~18~

226 8 2
                                    

'BLIEB BLIEB!!!' Ik vloek even naar de wekker en open mijn ogen. Ik schrik als ik James over me heen zie hangen. 'Goedemorgen prinses!' Zegt hij. Ik duw hem van me af en hij ploft naast me neer op het bed. 'Ik ga vandaag niet naar school... ik moet nog iets regelen.' Zegt James dan. Verder denk ik er niet over na en kleed me aan. Ik douch mezelf eerst nog eventjes. Ik pak een appel uit de fruitschaal op de tafel in de woon kamer en loop de deur uit. Ik loop door de gangen tot ik bij het gedeelte uitkom waar de lessen zijn. Ik loop naar het biologie lokaal als ik tegen Bente opbots. 'Hey, ook goede morgen.' Grinnik ik. Bente is een beetje uit haar doen, zo te zien. 'Gaat het?' Zeg ik. Waarop Bente naar haar voeten kijkt die ze nerveus heen en weer schuifelt. 'Ik moet he wat vertellen...' zegt ze dan waarop ik haar bezorgt aankijk. 'Ken je Cris? Hij geeft Engels.' Zegt ze. 'Mr. Smith? Ja die ken ik. Hoezo wat heeft hij gedaan? Je de klas uitgestuurd zonder reden? Aan je gezeten? Je dingen laten doen die je niet wilde?' Vraag ik bezorgd. Bente schud haar hoofd. 'We.. we.. we hebben gezoend! Ik denk echt dat ik hem leuk vind...' gooit ze eruit. Waarop mijn mond bijna open valt. 'OMG.............. Net als in pretty little Liers!' Schreeuw ik enthousiast. 'Sttttttt, het is geheim anders kan het Cris z'n baan kosten.' Siste Bente. Ik moet lachen. 'En je weet wat er in de serie gebeurde, mag ik hopen?' Zeg ik grappend. 'Je moet me beloven dat je het geheim houd!' Zegt ze dan, waarop ik serieus knik. We lopen verder naar onze les en komen Pip en Nienke tegen. Samen lopen gaan we de klas in en ik ga naast Nienke zitten, Bente gaat bij Pip zitten. Als de docent na tien minuten nog niet is komen opdagen pak ik mijn iPhone en zie dat we uitval hebben. We gaan naar de kantine en spelen wat truth or dare en gaan daarna naar de Engels les.

Ik tik verveeld op mijn pen, de les is saai en ik snap op zich best veel van Engels. Als ik Bente zie zitten. Ze zit aan de andere kant van de klas en Mr. Smith staat bij haar, ze zijn echt schattig samen. Mr. Smith is denk ik de jongste leraar van school en ziet er goed verzorgd uit. Witte tanden, dik bruin haar ervan die schattige kuiltjes in zijn wangen. Hij is ook heel aardig, maar hij is niet mijn type. Ik heb James.

Na school ga ik naar m'n kamer en plof op de bank. Ik open Netflix en klik Pretty Little Liers aan, op de een of andere manier heb ik zin gekregen om verder te kijken, ik ben pas in seizoen 4 dus er is nog een hoop dat ik nog moet zien.

Na ongeveer een uur komt James binnen, helemaal bezweet en hij heeft een schram op zijn gezicht. Ik schrik op en loop op een sneltempo op hem af. 'Wat is er gebeurd?' Vraag ik bezorgd. 'Niks bijzonders. Ik moest nog wat afhandelen...' zegt hij nonchalant. Hij ploft op de bank neer en pakt iets vanuit zijn rug vandaan, het is zwart en hij knecht het op het tafeltje. Als ik het beter bekijk schrik ik op van de bank. 'Een pistool!?' Roep ik verschrikt uit. 'Het is niks hoor.' Zegt James alsof het iets heel simpels is en geen fucking geweer! Ik kijk James verschrikt aan. 'Wat bedoel je als he zegt "dingen afhandelen" 'vraag ik. James geeft geen antwoord en kijkt naar de vloer. 'Ik vraag wat je bedoeld!' Roep ik uit. 'Niks! Als ik het je vertel loop je gevaar!' Schreeuwt hij terug. 'Waarom licht er dan een fucking geweer op de tafel?' En ik stap naar achter. 'James je maakt me bang!' Zeg ik en ik zet nog een stap achteruit. 'Bell luister naar me, je hoeft niet bang te zijn. Ik hem niemand vermoord, alleen bang gemaakt omdat hij mijn baas in de weg liep. Er zitten op het moment niet eens kogels in.' Zegt James wat me weer een beetje gerust stelt. Hij zet een stap dichter bij en ik stap naar achter maar voel dan de muur tegen mijn rug. In een flits heeft James mijn polsten vast en duwt me tegen de muur. Hij geeft me een zoentje in mijn nek en laat me dan los. 'Weet je die keer nog met de besteljongen?' Vroeg hij. Waarop ik op mijn lip bijt en knik. 'Weet je nog dat ik daarna bezweet en dronken thuis kwam...? Nou ik had toen ook een opdracht van de baas gekregen. En toen ik klaar was was ik met Bram en Blake iets gaan drinken, zij doen dit werk ook....' zegt hij en ik maak me los uit zijn handen, als hij zijn best had gedaan dan zou me dat niet lukken maar hij liet me bewust los. 'Ik ga douchen, ik moet nadenken...' zeg ik en ik stap de douch binnen.

Hey mensjes!!! De "boeken-ideeën-trein" is vgm van een klif af gevallen want ik heb echt geen ideeën meer voor dit verhaal... maar ik zal blijven schrijven hoor. PS ik heb nog niet nagekeken dus zet in de reacties als ik iets vergeten ben, of fout heb gedaan.
XXX me❤️

Goodgirls love badboysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu