2
                                    

'KIJK TOCH UIT JE DOPPEN!' Zei de jongen. Ik keek hem boos aan maar zij zo rustig mogelijk:'och lieverd, met het verkeerde been uit bed gestapt vanochtend?' De jongen keek me nog bozer aan en liep toen weg, maar beukte wel nog even tegen mijn schouder aan. Ik keek hem met een bitchie lach na, (sorry maar ik kan echt niet tegen badboys, dus ik dacht ik ga ff bitchie doen.) daarna loop ik op Nienke af die met open mond naar me staat te kijken.'wat is er?' Vraag ik. 'OMG je diste net James, de grootste badboy van school en hij sloeg je niet eens!' Zij Nienke. Ik lachte, 'zo erg zal die badboy toch ook weer niet zijn?' 'Jawel hij heeft zijn kamergenootje in elkaar geslagen omdat ze ruzie hadden...'zei Nienke en ze keek me ernstig aan. Ik knikte

Eenmaal in de kantine keek ik mijn ogen uit. 'WTF dit is mega groot!' riep ik uit. In de kantine was zelfs een Starbucks! En een paar lounge banken met kleine bijzettafeltjes. Overal hingen of lagen er kinderen op de banken. 'Kom, ik stel je aan mijn vrienden voor.' zei Nienke en ze sprong vooruit.

Eenmaal aangekomen bij de bank zaten er nog 2 meisjes en een jongen, Nienke ging naast de jongen zitten en gaf hem een kus op zijn wang. 'Dit is Sam' en ze wees naar de jongen met ze zwarte gekrulde haren die ze net zoende en waarschijnlijk ook haar vriendje was. 'En dit is Bente' Nu wees ze naar het meisje naast haar, het meisje had bruine haren en groene ogen, ze glimlachte vriendelijk naar me. 'En dit is pip!' Ze wees nu naar het andere meisje met bruine ogen en korte bruine gekrulde haren, ze zat op haar telefoon het spel 'Color Switch te spelen ( je weet wel met dat balletje?) pas toen Nienke haar aanstootte keek ze op 'Ow, hoiii! Ik ben pip' we moesten lachen omdat Nienke dat net al gezegt had, maar dat had ze waarschijnlijk niet mee gekregen. Toch lachte ze vriendelijk naar me.

Na een tijdje gezellig gekletst te hebben, en Snapchat namen uitgewisseld te hebben (Nienkes idee) gingen we naar de les, we hadden allemaal een andere les ik had gym. Ik liep langs een paar lockers toen ik tegen de muur gedrukt werd, en een seconde later keer ik in de reebruine ogen van James, die badboy van eerder.

Oh oh arme Belle.... als je het spannend vind reageer of vote, zou me super blij maken😘

Goodgirls love badboysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu