~15~

282 10 2
                                    

'Maar even serieus bell als je dit niet wil stop ik wel.' Zegt James dan. 'James, ik ken je pas een week. En in die week ben ik van je gaan houden. Ík Belle het brave meisje viel voor de badboy, en ik viel heel hard!' Zeg ik. 'Ik snap het al, je wil dit nog niet. En dat maakt niks uit.' Zegt James en hij brengt zijn mond naar mijn oor. 'Jij bent het waard om op te wachten.' Fluisterde hij dan. 'James het spij-' 'Geen spijt hebben, ik respecteer je keuze. En als je er klaar voor bent, maak ik je eerst keer speciaal.' Onderbreekt James me. Ik geef hem een stevige knuffel en fluister een bedankje in zijn oor. Weer bewijst James hiermee dat hij van me houd, niet als een onenightstand maar als zijn vriendin. Een warm gevoel overspoeld mijn lichaam. 'Maar kunnen we wel nog even zo blijven liggen? En kun je je handen dan weer op mijn buik leggen?' Vroeg ik onzeker. Hij kreeg een jongensachtige glimlach en liet zijn handen over mijn buik glijden.
Zo bleven we liggen, ik weet niet voor hoelang maar het voelde goed.

'BLIEB BLIEB!' Ik kijk de wekker zo boos aan dat als blikken konden doden er niks van het apparaatje over zou blijven. Dan ram ik met mijn voet op dat rotding, ja voet want ik lag met mijn hoofd bij het voeteneind. Samen met James. 'Goeiemorgen browney. Hoe gaat het?' Hoor ik James achter me brommen. 'Goed schatje.' Ik hijs mezelf uit het bed en ik ga douchen. Dan kleed ik me aan. Een wit jurkje. 'Dit is toch niet te kort of wel?' Vraag ik aan James. 'Neej schatje zo ben je mooi, en als het te kort was zou ik het zeggen want de jongens mogen niet te veel van mijn meisje zien.' Ik grinnik. Hij noemde me zijn meisje!!! We nemen bijden een appel en we lopen naar school. Op school aangekomen zien we dat we te laat zijn.'kut!' roep ik, waarop de congerge me boos aankijkt. Ik kijk boos terug en James en ik beginnen te rennen. We hebben bijden bio en dat lokaal is bijna aan de andere kant van de school. 'Zeg alsjeblieft dat we les hebben van Nathania!' Zegt James. Nathania geeft biologie op onze school en ze is een aardige leraar. Maar Nathania (oftewel Mevrouw van der Doorn) is vaak ziek, en als ze ziek is krijgen we een invaller.... We stormen de gangen door op weg naar het biolokaal. Bij de deur maken we een noodstop waardoor we bijna omver vallen. We kijken voorzichtig door het raampje en kloppen op de deur. De deur word open gedaan en we kijken tegen het grijnzende gezicht van Mr Pamelaar aan. Ow help! 'Jullie zijn te laat! Ga je maar melden bij de resectie! Zeg maar dat jullie ongeoorloofd te laat zijn.' Zegt Mr Pamelaar en hij smijt de deur in ons gezicht. Zucht... ik kijk James aan met een IK-HAAT-DIE-LERAAR-BLIK en begin naar de resectie te lopen. James volgt. 'He browney laat mij het woord maar doen ik sta hier zo'n beetje iedere dag.' Zegt James. Ik knik. 'Is goed maar als je het erger maakt vermoord ik je.' Zeg ik lachend. 'Ik ben moe van het lopen.' Zeg ik dan. Ik kijk James aan. Wait a second! 'Jamie?' 'Ja baby.' 'Mag ik op je rug?' Vraag ik opgewonden. James zucht en draait zich om en gaat door zijn knieën. Met een aanloopje spring ik op zijn rug. 'Jippie!' Zeg ik. James zucht en loopt verder naar de balie. Als James te langzaam is knijp ik met mijn benen ik zijn zij net als bij paarden. Waarop James me een nep-boze blik schenkt.

Bij de balie staat een meisje met bob kapsel. Ongeveer 20 jaar schat ik. 'Te laat?' Vraagt ze waarop James knikt. 'Na school de gangen vegen.' Gaat het meisje door. James zucht. 'Jij bent hier toch ook een leerling he?' Vraagt James aan het meisje achter de balie. Ze knikt. 'Ik zit bij Bram in de klas, jij bent toch bevriend met hem.' 'En jij vind Bram wel leuk? Of niet soms?' Zegt James dan, en ik snap al waar dit heen gaat. Het meisje krijgt vuurrode wanden. 'Als ik je nou een date regel? Laat jij de straf dan achterwegen?' Het meisje denkt even na en dan knikt ze hevig. James grinnikt. 'Schrijf je je nummer ff op?' Weer knikt het meisje. En loopt weg. Even later komt ze terug met een briefje met haar nummer. 'Volgende week vrijdag 8 uur.' Zegt James. Dan begint James druk te appen. En ik kijk over zijn schouder mee

J-James        B-Bram
J: he Bram ik heb een date voor je geregeld!
B:😑
J: ze heeft een bob kapsel en werkt bij de schoolbalie.😏
B:wanneer?
J: volgende week vrijdag 8 uur
B: Jezus James! Je bent me wat verschuldigd!
J: ja ja! Thx man
B: 😪

'Geregeld!' Het meisje kijkt blij en ik moet grinniken. Arme Bram toch... :-)

Hoihoi mensjes,
Srry echt een bagger hoofdstuk, maar ja... pleas blijf op sterretje drukken en reageer! Vind ik altijd leuk.

XXX me❤️

Goodgirls love badboysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu