James zijn balletje beland in een bekertje met een briefje in. Ik kijk er geschrokken naar. Fuck! 'Geen zorgen babe ik heb alle opdrachten zelf bedacht' zegt James alsof hij mijn gedachten kon lezen. Ik kijk hem aan met een "ik-haat-je-blik" en hij schenkt me de welbekende "fuckboy-face". Met trillende handen pak ik het briefje uit het bekertje. Ik vouw hem open en lees luid en duidelijk voor: ren een ronde in enkel je ondergoed. Ik steek mijn middelvinger naar James op , had ik kunnen verwachten... en ik doe wat er op het briefje staat. Zodra ik mijn shirt uitdoe hoor ik James fluiten. Mijn hoofd word een tomaat en James grinnikt, daarom floot hij ook, om mij verlegen te maken. Zodat ik zou opgeven.
Nou mooi niet!
Na een rondje door de kamer kom ik terug bij de bierpongtafel en kleed me zo snel ik kan weer aan. 'Mijn beurt!' Zeg ik nonchalant, alsof er niks is gebeurd pak ik het balletje en stuit het op de tafel. Mis.... 'Nice try, but you're gonna lose.' Zegt James en hij raapt het balletje op. Met een soepele beweging gooit James het balletje in een bekertje. 'Kutzooi!' Zucht ik. Als ik kijk wat er in het bekertje zit schrik ik. 'Mayonaise? Echt niet, dat is zo smerig!'
'You wanted to play a game, remember?' Zegt James met zijn fuckboy-face weer op. En hij gooit zijn handen onschuldig de lucht in. Ik loop naar het aanrecht en pak een lepel. Dan loop ik terug en kijk James nog een keer bitchie aan en zeg dat hij me niet zo makkelijk uit het veld kan slaan. Onverschrokken neem ik een hap van de mayo en ik moet een paar keer kokhalzen.
Na 3 keer gekokhalsd te hebben is het bekertje leeg. Ik krijg van Blake het pingpong balletje en ik gooi hem met een stuit in James zijn beker. Hij heeft er een briefje inzitten, yesss! 'Draai tien seconde geblinddoekt om je eigen as en zoen de eerste die je ziet.' Leest hij hardop voor. 'Nice!' Zegt hij.
'Ik hoop dat het een jongen is.' Mompel ik kwaad.
James begint met draaien en iedereen telt hardop mee.
4...
3...
2...
Wacht eens waarom voel ik me jaloers?
1...
Ow help! James opent zijn ogen en staat recht voor Bentes neus... Bente kijkt angstig naar James en James grinnikt naar mij. Dan bekijkt hij Bente ongegeneerd, en ik weet hoe verveelden dat is als James dat doet... 'Ow hello beauty.' Bente kijkt geschrokken naar mij en ik geef haar een jaloerse blik terug ook al kan zij er ook weinig aan doen. James komt langzaam dichterbij en zet zachtjes zijn lippen op die van Bente maar Bente heeft haar ogen stijf dicht en staat als verlamd. En ik kijk jaloers toe hoe mijn ex mijn vriendin staat af te bekken...
JE LEEST
Goodgirls love badboys
Romance'J-James als-als-alsjeblieft, laat me los... Ik smeek je.' Zeg ik en ik kijk in James zijn ogen. Eventjes keken ze weer zoals vroeger, eventjes leek James weer nuchter te zijn. En daarna kwam de "fuckboy-face" weer. Hij greep naar mijn haren en trok...