~19~

200 7 1
                                    

"BLIEB, BLIEB!!!" Ik ruk de wekker van het bureau af en gooi hem door de kamer, ja serieus! Ik ben echt van slag. Ik weet nog steeds niet wat ik van James moet denken. Dat hele pistool-ding staat me niet aan, hij heeft al die tijd voor me verborgen gehouden dat hij zo'n ding had! En wat bedoeld hij als hij zegt dat hij dingen moet "afhandelen"? Ik hou dit niet lang meer vol. Dit gaat al een week zo en we hebben in die tijd bijna niks tegen elkaar gezegd. Ik kan dit niet langer... ik sta op en kleed me aan. Na school ga ik het uitmaken, ook al breek ik dan ook mijn eigen hart...

Ik tik zenuwachtig tegen de pen in mijn hand. Ik zit in de wiskundeles, de laatste les voor vandaag, daarna komt het moment waar ik zó tegen opzie. Als de bel gaat pak ik mijn spullen, wat moeilijk gaat want mijn handen trillen echt heel erg... James staat buiten al op me te wachten om me zoals gewoonlijk een lift naar huis te geven. Hij leunt tegen zijn auto als zo'n badguy uit een film. Hij heeft een zonnebril op en een leren m'n jasje aan. Ik loop om James heem en stap in de auto. Ik heb buikpijn van de zenuwen als hij de auto start. Ik zucht diep, 'James we moeten praten.' Zeg ik uiteindelijk . 'Ik kan dit niet langer!' James blijft naar het wegdek kijken. 'James, het spijt me echt maar ik wil dit niet meer! Alle geheimen worden me te veel!' Weer geen reactie. 'Jamie toe zeg nou iets...' dat laatsen kwam er haast smekend uit, en er biggelde een eenzame traan over mijn wang. 'Ik hou heel veel van je Jamie maar ik kan het niet! Echt niet.' Nu kijkt James naar me. 'Noem me geen Jamie!' Roept hij bijna uit. Met een schok staat de auto stil. 'Uitstappen!' Commandeert James me. Er lopen nu een heleboel tranen over mijn wangen en ik staar vol ongeloof in zijn ogen. 'James toe.' Zeg ik smekend. 'Uitstappen zei ik!' Roept James. En ik kijk nog een laatse keer in zijn ogen voordat ik uitstap. In zijn ogen is pijn af te lezen... Ik doe de deur voorzichtig achter me dicht en James rijd onmiddellijk met een rotvaart weg. En natuurlijk begint het ook nog eens te regenen. Wat een cliché zeg! Maar ik voel de regen niet eens ik kan alleen maar aan James ogen denken, die boos probeerde te kijken maar eigenlijk vol met pijn zaten.

Als ik na een lange tijd doorweekt en out of tears aankom zitten Blake en Bram op de bank. Ze kijken me boos aan. En nog voor ik het weet word ik met een smak tegen de muur geduwd door Blake. 'Je kan bij min veel doen Bel maar als je aan James kom kom je aan mij!' Ik slaak een gilletje van schrik. Blake duwt me harder tegen de muur en de "tranen dijk" spoelde weer over. 'Blake!' Hoor ik Bram waarschuwend zeggen. En Blake laat me los. Ik loop naar de badkamer maar voor ik de deur achter me dicht smijt krijs ik nog:' Dus je denkt dat ik het leuk vind?! Nou NEE dus. En stop met je te gedragen als een KLOOTZAK en bekijk het eens van MIJN kant!!!' En de deur slaat met een harde slag dicht. Ik doe de deur opsloot en ga in de sauna zitten, mijn kleren gooi ik naar buiten. En ik pak een handdoek.

Ik weet niet hoelang ik daar gezeten hem. Een uur? Een dag? Of waren het slechts enkele secondes? Ik weet het niet meer maar ik ben eindelijk opgehouden met huilen. Na een tijdje hoor ik dat iemand aan de deur rammelt. Eerst wil ik het negeren naar na een tijdje hoor ik ook iemand mijn naam roepen, ik denk dat het James is... 'WAT?' Roep ik. 'We moeten praten,' zegt James. 'Dat probeerde ik in de auto!' Roep ik terug en voel de tranen weer branden. Ik stap uit de sauna en loop naar de dier om beter te verstaan wat James zegt. 'Als je niet wil praten loop je maar naar de hel! Maar zeg niet dat ik het niet geprobeerd heb!' Roept James uit en ik schrik van zijn plotselinge stemmingswisseling. Ik open de deur en sta nu oog in oog met hem. Ik loop langs hem maar hij staat zo in de weg dat ik tegen zijn schouder op loop. Ik plof op mijn bed neer. 'Jij bent echt kinderachtig zeg!' Roep ik dan uit. 'Ik? Ik? Wie maakte het uit om een pistooltje? Ik bedoel er zijn wel ergere dingen in de wereld!' Nu is het genoeg ik ga hier weg! Ik sta op van heg bed pak snel een pyjama en tandenborstel en storm de kamer uit.

Tam
Tam
Tam
Taaaaam
Xxx me❤️

Goodgirls love badboysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu