Ik werd wakker in James zijn gespierde armen. en toen realiseerde ik me dat ik in bed lag met de grootste badboy van school. Het is zondagochtend en morgen hebben we een studiedag. Eenmaal goed wakker stond ik op en maakte een ontbijtje voor James en mij. Ik ga pannenkoeken bakken, het perfecte ontbijt! Als ik klaar ben met het beslag zet ik een pan op het fornuis en begin met bakken, zodra de pannenkoek aan een kant klaar is geef ik een zwiep aan de pan, die op zijn beurt de pannenkoek de lucht in slingert. 'Bel?': Hoor ik achter me. 'Goeiemorgen, James lekker geslapen?' Vraag ik. 'Bel wat is er gebeurd nadat we het goedgemaakt hebben.'vroeg James onzeker. Ow shit moet ik nu gaan zeggen tegen de badboy dat hij gister bijna zat te janken bij al zijn bekentenissen... 'Uhh je zei dat je eenzaam was, en over je vrienden en ouders...' Antwoord ik. 'Ow, ja. Maar ik heb je toch niet geslagen of aan je gezeten of zoiets?' Zei James daarna aarzelend. 'Wat bedoel je? Heb je dat dan al eens eerder gedaan bij iemand?' Riep ik geschrokken uit. James keek me een beetje onzeker aan, iets wat ik nog niet eerder op school bij hem gezien heb. 'Ja dus?' Zei ik ongeduldig. 'Ja ik word soms agressief als ik alcohol op heb.' Zegt James dan. 'Ja dat heb je de muur ook wel laten merken.' Zeg ik plagend terug. Dan merk ik dat ik de gegooide pannenkoek nooit heb opgevangen.... Als ik zoekend om me heen kijk vraagt James wat ik zoek. 'Een pannenkoek.' : Antwoord ik. Hij moet lachen en gaat achter me staan. Daan slaat hij zijn armen om me heen en legt zijn hooft in mijn schouder. 'Dankje. Dat je bij me blijft bedoel ik.' Fluistert hij in mijn oor en dan loopt hij weg. 'Zullen we vanavond een feestje geven? :Zegt hij terwijl hij zich gewoon midden in de kamer omkleed. 'Ja is prima, maar niet te veel mensen.' Dan begin ik het liedje van Justin Bieber, 2U mee te zingen. Tot ik de pannenkoek zie... Hij hangt half van het aanrecht af om de pannenkoek heen zitten allemaal spetters van het beslag... dat is vast leuk om op te ruimen.....
'Die zak is het grootst, en het goedkoopst, het is alleen niet het echte merk.': Zei ik kijkend naar de rekken chips in de supermarkt. 'Ja neem daar maar een zak of 5 van.' Zegt James daarop. Ik kijk hem met grote ogen aan. 'Vijf zakken!' 'Ja het wordt een feestje Bell, daar willen mensen chips bij eten.' Zegt hij lachend. 'Ik ga wat drank halen. Als jij de chips alvast koopt' en hij drukt een tientje in mijn handen. 'Neem ook wat cola mee voor de mensen die geen alcohol drinken!' Roep ik hem nog grinnikend na. Hij is nu al 18 en ik ben pas 16, ik word dan wel over een maand 17 maar toch. James is al lang 18 maar hij dronk en rookte al veel eerder, hij is ten slotte een badboy.
Nadat ik de boodschappen heb afgerekend met James z'n geld gaan we samen naar de kamer. We zetten alle spulletjes klaar en dan nodige we een paar mensen uit, James nodigt een paar badboy-vrienden uit en ik nodig m'n vrienden uit. Lets get this party started.Hoiii. Srry laatste update, had geen WiFi want was op het strand ..... als mensen nog leuke ideen hebben voor het boek kunnen ze dat zeker melden. Natuurlijk heb ik al een schema van hoe het verhaal gaat lopen maar als mensen leuke toevoegingen hebben lijkt me dat leuk😜
JE LEEST
Goodgirls love badboys
Romance'J-James als-als-alsjeblieft, laat me los... Ik smeek je.' Zeg ik en ik kijk in James zijn ogen. Eventjes keken ze weer zoals vroeger, eventjes leek James weer nuchter te zijn. En daarna kwam de "fuckboy-face" weer. Hij greep naar mijn haren en trok...