~16~

255 9 1
                                    

//Drie dagen later//
James en ik zijn bijden klaar met school voor vandaag en gaan naar onze kamers. James opent de deur en ik huppel naar binnen. Ik meen een aanloop en plof op de bank neer. Na 10 minuten op mijn telefoon gezeten te hebben slaat de verveling toe. 'He browney' zegt James dan, en hij heeft me een kus op mijn wang. 'He Jamie,' zeg ik terug. 'Ik heb een goed idee, als jij nu eens iets leuks aantrekt heb ik een verrassing voor je,' Gaat James door. Ik spring op van de bank en draai me om, dan kijk ik recht in James zijn ogen, 'Wat gaan we doen dan?' Vroeg ik nieuwsgierig. 'Verrassing!' Ik haat verrassingen! Denk ik bij mezelf. Dan loop ik naar de kast en pak er een jurkje uit. Een witte met een zwart riempje. 'Dit goed?' Vraag ik aan James.

 'Dit goed?' Vraag ik aan James

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Jep. Staat je vast mooi.' Ik loop naar hem toe en ik geef hem een kusje op zijn wang. Hij doet een hemd aan en een spijkerbroek, Wow ik heb James nog nooit zo net gezien. 'Kom je nog babe?' Vraagt hij. We lopen het schoolplein af naar de parkeerplaats. 'Wait heb jij een auto?' Vraag ik. 'Jep.' Antwoord hij. 'Oh my fucking god! En je verteld me dat niet eventjes?' Zeg ik dan. OMG mijn vriendje heeft een auto!!!! James grinnikt. We lopen langs allemaal auto's en ik ben benieuwd welke van James is. We lopen langs een schattige mini, een hele oude mersedus en dan komen we uiteindelijk aan bij een rode Audi TT. 'OMG is deze van jou?' Vraag ik. 'Jep, je bent niet de enige met rijke ouders schatje.'

James haalt de sleutel uit zijn jaszak en haalt de auto van het slot af

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

James haalt de sleutel uit zijn jaszak en haalt de auto van het slot af. Dan loopt hij naar de bijrijders kant en opent de deur voor mij, hij steekt zijn hand uit en helpt me de auto in. Hij is ineens echt heel galant, volgends mij zijn de vlinders in mijn maag nu echt gek aan het worden want ze vliegen hysterisch in het zond. Dan gaat James naast me zitten en start de auto.

Na een minuut of 10 rijden zijn we aan gekomen bij een parkeerplaats en James stapt uit. 'Kom baby we zijn er bijna. Ik hoop dat je een beetje honger hebt?' Ik knik nu ik er over na denk voel ik mijn maag wel een beetje rommelen. Dan pakt James mijn hand en we lopen samen de parkeerplaats af.

We komen aan bij een sjiek restaurant en we lopen naar binnen. James loopt naar een ober toe met een gastenboek en zegt. 'Wij hebben een reservatie op de naam McCon.' De ober knikt als teken dat we hem moeten volgen, we lopen langs allemaal sjieke tafels en gaan dan een trap op. Hoer zit niemand in het midden staat alleen een tafel voor twee en er staan een paar kaarsen omheen. Naast de tafel is een grote ruit met daarachter een prachtig uitzicht op de stad. Ik kijk mijn ogen uit zonder dat ik merk dat James al is gaan zitten. Ik word weer terug uit mijn gedachtes getrokken door James die vraagt of ik ook kom zitten. Ik loop naar de tafel toe 'Heb jij dit geregeld? Het is prachtig!' Zeg ik tegen James. 'Jep ik en het geld van mijn ouders. Maar weetje, het is de mooiste plek voor het mooiste meisje.' OMG volgends mij staan of mijn wangen in de fik, of ze zijn nu vuurrood van zijn opmerking. 'Je bent schattig als je bloost.' Zegt James dan waardoor ik waarschijnlijk nog rodere wangen krijg. En de hysterische vlinders beginnen weer te fladderen. 'Ik hou van je James.' Zeg ik dan. 'Ik ook van jou sweetie.'

Aaaahhhhh! Ik wil ook een James! Maar goed hoe vonden jullie de galante James? Laat het weten in de reacties.
Xxx me😜❤️

Goodgirls love badboysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu