Het feestje is in volle gang en ik baan mezelf een weg door de dansende mensen, op weg naar James, hij zit aan de tafel met zijn vrienden. Om James en zijn vrienden hangt een bier lucht. 'Hey!!!' Roep ik opgewonden. Nadat we de supermarkt uitliepen waren we de vrienden van James tegen gekomen. James had me voorgesteld en de jongens vallen best mee. 'Heyyy Bell !' Roept James uit. Dan trekt hij me in een knuffel. We zijn op twee dagen echt heel close geworden. Nooit gedacht dat ik ooit nog bevriend zou worden met een badboy, maar als je zijn harde schil eraf hebt is hij echt heel zoet. Net een litchie ( zo'n zoete vrucht met puntige schil) dan geeft hij me een glas met bier. 'Hier, vind je vast lekker.' Zegt hij dan. Wow ik heb nog nooit alcohol gedronken. Maar ik wil het best wel proberen, denk ik. 'Ik heb nog nooit alcohol gehad...' zeg ik tegen James. 'Maak je niet druk, ik zal zorgen dat ze niks met je doen als je dronken bent.' Zegt hij dan lachend. 'Wat doen ze dan?' Vroeg ik. 'Als je dronken bent vragen ze je of je in je ondergoed door het huis gaat rennen , en als je goed dronken bent doe je dat wel. En als je in slaap valt tekenen ze met een water vaste stift op je voorhoofd.' Zei James. 'Oke misschien is bier niet zo'n goed idee met hun naast me.' Ik was al aan de tafel gaan zitten. 'De eerste keer zullen we je wel sparen.': Zegt een van James vrienden. 'Oke vooruit dan maar.' Zeg ik terwijl ik de eerste slok alchohol ooit neem. 'Het valt toch wel mee zeg! Pip zei dat het echt heel vies is en ik er nooit aan moet beginnen, maar zo vies is het niet.' :Zeg ik terwijl ik nog een slok neem.' Waarom denk je dat wij dit zo graag drinken?' Zegt weer een andere vriend van James. 'Ja I don't know misschien gewoon omdat jullie het leuk vinden om dronken te worden.' Zeg ik lachend. Dan neem ik nog een paar slokken en bestel daarna nog een biertje. 'Wow browny rustig aan he, ik heb geen zin in een chagrijnig meisje met een kater morgen.' Zegt James. Ik moet lachen en schudde mijn hoofd. 'Oke ik vertrouw je schoonheid.' Zij James daarna.
Wow nooit gedacht dat ik ooit dronken zou worden. Het is vier uur s'nachts. Ik sta in de keuken, alleen James en Blake (James zijn beste vriend) zijn er nog. En ik kan echt helemaal niks meer ik kan me niet concentreren, of überhaupt recht lopen. 'Ik heb zin om te dansen!' Roep ik. OMG ik heb echt te veel op maar so be it, ik wil dansen. 'Je mag wel met mij dansen' zegt Blake. 'Jep is allemaal oké!' Roep ik en vlieg in de armen van Blake. Hij is echt een overdosis aan spieren volgens mij woont hij zo wat in de sportschool, maar ik vind zo gespierd ook niet mooi, ik vind de sixpack van James veel mooier. (oke misschien heb ik een beetje gespiekt toen James zich gister aan het omkleden was) Blake vatte alles seksueel op, maar ach iedereen heeft wel zo'n vriend die altijd doordenkt. 'Zullen we naar je bed gaan en daar verder dansen?' Zei Blake met een grijns op zijn smoel. 'Jazeker!' Riep ik uit en ik duwde een kus op Blake's mond. Ow Ow ik heb echt te veel drank op wat doe ik nu.... Ik zie James een beetje boos naar ons kijken. 'Maak geen verkeerde keuzes hé Bell.' Zei James daarna. Maar Blake duwde me al zachtjes naar mijn kant van de kamer. OMG hij meende dit. Toen we bij het bed waren duwde hij me er zachtjes op. Mijn alchohol-kop zij 'DOEN DOEN DOEN!!!' maar de rest van mij zij:' NOPE, NOPE, NOPE!' Maar helaas is mijn hoofd nog altijd de baas over mijn lichaam.... en ik viel toen achterover op het bed.
Oeh tatata
Gelukkig weet ik al wat er gaat gebeuren want ik kan echt niet tegen cliffhangers :-)
Voel je vrij om een reactie te plaatsen en op het sterretje te drukken. Je mag ook best mijn spelling corrigeren hoor, ik ben dyslectisch dus spelling is niet mijn beste vak.
:-)
XXX me❤️
JE LEEST
Goodgirls love badboys
Romantizm'J-James als-als-alsjeblieft, laat me los... Ik smeek je.' Zeg ik en ik kijk in James zijn ogen. Eventjes keken ze weer zoals vroeger, eventjes leek James weer nuchter te zijn. En daarna kwam de "fuckboy-face" weer. Hij greep naar mijn haren en trok...