~6~

348 10 1
                                    

Ik ben weer in mijn kamer, ik loop naar de telefoon en bel de school roomseres (want ja je hebt hier ook roomseres, blijkbaar zijn mijn ouders echt rijk ofzo want deze school is echt wel luxe) en ik bestel de grootse bak ben&jerry's chunky monky smaak die er is. Als de bestel jongen komt zie ik James aan komen lopen. OMG ik ben echt heel boos op hem, iemand zou hem een lesje moeten leren. Hij zou eens op zijn mondje moeten vallen, heel hard, weet je ik duw hem wel als het moet! Toen kreeg ik een idee, James zou niet altijd krijgen wat hij wilde! Toen James net een meter of 3 op afstand was greep ik de bestel jongen bij zijn kraag en kuste hem vol op zijn mond, en blijkbaar vond de besteljongen het niet erg want hij kuste net zo hard terug...
En je had James zijn ogen moeten zien, zo geschrokken maar ook boos, en zag ik daar nu een glimp van teleurstelling? Ik liet de besteljongen los en zei zo flirterig als ik kon: 'bel me sjattje' daarna betaalde ik hem en pakte het ijs uit zijn handen. Ik liep naar minnen daar schreef ik mijn nummer op een papiertje en gaf het aan de jongen. Daarna ga ik weer naar binnen en in zwaai nog even naar James alsof ik heb pas net zie. Zo nu heb je een mooi koekje van eigen deeg gekregen, dacht ik bij mezelf.

Na een tijdje kwam James binnen. Helemaal bezweet en hij keek niet bepaald vrolijk... 'jij vuile slet! Ga je míj een klootzak noemen omdat ik het met iedereen doe, loop je zélf te tongen met "Pietje of hoe hij dan ook mag heten" voor onze deur!' Oeps bij nader inzien ben ik misschien een beetje te ver gegaan... beetje maar. Daarna liep hij naar zijn kant van de kamer en nog voor ik iets kon zeggen sloeg hij een vuist tegen de muur waardoor hij een deuk achter liet... 'auuuuw shit! Kijk nou wat je met me doet!' 'Ík? Ik? Wat jij doet! Ik sloeg die muur niet!' Schreeuwde ik. 'Jij bent degenen die hier zegt dat ik moet breken! En het was je ook nog bijna gelukt!' Dat laatste floepte er gewoon uit. Ik wilde niet zeggen dat ik van hem leuk vond, dat ik hem een stuk van een vent vond, dan wel het een klootzakkerige stuk maar toch, het ging nooit gebeuren. 'Deed je daarom zo? Omdat je me leuk vind?' Vroeg James. Ik knikte en daarna liep James de kamer uit.

De rest van de avond heb ik hem niet meer gezien, voor dat ik ging slapen keek ik nog even op mijn telefoon. Ik had een berichtje gekregen van een of andere Mathijs.

M = Mathijs
B = Belle

M: Hoi ik ben die jongen die je vanmiddag kuste...😅 mag ik vragen waar dat over ging?
B: ja hoor ik was boos op mijn huisgenoot , sorry dat ik je hier zo in betrokken heb...😬
M: maakt niks ik vond het leuk om te doen😂😙
B: Haha ja nog bedankt trouwens
M: no problem, als ik nog een keer je vriendje moet spelen zeg je het maar😜

Hierna ga ik slapen. Ik ben  doodop ,ook al denk ik dat ik niet zal kunnen slapen.....

Goodgirls love badboysWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu