Ik draai me om en zie James staan met een grijns op zijn gezicht. 'Jij?, Moet ik met jou een kamer delen? Van alle jongens van deze hele rotschool kom ik met jou op een kamer?' Zei ik boos. 'Jep!' Zegt James die nu nog harder aan het grijnzen is. 'Gezellig, he schoonheid?' Ahhhh! Hij noemde me schoonheid OMG en... Ow ja ik hou niet van een badboy hoe mooi zijn ogen ook zijn en hoe lekker dat kusje voor gym ook wa.... kom op Belle! Niet zo vies doen! 'Ik ga douchen' zei ik en ik liep de badkamer in maar voor ik de deur dicht kon doen stak James er zijn voet tussen. 'He schoonheid als je wilt dat ik je help bij het douchen zeg je het maar he?'zei hij. 'Ieeewww, sodemieter op ja!' Riep ik tegen mijn zin in. Nee wacht niet tegen mijn zin, in ik hou nog steeds niet van badboys! 'Kom op Bell vind je vast leuk.' En hij trok een wenkbrauw op toen hij dat zei. Ik deed de deur open en liep de badkamer uit. 'Laat dan maar ik had na gym toch al gedoucht!' Zei ik. 'Hoezo niet? Heb ik hier te maken met een preutse schoonheid?' Zei hij. 'Ik ben liever preuts dan een slet door met jou te gaan douchen!' Riep ik boos uit. (Ik denk dat hij me nu echt boos heeft gemaakt...) ik voelde dat James nu vlak achter me stond. Ik draaide me om waardoor ik per ongeluk zijn lippen raakten, een rilling ging over mijn hele lichaam en liet een warm gevoel achter, ook al was deze aanraking maak klein en kort geweest. Oeps, als hij er maar niks van zegt, ook al voelde get best wel goe... Nee slecht het voelde vreselijk! Kom Belle stel je niet zo aan het was maar een kleine aanraking! 'Dus je zegt eerst dat je niet samen wilt douchen en dan kus je me? Ow Bell waarom speel je toch zo met mijn gevoelens?' Zei hij heel overdreven met een pruilipje. 'Het was een ongelukje.' Zei ik bijna onhoorbaar. Dan loopt James verder. 'Ik kleed me even om' zei hij en hij trok zijn t-shirt uit, OMG hij heeft zo'n lekkere sixpack, ik wil hem een keer aanrak..... nee nee nee Bell je mag niet verlieft worden op een badboy! Maar ik vrees dat het al te laat is...
JE LEEST
Goodgirls love badboys
Romance'J-James als-als-alsjeblieft, laat me los... Ik smeek je.' Zeg ik en ik kijk in James zijn ogen. Eventjes keken ze weer zoals vroeger, eventjes leek James weer nuchter te zijn. En daarna kwam de "fuckboy-face" weer. Hij greep naar mijn haren en trok...