~5~

366 10 1
                                    

Ben ik echt verliefd op hem? Nee dat ben ik niet, het kan gewoon niet! Hoe kan de brave Belle verlieft zijn op een badboy? Zonder dat ik het merk laat ik me op een van de bedden vallen. 'Ik ga slapen' roep ik naar James. 'Zal ik bij je komen liggen?' Zei James. 'Nee dank je!' Riep ik terug. En ik viel al snel in slaap.

"BLIEB BLIEB!!"
Ik ram met een vuist op de wekker, die daarna op de grond valt. Jep nog steeds een hekel aan dat ding. Ik hijs mezelf uit bed en ik kan nog steeds niet geloven dat ik hier ben, op een kamer met het onbeschofte lekkere ding... Nee Bell geen lekker ding, zeg ik tegen mezelf. Ik loop naar de badkamer en douche mezelf even. Dan kleed ik me aan, ik doe een lichtroze trui aan en een broek met gaten en een gehaakte mayo eronder ik doe mijn haren in een knot. Dan maak ik een ontbijtje voor me zelf.... of nouja ik pak een appel voor mezelf. Dan ga ik bij James kijken. Hij is zo te zien al opgestaan.
Ik wil net vertrekken als ik merk dat ik mijn mobieltje ben vergeten. Ik loop de badkamer in zonder te realiseren wat ik eigenlijk doe. Ik pak m'n mobiel als ik James hoor:' Ha schoonheid ik zie dat je nu wel samen wilt douchen?' Ik bedenk me nu dat James achter me staat te douchen. Ik bedek mijn ogen en ren de badkamer uit.

Ik zit met mijn vrienden bij de Starbucks in de kantine. Ik heb ze natuurlijk allang verteld over het douch-incident en ze moesten lachen. Ook al vond ik het niet zo grappig maar ach ik wil geen spelbreker zijn. 'Maar uuum Bell...' vroeg Nienke. 'Heb je zijn edele delen gezien?' Onderbrak Bente haar. Waarop we allemaal moesten lachen. 'Nee natuurlijk niet! Ik had mijn ogen toch dicht.' Zeg ik waarop we weer moeten lachen.

School verloopt langzaam maar uiteindelijk breekt het laatste vak aan, alleen de docent is ziek dus moeken we in de bibliotheek gaan zitten. Al mijn andere vrienden zijn al uit dus ik ga alleen aan een tafeltje bij de ruit zitten. Als ik James buiten zie staan met zijn groepje van badboys. Ik vraag aan de toezichthouder of ik even naar het toilet mag, de man knikt naar me en ik sta op. In plaats van naar het toilet te lopen, loop ik naar buiten toe. Ik loop regelrecht op James af. 'Hoi.' Zeg ik voorzichtig. Een van de jongens uit James zijn groep zegt:'hè knapperd' en hij bekijkt me ongegeneerd, als zijn blik op bepaalde plekken blijft hangen ga ik door met praten:'James het was niet echt gepast wat je vanochtend deed!' Ook al wist ik dat het eerder mijn schuld was...
Waarop een van de badboys antwoordde:'is dit weer een van je onenightstand meiden?'Wow dit was wel een schok voor me, ookal had ik het wel kunnen verwachten. 'Nee ze wil nog niet toe geven, maar uiteindelijk breken ze allemaal' zei James met een vuile grijns op zijn smoel terwijl hij een sigaret aan maakte. Wow is dit wat hij wilde? Een onenightstand? Met mij? Hier kan ik toch zo boos om worden! Hij misbruikt meisjes en hun gevoelens gewoon! Maar reken maar van niet dat hij mij kan breken! 'Jij onbeschofte klootzak! Iedere dag met een ander meisje naar bed zonder op hun gevoelens te letten! Ik wist wel dat je zo was ,en waag het niet mij nog één keer aan te raken!' Riep ik geschrokken uit. 'He Bell luister ik ben geen brave jongen, wat had je dan verwacht?' Zei hij, en hij nam nog een trek aan zijn sigaret. Maar aan zijn blik af te lezen had hij er toch spijt van, heel eventjes maar daarna was het weet over. Ik wist niet wat ik moest doen dus ik liep maar weg. Naar de kamer.

Goodgirls love badboysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu